Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Samt den vanlige praten om ingenting selvsagt ... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 HVORFOR HAR JEG IKKE LAGT MEG? HVORFOOOOOOR! Noen be meg om å legge meg på pm og msn! Herr Brun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvilket spillerom er dere i? Jeg er i blått. Snakka med en fyr... Herregud ble spurt om jeg var leken og senere om jeg ville leke litt med kameraet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 legg meg til på msn om du kjeder deg så fryktelig. trur den skal være i profilen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Samt den vanlige praten om ingenting selvsagt ... selvfølgelig Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da var det Portugal om 30 min! Laters folks. God Sommers. -Jar Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da var det Portugal om 30 min! Laters folks. God Sommers. -Jar ha en fin ferie da Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvilket spillerom er dere i? Jeg er i blått. Snakka med en fyr... Herregud ble spurt om jeg var leken og senere om jeg ville leke litt med kameraet. lata du som du var jente nå Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da var det Portugal om 30 min! Laters folks. God Sommers. -Jar ha en fin ferie da Ja, skal prøve ^^ Bare ikke solen omformer meg til en rosin. -Jar Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Jeg er på blått spillerom TSP. heter "lasybizatch" Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da var det Portugal om 30 min! Laters folks. God Sommers. -Jar God sommer! Ikke bruk opp all varmen da ... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hmm jeg tror jeg har vært sur på ei i tlflista her, ei som er lagra som fittekjerring Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da var det Portugal om 30 min! Laters folks. God Sommers. -Jar ha en fin ferie da Ja, skal prøve ^^ Bare ikke solen omformer meg til en rosin. -Jar huske og bruke solfaktor da vet du Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) HVORFOR HAR JEG IKKE LAGT MEG? HVORFOOOOOOR!Noen be meg om å legge meg på pm og msn! Herr Brun Kanskje du finner noen tips du kan bruke på deg selv her? Use the attitude as if this is the last night you may have with your child. Make going to bed fun, use humour, jokes, horse-back rides or something unusual or funny on or in their bed. If your child stays up really late, start a go to bed routine, and put him to bed half an hour earlier each time on a weekly basis until he is in bed at a designated time of say 7.30 p.m. (More details of how to do this are in my manuals – see below.) Make up your own tune and add your own words and sing it to your child or children in a really, really sleepy voice when they are in bed. Jeg skjønner at det er vanskelig, men du kan jo synge for deg selv når du legger deg tidlig for eksempel? Nå brukte dere så lang tid på å svare, og jeg kjeder meg så mye, at jeg legger meg. sulten er jeg også. Og jeg må opp 10:30 i morgen. Ikke veldig tidlig, men det er koselig å faktisk klare å stå opp. Legger meg altså uten bruk av metoder sett over. De brukes på eget ansvar. Endret 5. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 HVORFOR HAR JEG IKKE LAGT MEG? HVORFOOOOOOR!Noen be meg om å legge meg på pm og msn! Herr Brun Kanskje du finner noen tips du kan bruke på deg selv her? Use the attitude as if this is the last night you may have with your child. Make going to bed fun, use humour, jokes, horse-back rides or something unusual or funny on or in their bed. If your child stays up really late, start a go to bed routine, and put him to bed half an hour earlier each time on a weekly basis until he is in bed at a designated time of say 7.30 p.m. (More details of how to do this are in my manuals – see below.) Make up your own tune and add your own words and sing it to your child or children in a really, really sleepy voice when they are in bed. Jeg skjønner at det er vanskelig, men du kan jo synge for deg selv når du legger deg tidlig for eksempel? Nå brukte dere så lang tid på å svare, og jeg kjeder meg så mye, at jeg legger meg. sulten er jeg også. Og jeg må opp 10:30 i morgen. Ikke veldig tidlig, men det er koselig å faktisk klare å stå opp. Legger meg altså uten bruk av metoder sett over. De brukes på eget ansvar. skal være endig der , folk bruker for lang tid på og svare Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Vil bare fortelle at Legally Blonde 2 er vel så fin og god som 1-eren. Jeg vet ikke, men de filmene appelelerer skikkelig til meg... Søte kosefilmer! Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hehe...uff..! sitter å kjeder meg fryktelig nå! savner "gutten min" jaja.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Nå blei jeg lei av jippi men jeg slo TSP i minigolf Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Du er der ennå ...eller kanskje ikke. Endret 5. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hehe...uff..! sitter å kjeder meg fryktelig nå! savner "gutten min" jaja.. stakkar deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg