Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 @TheMasteR: Finnes tom. tråd om det, med bedre kvalitet på flere filmer.. http://forum.begin.no/index.php?showtopic=432625&hl= @fredrikrb: Ja, ble skikklig lei meg og alt jeg! Ja den har Tonio besøkt flittig Herr Brun Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 1010hi! Legge meg tidlig i dag? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg strippet på cam. Respekt! Gikk du glipp av det? Dumt... Vil ikke høre kommentarer på om det var dumt, takk. er ikke det leng sidne , mener og huske at det "sirkulerte" bilder av en forumbruker på #hw.no irc kanalen¨ http://www.starterupsteve.com/dance/laden/index.html Endret 4. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 hahhahahahaæahahaæhæaahæa bilde av sexye meg i rpp nå!!!!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Ja den har Tonio besøkt flittig Eneste jeg gjør er jo å være på slike sider, også surfe etter pr0n selvfølgelig. Takk fredrikrb! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) er ikke det leng sidne , mener og huske at det "sirkulerte" bilder av en forumbruker på #hw.no irc kanalen¨ Vet jeg ingenting om. Neeei, det er ikke meg. Endret 5. juli 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (...) Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos Herr Brun ...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med? TSP Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene Herr Brun hva er di rette ordenen da Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 ok. nå er det rett før jeg klikker på de forbanna sneglene.' Jeg sitter her i kjelleren på pcen, og tar forsiktig beinet på gulvet. Hmmm.. noe vått.. SNEGLE! Jeg HATER dem! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Det må bare øves på "De rette ordene" varierer fra jente til jente. Noen funker det med "Camsex?", mens andre må snakkes med i mange dager før ting funker. Har to msnadresser, den ene prøver jeg ut "camsex" med, og funker ikke det prøver jeg å gjøre ting grundigere på den andre adressen Herr Brun Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 ok. nå er det rett før jeg klikker på de forbanna sneglene.'Jeg sitter her i kjelleren på pcen, og tar forsiktig beinet på gulvet. Hmmm.. noe vått.. SNEGLE! Jeg HATER dem! Sleng salt forran dør/vinduer og drep jævlene! -Jar Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Snegler i kjelleren? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) Det må bare øves på "De rette ordene" varierer fra jente til jente. Noen funker det med "Camsex?", mens andre må snakkes med i mange dager før ting funker. Har to msnadresser, den ene prøver jeg ut "camsex" med, og funker ikke det prøver jeg å gjøre ting grundigere på den andre adressen Herr Brun her har vi med en sikklig pro og gjøre altså jeg regner med at di rette plasssene er ; jippi ol Endret 5. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 den må ha kommet inn mens døra var oppe :/ Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 ok. nå er det rett før jeg klikker på de forbanna sneglene.'Jeg sitter her i kjelleren på pcen, og tar forsiktig beinet på gulvet. Hmmm.. noe vått.. SNEGLE! Jeg HATER dem! Sleng salt forran dør/vinduer og drep jævlene! -Jar jepp det bruker funke , eller bare strø salt direkte på dem Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Det må bare øves på "De rette ordene" varierer fra jente til jente. Noen funker det med "Camsex?", mens andre må snakkes med i mange dager før ting funker. Har to msnadresser, den ene prøver jeg ut "camsex" med, og funker ikke det prøver jeg å gjøre ting grundigere på den andre adressen Herr Brun her har vi med en sikklig pro og gjøre altså jeg regner med at di rette plasssene er ; jippi ol Jaja, selvfølgelig! Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 veit jo det da. men det så forbaska mange av dem at jeg blir kvalm. Lukke døra PLEIER å fungere Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Har hørt rykter om at flammer kanskje hjelper hvis det er mange. Bare flamber hele gjengen. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Har hørt rykter om at flammer kanskje hjelper hvis det er mange. Bare flamber hele gjengen. brent snegle :/ nei takk Lenke til kommentar
Mato Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 (endret) veit jo det da. men det så forbaska mange av dem at jeg blir kvalm.Lukke døra PLEIER å fungere det skal jo snart komme et lovlig enym/baktere el i butikkene til og blir kvitt brun sneilene( di uten skal) det er enda ikke typegodkjent i norge pga etellerannetstatsorgen ikke ville føre inn noe nytt i miljøet i norge , men nå var tingen på vist i norskfauna ( hørt på nyheten p4 noen uker tilbake ) EDIT: tar meg en tur på jipppi Endret 5. juli 2005 av FtZ- Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 5. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2005 Tror chat.no er mer effektivt enn jippii. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg