Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
veit jo det da. men det så forbaska mange av dem at jeg blir kvalm.

Lukke døra PLEIER å fungere ;)

det skal jo snart komme et lovlig enym/baktere el i butikkene til og blir kvitt brun sneilene( di uten skal)

det er enda ikke typegodkjent i norge pga etellerannetstatsorgen ikke ville føre inn noe nytt i miljøet i norge , men nå var tingen på vist i norskfauna ( hørt på nyheten p4 noen uker tilbake )

EDIT: tar meg en tur på jipppi :p

jeg tar imot middelet med åpne armer...

Lenke til kommentar
(...)

Husk! 90% av dem som er der er kåte gutter som kjeder seg, det gjelder å kunne skille klinten fra hveten. Som oftest er "K*tj18" og "Våt_lesbe" gutter :p

De jentene du vil finne er de som enten har cam i navnet (da finner du i alle fall fort ut om de kødder :p) eller de som har et ordentlig nick. Du finner fort ut hva som er et ordentlig nick og ikke! :p

Herr Brun

Lenke til kommentar
(...)

Husk! 90% av dem som er der er kåte gutter som kjeder seg, det gjelder å kunne skille klinten fra hveten. Som oftest er "K*tj18" og "Våt_lesbe" gutter :p

De jentene du vil finne er de som enten har cam i navnet (da finner du i alle fall fort ut om de kødder :p) eller de som har et ordentlig nick. Du finner fort ut hva som er et ordentlig nick og ikke! :p

Herr Brun

vet , bruker "kjede" meg på jippi :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...