Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 TheMasteR: Retningslinjene sier jeg ikke får lov Herr Brun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 ...Ikke noe for meg. Noen som har sett noe til B|Real og kennethdammyr i dag? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (...) Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos Herr Brun ...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med? TSP Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene Herr Brun Kurs? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 TheMasteR: Retningslinjene sier jeg ikke får lov Herr Brun http://forum.hardware.no/index.php?act=Msg&CODE=04&MID=43699 Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (...) Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos Herr Brun ...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med? TSP Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene Herr Brun Kurs? få adressen hennes da ffs! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene Herr Brun Og du har vel ikke noen msn adresser på lager. Endret 4. juli 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Skjønner ikke at noen (mange) jenter gidder å vise seg frem på cam. Det er helt greit med ansiktet, men det å "flashe" (som jeg fant ut hva betyr takket være en idiot som adda meg her på forumet sa) er patetisk. Menne, ingen bryr seg og fint lite kan gjøres. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Dere får ingen adresser fra meg! Hun er bare min! Herr Brun Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Først: Jeg har ingen MSN-adresser. Så: Inlegget mitt over var ment ironisk Til sist: Enig med Tonio Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Herr Brun ; Hvorfor poster du her, når en stripper for deg? :dongedit: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Godt spørsmål. Fordi jeg har sett nok? Fordi hun bare satt der naken og skrev en stund? Har mistet lysten jeg Er blitt tilfredstilt. Men det var nok mer enn hva dere ville vite Herr Brun Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Å, herrejesus! Vær så snill, slutt med navn. Har akuratt sett Uno, omtrent altfor sent. Den var trist. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 få polakk adressen da... Les linken til Bundy da... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 De som vil ha et par adresser får pm-e meg Problemet er at mange jenter nekter hvis de ikke får se deg på webcam, og mitt webcam funker ikke lengre (sluttet å funke når jeg koblet det i i kveld Herr Brun Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 vil ha 2 is! og polakk adresse... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Enig med Tonio. Forresten, fikk jeg 3 bilder å kose meg med av Herr Brun! TSP Endret 4. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 FFS! Slutt å prat om ting jeg ikke vet hva er. Let me in on it, at least. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) FFS! Slutt å prat om ting jeg ikke vet hva er. Let me in on it, at least. Gidd å les da. Starter et stykke ned på forrige side. edit: da ble to sider siden Endret 4. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg