Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor går turen da? Fjellet vel! Tror jeg kryper til køys. Har skiftet sengetøy helt alene i dag og. *stolt* Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor går turen da? Fjellet vel! Tror jeg kryper til køys. Har skiftet sengetøy helt alene i dag og. *stolt* gratulerer du må jo være stor gutt Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Hvor går turen da? Fjellet vel! ag Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg skulle spille minigolf nå nettopp på jippi. Også var det ei som het et ellerannet jeg ikke husker. hu var jente ( sa a ihvertfall ) Også spurte a om jeg hadde film. og da svarte jeg så klart : Ja. både dvd og vhs så spurte hu om jeg hadde naken film av meg noe som jeg ikke har, så sa jeg nei. like etter stakk personen fra samtalen. patetisk om du spør meg. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 hva er det med avataren din ??? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 jeg skulle spille minigolf nå nettopp på jippi. Også var det ei som het et ellerannet jeg ikke husker. hu var jente ( sa a ihvertfall ) Også spurte a om jeg hadde film. og da svarte jeg så klart : Ja. både dvd og vhs så spurte hu om jeg hadde naken film av meg noe som jeg ikke har, så sa jeg nei. like etter stakk personen fra samtalen. patetisk om du spør meg. det er no nesten ingen som spiller på jippi , er jo bare kåte gutter som er ute etter cam sex Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 mange som er på jippi nå? mange som vil ha msn adressa til hornyboy 71 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 min? er det noe med den? hømm hadde quotet TheMasteR , men det forsvant vist Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 mange som er på jippi nå? mange som vil ha msn adressa til hornyboy 71 virker ikke som du får så mye respons da Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 folka kasta jo ut email adressene sine og det blei sensur når jeg skreiv god. som i godt brød. da blei god sensurert teit, Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 mange som er på jippi nå? mange som vil ha msn adressa til hornyboy 71 virker ikke som du får så mye respons da på privat da Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 min? er det noe med den? hømm hadde quotet TheMasteR , men det forsvant vist hEhE, lastet opp en anne avatar, men så var den for stor. Så ble den gamle slettet... Har ikke giddet å fikse ;P Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Da trur jeg at jeg tar kvelden. Var gretten i går, fordi jeg sov for lite God natt/oyasuminasai Edit: leif Endret 5. juli 2005 av Gohan Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 folka kasta jo ut email adressene sine og det blei sensur når jeg skreiv god. som i godt brød. da blei god sensurert teit, ja lurer virklig på hvorfår god blir sensuret , kanske none som henger i fra den amrikaske versonen og at det ikke skal diskuteres gud Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da trur jeg at jeg tar kvelden. Var gretten i går, fordi jeg sov for lite God natt/oyasuminasai Edit: leif vet du ikke at nerder ikke trenger søvn , bare og instalere patch 3,6A og instalere fix 7,00 beta for og kompenserer for blidheten som patch 3,6a har Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Da trur jeg at jeg tar kvelden. Var gretten i går, fordi jeg sov for lite God natt/oyasuminasai Edit: leif vet du ikke at nerder ikke trenger søvn , bare og instalere patch 3,6A og instalere fix 7,00 beta for og kompenserer for blidheten som patch 3,6a har jeg har ikke stort annet å finne på da. også err... ja. jeg kan vel holde meg våken litt lengre da men jeg kjører fortsatt bare på 2.8 patchen og 5.2 beta. og blindhet patchen er liksom fortsatt på 1.0 Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 3.6A har en alvorlig bug, så det er ikke så enkelt. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 3.6A har en alvorlig bug, så det er ikke så enkelt. derfor jeg bare har 2.9 Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 3.6A har en alvorlig bug, så det er ikke så enkelt. men det er så fint og slippe og sove , og fix 7.00 bete fixer di fleste problemene , dog blir synet noe uskartp men det fikser jo noen briller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg