Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig lite bitt faktisk. Satte akkurat et plaster innsatt med et sånt stoff som skal få det til å vokse bedre og raskere sammen, så blir ikke noe bilde...

vel har jeg seks i naturfag, men "sydlanske" slanger er ikke mitt spesiale... Og langt mindre Stines... Og enda mindre når jeg stivner til og skriker. Vi aner ikke hva slags slange det var, men det stod mellom to typer, sa de på sykehuset. Begge smågiftige, men uansett ikke mer enn noe som kunne gi lammelser. Går på noen piller nå.

Hihi. Tipper du hylte som en jente! :!:

Liten tvil der ja.Tror du også hadde det om du fikk to tenner i armen, og det svir som pokker. Kan gjerne hyle som en jente, det gjorde jeg visst på sommerstedet til farmor og farfar da jeg så en mus. Jeg husker bnare at jeg løp og vel, jah, joda, jeg besvimte....

Sommereiendommen deres plager meg skikkelig, jeg har vært borte en uke, og det skjønner godeste "Bård" som er elektriker... Og han prakker på dem en parabol med "Entertain-pakke" med hauger av kanaler og "Tippeliga" og alt mulig, til 389 kroner i måneden... For sikkerhetsskyld, solgte han dem "discovery-pakken" for ca en hundrelapp ekstra i måneden med fire discovery-kanaler. Og farmor og farfar ser på NRK1 og Tv2...

Jeg er ganske sur og opphisset, døgnvill som jeg er, og ser hva slags sånn dekodersak de har fått. Joda, han gav dem en satelittmotaker med 120 GB harddisk innebygget. Takk! Engangskostnad på 15 000 og månedlige utgifter på ca 500,-, det trengs for at man skal se på TV2 og NRK1...

Måtte bare få det ut...

Lenke til kommentar

Nå løp phax ut for å hoppe i vannet og bade :w00t: !

Nå har han vært ute i 5 minutter.

Mitt skrivebord får nesten ikke plass til den ENE 19 tommers skjermen en gang....

skulle egentlig plassert den inni et lite "rom" men skjermen kom ikke inn, så den er halvveis inni bare :/ .

Lenke til kommentar
---  ehs5, plassproblemer er ikke-eksisterende her. Har bordet som er ganske stort, og et kjøleskap rett ved siden av der det står en maskin og en skjerm, men kan plassere litt glass og slikt der.

:cry: Må mase litt på mor og far så vi kan ta en tur til Ikea.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...