Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...)

Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos :p

Herr Brun

...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med?

TSP :roll:

Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene :)

Herr Brun

hva er di rette ordenen da :p

Lenke til kommentar

Det må bare øves på :p "De rette ordene" varierer fra jente til jente. Noen funker det med "Camsex?", mens andre må snakkes med i mange dager før ting funker. Har to msnadresser, den ene prøver jeg ut "camsex" med, og funker ikke det prøver jeg å gjøre ting grundigere på den andre adressen :p

Herr Brun

Lenke til kommentar
Det må bare øves på :p "De rette ordene" varierer fra jente til jente. Noen funker det med "Camsex?", mens andre må snakkes med i mange dager før ting funker. Har to msnadresser, den ene prøver jeg ut "camsex" med, og funker ikke det prøver jeg å gjøre ting grundigere på den andre adressen :p

Herr Brun

her har vi med en sikklig pro og gjøre altså ;)

jeg regner med at di rette plasssene er ; jippi ol :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
ok. nå er det rett før jeg klikker på de forbanna sneglene.'

Jeg sitter her i kjelleren på pcen, og tar forsiktig beinet på gulvet.

Hmmm.. noe vått..

SNEGLE!

Jeg HATER dem!

Sleng salt forran dør/vinduer og drep jævlene! :D

-Jar

jepp det bruker funke , eller bare strø salt direkte på dem ;)

Lenke til kommentar

Herr Brun

her har vi med en sikklig pro og gjøre altså ;)

jeg regner med at di rette plasssene er ; jippi ol :p

Jaja, selvfølgelig! :tease:

Lenke til kommentar
veit jo det da. men det så forbaska mange av dem at jeg blir kvalm.

Lukke døra PLEIER å fungere ;)

det skal jo snart komme et lovlig enym/baktere el i butikkene til og blir kvitt brun sneilene( di uten skal)

det er enda ikke typegodkjent i norge pga etellerannetstatsorgen ikke ville føre inn noe nytt i miljøet i norge , men nå var tingen på vist i norskfauna ( hørt på nyheten p4 noen uker tilbake )

EDIT: tar meg en tur på jipppi :p

Endret av FtZ-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...