x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Med den beste brusen, Pepsi Max. Det jeg aldri kommer til å forstå er at noen kan synse den er bedre enn Cola... Fanta, Solo, Farris osv går greit... Men PepsiCola => Tragisk falsk og kunstig smak.... Beklager Tonio... Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Med den beste brusen, Pepsi Max. Dø, det er cola som eier. Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Neinei, nå skal Jarand på Tivoli me dama! =DSkal henge opp ned i denne her: Glisevask: Tivoliet på grusplassen mellom videregående og Shell? Syntes jeg kjente igjen både karusellen og Bragernesåsen i bakgrunnen... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Pepsi er best, ingen protest Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Pepsi er best, ingen protest Tror du Tonio og du kan stå imot hele verden? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vi og alle fotballsparkerne som blir sponset av Pepsi Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Neinei, nå skal Jarand på Tivoli me dama! =DSkal henge opp ned i denne her: Glisevask: Tivoliet på grusplassen mellom videregående og Shell? Syntes jeg kjente igjen både karusellen og Bragernesåsen i bakgrunnen... Akkurat! Rett ved Drammen VGS og løpebanen.. Bor du i nærheten? Hadde mye dårlig i år faktisk! =/ Ingenting slår appelsinbrus fra Grans! Drikker forøvrig Pepsi hos fadern og Cola hos modern.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vi og alle fotballsparkerne som blir sponset av Pepsi Feminine folk som beckham Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Akkurat! Rett ved Drammen VGS og løpebanen.. Bor du i nærheten?Hadde mye dårlig i år faktisk! =/ Bor oppe i Strømsøåsen, rett ovenfor Marienlyst med fin utsikt ned på tivoliet Er for tiden ufrivillig drammenser grunnet sivil verneplikt, men flytter i begynnelsen av juli. Ikke et vondt ord om Drammen, altså. Eller jo, forresten... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Ja, bring it on? Vil høre minusene med Drammen! =D Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Med den beste brusen, Pepsi Max. Det jeg aldri kommer til å forstå er at noen kan synse den er bedre enn Cola... Fanta, Solo, Farris osv går greit... Men PepsiCola => Tragisk falsk og kunstig smak.... Beklager Tonio... Jeg bryr meg ikke. Smaken er som baken, den er delt. Og hvis det hadde vært så jævla få som liker de hadde det nok blitt slutt på salget gitt. =) Lenke til kommentar
johnj Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Vel...dårlig fotballag, stygg containerhavn og dårlig tivoli. For å ta de gode sidene; som regel bra vær (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre), helt grei, lettforståelig dialekt (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre), veldig sentralt med god kommunikasjon (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre) og godt lokalt øl (det virker i alle fall slik etter å ha bodd de siste tre årene på Sunnmøre). Fare for at jeg utnytter finværet med en utepils på Skutebrygga i løpet av dagen, faktisk. Alt i alt: Byen din er ikke så ille Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Satan, sitter og hører på en av Kittie-CD'ne mine. Damer som skriker og herjer er utrolig sexy. Bassisten Jennifer er herlig metal Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Satan, sitter og hører på en av Kittie-CD'ne mine. Damer som skriker og herjer er utrolig sexy. Bassisten Jennifer er herlig metal Tror du har problemer med bildet Skrikemetal er digg Har du hørt Lost Horizon? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Så var jeg hjemme igjen Fy for et herlig vær Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 *Snufs* johnj! Nydelig sagt.. Hadde jeg bare vært 18 skulle jeg ha kost meg med en 60kroners øl på skutebrygga jeg også.. Derfor får det blir tivoli med dama istedenfor... Har et oppdrag nå! Skal lære henne å drikke øl!!! =D Lenke til kommentar
scoot Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hjeelp! I stad kom jeg over en signatur som hadde en guide til og gjøre Firefox kjappere.. Anyone? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 15. mai 2005 Del Skrevet 15. mai 2005 Hjeelp! I stad kom jeg over en signatur som hadde en guide til og gjøre Firefox kjappere.. Anyone? http://blog.sparklingblue.net/index.php =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg