Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok! La meg forstå dette rett: Det her er altså en thread som handler om å få det siste ordet.

Er det helt tilfeldig når/hvis denne blir stengt, eller er det noen regler som gjelder?

Mao, hva skal til for at den stenges?

finfint med en generell chatte thread, men hvorfor er alle så hypp på å få det _siste ordet_ ??

Og hvor ble det av den store ctrl+v threaden? Den likte jeg!

Må være litt av en jobb å faktisk skulle modere den her! :!:

edit: Kanskje på tide bytte avatar :hmm:

Endret av Black&White
Lenke til kommentar
Burde man sende PM til folk med for stor avatar, (i dimensjon) eller blir det bare betraktet som slitsomt? Snakker nå om 100x100 osv.

Det er bedre at du sender dem en hyggelig PM enn at de skal få advarsle av en moderator. :) Det er nå ihvertfall min mening..

Lenke til kommentar
(...)

Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos :p

Herr Brun

...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med?

TSP :roll:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Burde man sende PM til folk med for stor avatar, (i dimensjon) eller blir det bare betraktet som slitsomt? Snakker nå om 100x100 osv.

Det er bedre at du sender dem en hyggelig PM enn at de skal få advarsle av en moderator. :) Det er nå ihvertfall min mening..

Er det ikke en sperre på 80x80?

Lenke til kommentar

Er det ikke en sperre på 80x80?

Avataren kan ikke være større enn 80 ganger 80 pixler.

OBS: Du må selv sørge for at den bildefilen du bruker som avatar ikke overskrider grensene! Forumet forminsker visningsstørrelsen på for store avatarer, men filen er upåvirket. Sjekk retningslinjene for info om bruk av avatar!

Opplastede avatarer kan ikke ha en filstørrelse større enn 6 KB.

Følgende filtyper er tillatt: gif .jpeg .jpg .png

edit: gå på avatarjakt :whistle:

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

I dag har vært en litt kjedelig sommerdag.

Har vært inne stort sett hele dagen, men var ute i perioden 20:30 - 21:15.

Dagens absolutte høydepunkt må være da jeg endelig klarte siste boss på Super MarioLand. Omtrent 5 år siden sist, hehe..

I morgen får jeg besøk av noen slektninger og skal ned på senteret og kjøpe meg noe batikkfarger så jeg får farga noen dølle, hvite klær.

Det blir koselig.

Lenke til kommentar
(...)

Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos :p

Herr Brun

...Og det er ikke tilfeldigvis hu polske dama som det virker som alle har addet, bortsett fra meg, du koser deg med?

TSP :roll:

Nei, henne jobber jeg fortsatt med. Hun sier at hun aldri har strippet på webcam, men at det ikke er utelukket at hun gjør det i rette humøret. Men det kryr av jenter på nettet som gladelig viser seg på webcam. Du må bare lete på rette plasser og si de rette ordene :)

Herr Brun

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...