Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Jeg begynte med det tidlig, og så ble det en gammel avtale. Liksom "to ganger enter og trykk Herr Brun". Edit: Jenter som stripper på webcam er kooooos Herr Brun Endret 4. juli 2005 av Herr Brun Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Kanskje jeg skal skrive Gohan etter alt jeg sier også? følge "trenden" Gohan Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Om 13 timer fomler eg rundt på et hotell i Faro, Portugal. Wehey -Jar hmm.. der var jeg for litt over ett år siden Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Slenger meg på jeg også! Strategery Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Såå. teit. Så nytt, Jeg liker det.. -Bin laden Bundy Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg skal legge meg snart Første gang på en stund at det blir så tidlig. Gohan: Eller kanskje bytte om på navn litt, det er jo fint å dele TSP Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Men det er så irriterende. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 jævlka irriterende Pig Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg skal legge meg snart Første gang på en stund at det blir så tidlig. Gohan: Eller kanskje bytte om på navn litt, det er jo fint å dele TSP haha :!: kanskje det. har jo søkt om å få bytta nick til shikaru. siden jeg har hatt det i de sisste åra framover nå. men har ikke fått svar :\ Gohan aka shikaru Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg setter TSP etter enkelte av de mer seriøse postene mine, noen ganger setter jeg også en smiley etter som tilsvarer noenlunde hva innlegget handler om/hva jeg prøver å formidle, eller hvilket humør jeg er i. Som regel skjer ikke dette så ofte her i OT -baren. Men dette var et av mine mer seriøse innlegg så: TSP . Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg synes det er bedre å ha slike ting i signaturen enn i innlegget. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Fra nå av skal jeg avslutte mine innlegg med Bøttekneip. Eller kanskje ikke... Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hva får man til å spise på flyet? Hørte min far hadde betalt ekstra for noe. Et hvitt brett 30x30 cm med 3x3 cm utdypninger fyllt med ekkel boksemat? -Jar Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Natta! ja natta leggermeg jeg og nå, jobb i morgen i gjenn *min job i morgen er å programmere intern side* =D Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hva får man til å spise på flyet? Hørte min far hadde betalt ekstra for noe. Et hvitt brett 30x30 cm med 3x3 cm utdypninger fyllt med ekkel boksemat? -Jar Syns flymat er godt jeg. Det pleier å være noe kylling-greier og pasta. Og jeg elsker kylling. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Tiden flyr jammen fort når man surfer her på forumet... Jaja, nå går vel jeg også og legger meg snart, skal bare høre ferdig sangen... Lenke til kommentar
riktig Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Alltid snodige trender på dette forumet. -Frode Kolaautomat Skarbøvik Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Burde man sende PM til folk med for stor avatar, (i dimensjon) eller blir det bare betraktet som slitsomt? Snakker nå om 100x100 osv. mvh Zlatzman Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Nå går jeg og legger meg fordi i morgen skal jeg til tannlegen og bore i 2 tenner! *gruer meg sinnsykt* Endret 4. juli 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg