Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neinei, nå skal Jarand på Tivoli me dama! =D

Skal henge opp ned i denne her:

Glisevask: Tivoliet på grusplassen mellom videregående og Shell?

Syntes jeg kjente igjen både karusellen og Bragernesåsen i bakgrunnen... :)

Akkurat! :) Rett ved Drammen VGS og løpebanen.. ;) Bor du i nærheten?

Hadde mye dårlig i år faktisk! =/

 

Ingenting slår appelsinbrus fra Grans! :p Drikker forøvrig Pepsi hos fadern og Cola hos modern.. ;)

Lenke til kommentar
Akkurat! :) Rett ved Drammen VGS og løpebanen.. ;) Bor du i nærheten?

Hadde mye dårlig i år faktisk! =/

Bor oppe i Strømsøåsen, rett ovenfor Marienlyst med fin utsikt ned på tivoliet :)

Er for tiden ufrivillig drammenser grunnet sivil verneplikt, men flytter i begynnelsen av juli.

 

Ikke et vondt ord om Drammen, altså. Eller jo, forresten... :whistle:

 

:p

Lenke til kommentar
Med den beste brusen, Pepsi Max.

Det jeg aldri kommer til å forstå er at noen kan synse den er bedre enn Cola... Fanta, Solo, Farris osv går greit... Men PepsiCola => Tragisk falsk og kunstig smak.... Beklager Tonio...

Jeg bryr meg ikke. Smaken er som baken, den er delt.

 

Og hvis det hadde vært så jævla få som liker de hadde det nok blitt slutt på salget gitt. =)

Lenke til kommentar

Vel...dårlig fotballag, stygg containerhavn og dårlig tivoli. :p

 

For å ta de gode sidene; som regel bra vær (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre), helt grei, lettforståelig dialekt (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre), veldig sentralt med god kommunikasjon (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre) og godt lokalt øl (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre).

 

Fare for at jeg utnytter finværet med en utepils på Skutebrygga i løpet av dagen, faktisk. Alt i alt: Byen din er ikke så ille :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...