Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Dual-screen er OLD! Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg vil også ha dual screen :\ men jeg har ikke så god plass til det på pulten min. den er liksom laget for en skjerm. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Pulten min er stor nok til fire skjermer. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Da stikker jeg å henter/ordner filmen jeg. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Pulten min er stor nok til fire skjermer. Sitter ganske trangt her nå. Liker ikke denne pulten. Hadde tenkt til å kjøpe Icemat eller en annen musematte en gang, men jeg hadde ikke plass nok. Endret 4. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 MrL: --- ehs5, plassproblemer er ikke-eksisterende her. Har bordet som er ganske stort, og et kjøleskap rett ved siden av der det står en maskin og en skjerm, men kan plassere litt glass og slikt der. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Veldig lite bitt faktisk. Satte akkurat et plaster innsatt med et sånt stoff som skal få det til å vokse bedre og raskere sammen, så blir ikke noe bilde... vel har jeg seks i naturfag, men "sydlanske" slanger er ikke mitt spesiale... Og langt mindre Stines... Og enda mindre når jeg stivner til og skriker. Vi aner ikke hva slags slange det var, men det stod mellom to typer, sa de på sykehuset. Begge smågiftige, men uansett ikke mer enn noe som kunne gi lammelser. Går på noen piller nå. Hihi. Tipper du hylte som en jente! :!: Liten tvil der ja.Tror du også hadde det om du fikk to tenner i armen, og det svir som pokker. Kan gjerne hyle som en jente, det gjorde jeg visst på sommerstedet til farmor og farfar da jeg så en mus. Jeg husker bnare at jeg løp og vel, jah, joda, jeg besvimte.... Sommereiendommen deres plager meg skikkelig, jeg har vært borte en uke, og det skjønner godeste "Bård" som er elektriker... Og han prakker på dem en parabol med "Entertain-pakke" med hauger av kanaler og "Tippeliga" og alt mulig, til 389 kroner i måneden... For sikkerhetsskyld, solgte han dem "discovery-pakken" for ca en hundrelapp ekstra i måneden med fire discovery-kanaler. Og farmor og farfar ser på NRK1 og Tv2... Jeg er ganske sur og opphisset, døgnvill som jeg er, og ser hva slags sånn dekodersak de har fått. Joda, han gav dem en satelittmotaker med 120 GB harddisk innebygget. Takk! Engangskostnad på 15 000 og månedlige utgifter på ca 500,-, det trengs for at man skal se på TV2 og NRK1... Måtte bare få det ut... Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 MrL: if u ONE MORE TIME use anoying flash smileys, im gonna stab u in the ear ..... Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Nå løp phax ut for å hoppe i vannet og bade ! Nå har han vært ute i 5 minutter. Mitt skrivebord får nesten ikke plass til den ENE 19 tommers skjermen en gang.... skulle egentlig plassert den inni et lite "rom" men skjermen kom ikke inn, så den er halvveis inni bare :/ . Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 http://www.home.no/fredrikrb/msn.jpg Whore! Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 http://www.home.no/fredrikrb/msn.jpg Whore! altså det driter jeg i, de smileysene var helt .....jah u get the picture. Imorgen skal jeg flytte på enda flere esker -_- jeg vil daffe ffs. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor har egentlig blitt av phax? Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Phax is no more. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) --- ehs5, plassproblemer er ikke-eksisterende her. Har bordet som er ganske stort, og et kjøleskap rett ved siden av der det står en maskin og en skjerm, men kan plassere litt glass og slikt der. Må mase litt på mor og far så vi kan ta en tur til Ikea. Endret 4. juli 2005 av ehs5 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 kunne gjerne fått en ny pult snart. har hatt den her siden errr.. 3 4 år siden ellerno.. nei.. 2 kanskje. Og den er ganske slitt. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 *Slikke Dr3as i øret* Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jaj. Vi har hatt vår i tja, 7 år. Ikke nok med det, den er stygg fra før av og. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Phax is no more. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Phax is no more. Hvorfor ikke? Kanskje han returnerer someday. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg