Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
(...)

Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos :p

Herr Brun

...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med?

TSP :roll:

Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene :)

Herr Brun

Kurs? :p

Lenke til kommentar
(...)

Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos :p

Herr Brun

...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med?

TSP :roll:

Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene :)

Herr Brun

Kurs? :p

få adressen hennes da ffs!

Lenke til kommentar
Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser  og si de rette ordene :)

Herr Brun

Og du har vel ikke noen msn adresser på lager. :whistle:

Endret av TomFu
Lenke til kommentar

Skjønner ikke at noen (mange) jenter gidder å vise seg frem på cam. Det er helt greit med ansiktet, men det å "flashe" (som jeg fant ut hva betyr takket være en idiot som adda meg her på forumet sa) er patetisk.

Menne, ingen bryr seg og fint lite kan gjøres.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...