MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg gjetter at det er noen fra Hamar first price goes tooooooooo.....Svamp Blir ikke noe nugatti i rævskjegget på deg til Lørdag hvertfall. Manpig. Og nei, jeg tar ikke med agurkene heller! spar meg a svamp var først. eod og fjern blokken på msn er du snill Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 :!: -- Søren, etter 24 har jeg plutselig ikke like lyst til å se Kill Bill lenger. Men lurer på om jeg gjør det likevel Hvorfor ikke? Hva skjedde der? Herr Brun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gooood morgen. De pillene fucka døgnrytmen min enda mer :S Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 spar meg a svamp var først. eod og fjern blokken på msn er du snill Jammen. Svamp er ikke så erfaren! Han får jo ikke lov til å styre agurkene engang! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gooood morgen. De pillene fucka døgnrytmen min enda mer :S fjern piller, gå over til sommerpils ^^ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Recent pic av meg nå: --- Herr Brun: Ingenting, jeg ble litt trøtt, jeg vet ikke hvorfor KB ikke var så interessant plutselig Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Recent pic av meg nå: --- Herr Brun: Ingenting, jeg ble litt trøtt, jeg vet ikke hvorfor KB ikke var så interessant plutselig Legg opp ett på RPP da vel. Har ikke så mye å gjøre sånn på kvelden. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Gooood morgen. De pillene fucka døgnrytmen min enda mer :S fjern piller, gå over til sommerpils ^^ Eller bare røyke en bønne og prøve og legge seg Nei faen. Eneste de pillen kan brukes til er og selge dem. Kan Hylo slå meg i bakhodet så jeg kanskje for retta opp døgnrytmen? Jaja, ankelen er fin-fin. Og digg tempratur om natta. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor er det så mange som legger navnet eller nicket sitt på slutten av posten? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Samme lurer jeg også på. Jeg klarer å lese hva de kaller seg. Jepp, Herr Brun og Jarek, jeg mener dere! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor er det så mange som legger navnet eller nicket sitt på slutten av posten? Sånn som Herr Brun og TSP mener du? Det er vel greit å avslutte en tekst med hvem som er avsender. Forumskriving blir jo nesten som masse e-post. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor er det så mange som legger navnet eller nicket sitt på slutten av posten? Haha, fett nick. Duden i avataren min heter domokun eller noe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Zlatz, vi kikker jo på hvem som har skrevet før vi leser. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Zlatz, vi kikker jo på hvem som har skrevet før vi leser. Joa. Det er sant. Men det er litt kos med navn på slutten. Det gir teksten ett mer personlig preg. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ser ikke helt poenget med et personlig preg over et smileysvar f.eks. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ser ikke helt poenget med et personlig preg over et smileysvar f.eks. Uhm. Jo. *ro, ro, ro* Det har seg slik at ... månen er en gul ost, og jeg alltid har rett. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er skikkelig varmt her og ute er det ennå verre. Noen som har forslag til kjøling? Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor bruker du det ikke selv da, Zlatzman? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Det er skikkelig varmt her og ute er det ennå verre.Noen som har forslag til kjøling? Løp til nærmeste sted med kald væske og ta et lynraskt bad. Det har jeg gjort de 3 siste dagene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Hvorfor bruker du det ikke selv da, Zlatzman? God does as it pleases him Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg