PlatinumFlyer Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå skal jeg kose meg med oppfølgeren til yndingsfilmen min; legally blonde 2 : Red, white and BLONDE!! Er den halvparten så god som nummer en er jeg fornøyd! Skal gi rapport jeg! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 veit jo det da. men det så forbaska mange av dem at jeg blir kvalm.Lukke døra PLEIER å fungere det skal jo snart komme et lovlig enym/baktere el i butikkene til og blir kvitt brun sneilene( di uten skal) det er enda ikke typegodkjent i norge pga etellerannetstatsorgen ikke ville føre inn noe nytt i miljøet i norge , men nå var tingen på vist i norskfauna ( hørt på nyheten p4 noen uker tilbake ) EDIT: tar meg en tur på jipppi jeg tar imot middelet med åpne armer... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå skal jeg kose meg med oppfølgeren til yndingsfilmen min; legally blonde 2 : Red, white and BLONDE!! Er den halvparten så god som nummer en er jeg fornøyd! Skal gi rapport jeg! nydelig film, klokt valg. Jeg som 13åring kan si det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (...)EDIT: tar meg en tur på jipppi Husk! 90% av dem som er der er kåte gutter som kjeder seg, det gjelder å kunne skille klinten fra hveten. Som oftest er "K*tj18" og "Våt_lesbe" gutter De jentene du vil finne er de som enten har cam i navnet (da finner du i alle fall fort ut om de kødder ) eller de som har et ordentlig nick. Du finner fort ut hva som er et ordentlig nick og ikke! Herr Brun Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå skal jeg kose meg med oppfølgeren til yndingsfilmen min; legally blonde 2 : Red, white and BLONDE!! Er den halvparten så god som nummer en er jeg fornøyd! Skal gi rapport jeg! både 1 og 2 suger balle Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (...)EDIT: tar meg en tur på jipppi Husk! 90% av dem som er der er kåte gutter som kjeder seg, det gjelder å kunne skille klinten fra hveten. Som oftest er "K*tj18" og "Våt_lesbe" gutter De jentene du vil finne er de som enten har cam i navnet (da finner du i alle fall fort ut om de kødder ) eller de som har et ordentlig nick. Du finner fort ut hva som er et ordentlig nick og ikke! Herr Brun vet , bruker "kjede" meg på jippi Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 se etter hornyboy71 på jippi da Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå stikker jeg og legger meg tror jeg. Kos dere enn så lenge, have fun with jippii Herr Brun Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 se etter hornyboy71 på jippi da ser deg Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Nå stikker jeg og legger meg tror jeg. Kos dere enn så lenge, have fun with jippii Herr Brun natta da Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Kanskje jeg skal logge på som "Maria" eller noe sånt. Se om jeg møter på noen av dere Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tegna litt til. :\ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tegna litt til. :\ ikke verst , tengnet på datan ?? eller for hand ?? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 på data. bare no kjapp tegninger. brukte tegnebrett. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 på data. bare no kjapp tegninger. brukte tegnebrett. var uansett nice Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) på data. bare no kjapp tegninger. brukte tegnebrett. Tegnebrett? (Url?) Høres gøy ut. -Jar Endret 5. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 på data. bare no kjapp tegninger. brukte tegnebrett. Tegnebrett? (Url?) -Jar Komplett.no -Fredr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg