Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg skulle spille minigolf nå nettopp på jippi.

Også var det ei som het et ellerannet jeg ikke husker. hu var jente ( sa a ihvertfall )

Også spurte a om jeg hadde film.

og da svarte jeg så klart : Ja. både dvd og vhs :p

så spurte hu om jeg hadde naken film av meg :p noe som jeg ikke har, så sa jeg nei.

like etter stakk personen fra samtalen. :p patetisk om du spør meg.

Lenke til kommentar
jeg skulle spille minigolf nå nettopp på jippi.

Også var det ei som het et ellerannet jeg ikke husker. hu var jente ( sa a ihvertfall )

Også spurte a om jeg hadde film.

og da svarte jeg så klart : Ja. både dvd og vhs :p

så spurte hu om jeg hadde naken film av meg :p noe som jeg ikke har, så sa jeg nei.

like etter stakk personen fra samtalen. :p patetisk om du spør meg.

det er no nesten ingen som spiller på jippi , er jo bare kåte gutter som er ute etter cam sex :p

Lenke til kommentar
folka kasta jo ut email adressene sine :p og det blei sensur når jeg skreiv god. som i godt brød. da blei god sensurert :p teit,

ja lurer virklig på hvorfår god blir sensuret , kanske none som henger i fra den amrikaske versonen og at det ikke skal diskuteres gud :p

Lenke til kommentar
Da trur jeg at jeg tar kvelden. Var gretten i går, fordi jeg sov for lite :p

God natt/oyasuminasai

Edit: leif

vet du ikke at nerder ikke trenger søvn , bare og instalere patch 3,6A og instalere fix 7,00 beta for og kompenserer for blidheten som patch 3,6a har :D

Lenke til kommentar
Da trur jeg at jeg tar kvelden. Var gretten i går, fordi jeg sov for lite :p

God natt/oyasuminasai

Edit: leif

vet du ikke at nerder ikke trenger søvn , bare og instalere patch 3,6A og instalere fix 7,00 beta for og kompenserer for blidheten som patch 3,6a har :D

:hmm: jeg har ikke stort annet å finne på da. også err... ja. jeg kan vel holde meg våken litt lengre da :p men jeg kjører fortsatt bare på 2.8 patchen og 5.2 beta. og blindhet patchen er liksom fortsatt på 1.0 :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...