Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han har blitt someday. .

Og han har begynt et nytt og bedre liv?

stemmer. :p

nei for og forklare det enkelt så er jeg ferdig med studiene og flytte ut av hybelen. bor nå sånn litt her og der oppi nord. har egentlig ikke noen fast bosted og befinner meg ofte borte fra internett og pc så derfor er jeg lite og se her eller på msn. har meg vel en liten pc pause kan man si, for det trengtes! :)

til høsten skal jeg finne meg noe bolig igjen her oppi det øde nord og starte arbeidslivet, så da frykter jeg nok at jeg blir og komme kraftig tilbake!

navnebytte var vel bare fordi jeg var lei, og dette var jo en fin tid og gjøre sånn på. men beholder jo avataren min fortsatt da så alle dere sussebasser skal kjenne meg igjen! :love:

erter og kjærlighet bitches.

Observer for øvrig signaturen: "+ someday. har lagt opp, men ryktene tilsier at det blir nok et comeback til høsten."

edit: småfiksing. Fast-reply er ikke alltid like lett

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Kan gjerne hyle som en jente, det gjorde jeg visst på sommerstedet til farmor og farfar da jeg så en mus. Jeg husker bnare at jeg løp og vel, jah, joda, jeg besvimte....

Morsomt bilde det ble i hodet mitt :wee:

---

Jeg fikk plutselig ufattelig lyst til å se Kill Bill 1.

Lenke til kommentar

Tror du det er så rart? Jeg er "bygutt", eller, jeg har faktisk vokst opp på landet! Eiksmarka tilhører ingen by! Det er bygd! :D

Men mus har liksom ikke vært noe for meg, og jeg ser ikke noe galt i å besvime om man ser en... Husker den smilte sleskt mot meg, før jeg løp av gårde, og våknet med farmors luktesalt over hele rugby'en...

Lenke til kommentar
Men mus har liksom ikke vært noe for meg, og jeg ser ikke noe galt i å besvime om man ser en... Husker den smilte sleskt mot meg, før jeg løp av gårde, og våknet med farmors luktesalt over hele rugby'en...

Kan jeg legge til det i signaturen, please?! :lol:

Lenke til kommentar
Tror du det er så rart? Jeg er "bygutt", eller, jeg har faktisk vokst opp på landet! Eiksmarka tilhører ingen by! Det er bygd! :D

:!:

Men mus har liksom ikke vært noe for meg, og jeg ser ikke noe galt i å besvime om man ser en...

:!:

Endret av Strategery
Lenke til kommentar

Jeg har ikke peiling, men noe sier meg at det er ganske liten sjanse for at en tilfeldig norsk mus har rabies, og enda minde sjanse for at den kommer bort til deg og biter. Med mindre du ser fryktelig uskyldig og redd ut? :p

Slanger i syden vet man tross alt ingenting om, hva om det var en som dreper deg på 2 timer, det er noe å skrike av :wee:

Lenke til kommentar

Nettopp, jeg tenkte jo litt av hvert etter det bittet...

Mamma skriker visst også noe enomrt av mus, farfar fortalte at første gang min mor fikk overnatte hjemme hos pappa, etter at de var forlovet da, så hadde mamma fått (det verste gjesterommet, farmor ordnet ikke det fine nei...) i kjelleren... Og farfar hadde stått nede med en stokk og dunket i trappen, og fortalt at "ja, vi må dunke litt i gulvet, så da går musene sin vei"... Og det utsagnet gjorde visst at min mor løp for livet opp over trappen, uten så mye å ha sett en mus... Farfar er oppvokst på går stakkar, og synes det er kjempemoro å skremme folk...

Nå blir jeg visst som farfar, og forteller "gode gamle historier"... :p

Lenke til kommentar
Nå løp phax ut for å hoppe i vannet og bade :w00t: !

Nå har han vært ute i 5 minutter.

Mitt skrivebord får nesten ikke plass til den ENE 19 tommers skjermen en gang....

skulle egentlig plassert den inni et lite "rom" men skjermen kom ikke inn, så den er halvveis inni bare :/ .

Og da er det bevisst at jeg begynner å bli senil! :w00t:

Det var svamp, ikke phax....

edit: Hadde vært artig med en søkefunksjon til signaturer... Lurer på hvor mange ganger JoachimR hadde dukket opp :hmm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...