Dahl Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Bra tegning! Jeg stikker. Ostepop, heere I come! Btw, snakket masse med den polske chicken som Bundy "fant". Når/hvis du leser dette Bundy, så send meg en PM, så skal du få noe av meg. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Ååååå den første Stones cd'en er så braaaaa *Repeat* Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Sykkeltur med pappa nå... *Sjokket* Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg har lyst på en rallybil. Kansje jeg skal kjøpe noe som er nyligt avskiltet (som seff går, gjør ingenting om den mangler alt annet.) for noe alla 1600 og selge det for vrakpanten (1500) *tenke* Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Sykkeltur med pappa nå... *Sjokket* Skal han ha en "mann-til-mann"-samtale med deg? @MagE: Og hvor har du tenkt å kjøre rally hen da? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 *Slikke Dr3as i øret* Like it.. Sitter her i hagen til en kompis og griller :D kyllingburgere er nam nam Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 *Slikke Dr3as i øret* Like it.. Sitter her i hagen til en kompis og griller :D kyllingburgere er nam nam vær snill gutt og dask Mr.S på rompa fra meg ^^ Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 3d sex villa eier totalt masse da Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Oppdrag utført.. løper rundt i huset hans med x1'n min.. den laptopen er bare deilig.. men får spise burger nr 2 Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) MagE: Og hvor har du tenkt å kjøre rally hen da? Litt over alt Neida, det er en skogsvei her og noen mål steinfull beitemark her. *ze contry r0ckz* *drømme at jeg kjører en baja beetle oppi skogen her i 140* EDIT: Rally = ødlegging av biler Endret 4. juli 2005 av MagE Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Oppdrag utført.. løper rundt i huset hans med x1'n min.. den laptopen er bare deilig.. men får spise burger nr 2 takker nå kan du hilse han om du orker HILS TÆ ALLE NUH hehe sitter og daffer foran PCen og snakker med en viss person *hint hint* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Oppdrag utført.. løper rundt i huset hans med x1'n min.. den laptopen er bare deilig.. men får spise burger nr 2 takker nå kan du hilse han om du orker HILS TÆ ALLE NUH hehe sitter og daffer foran PCen og snakker med en viss person *hint hint* Til dere som skal gjette; Det er ikke meg. *se film eller noe* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg gjetter at det er noen fra Hamar Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Oppdrag utført.. løper rundt i huset hans med x1'n min.. den laptopen er bare deilig.. men får spise burger nr 2 takker nå kan du hilse han om du orker HILS TÆ ALLE NUH hehe sitter og daffer foran PCen og snakker med en viss person *hint hint* På "oppfordring" fra fredrikrb så tror jeg nesten jeg må gjette. Du har vel ikke skaffa MSN-adressen til hun polakken du også? Kjeder meg. Men det er sikkert bare sunt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg gjetter at det er noen fra Hamar Det gjør jeg også. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg gjetter at det er noen fra Hamar first price goes tooooooooo.....Svamp Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Om 13 timer fomler eg rundt på et hotell i Faro, Portugal. Wehey -Jar Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Sykkeltur med pappa nå... *Sjokket* Skal han ha en "mann-til-mann"-samtale med deg? Nei nei, men pappa har aldri "tid" til sånt... Har funnet ut at pappa gav seg, og har bestilt "Sony DVD-skjermer" i baksetet på den nye bilen. Men det skal nok være en overraskelse, jeg prøvde å komme inn på det, "og farfar skal jo ikke ha en bil med alt utstyr, med skjermer i baksetet med mer"... Og pappa sier, tydelig avslørt: "Er det noen som skal ha skjermer i baksetet? Hvorfor tar du opp det?", hvorpå jeg ror i land, "det var et eksempel"... Han er meg en fin en, han faren min... Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg gjetter at det er noen fra Hamar first price goes tooooooooo.....Svamp Blir ikke noe nugatti i rævskjegget på deg til Lørdag hvertfall. Manpig. Og nei, jeg tar ikke med agurkene heller! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 :!: -- Søren, etter 24 har jeg plutselig ikke like lyst til å se Kill Bill lenger. Men lurer på om jeg gjør det likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg