Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Ja, da var man hjemme igjen, på denne fantastiske dagen, FJERDE JULI!! Hurra!!!

Ble lagt inn på hospitalet på lørdag kveld... Kjæresten hadde kommet ned, og vi tok en liten tur på stranden, før vi gikk inn på en sti inn i et kratt. Og hva skjer da? Jo, en stor slange dumper ned fra et tre, og setter tennene i armen min... Stine ringer pappa, som får sendt en ambulanse med en gang, og på hospitalet sendte de meg til drømmeland med en gang... De holdt meg der til klokken ett søndag... Har bare et lite bitemerke der nå, men europeiske må nok punge ut med et firesifret USD-beløp... Var faktisk utrolig koselig å våkne opp i en sykehusseng og kjæresten i hånden...

Ellers har jeg hatt en fin tur; Florida om et par uker!

Hvor har du vært?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig lite bitt faktisk. Satte akkurat et plaster innsatt med et sånt stoff som skal få det til å vokse bedre og raskere sammen, så blir ikke noe bilde...

vel har jeg seks i naturfag, men "sydlanske" slanger er ikke mitt spesiale... Og langt mindre Stines... Og enda mindre når jeg stivner til og skriker. Vi aner ikke hva slags slange det var, men det stod mellom to typer, sa de på sykehuset. Begge smågiftige, men uansett ikke mer enn noe som kunne gi lammelser. Går på noen piller nå.

Lenke til kommentar

GRRR! FU creative. Ti virkedager sa de det ville ta før jeg fikk tilbake min ZEN micro. Nå har det gått 14 virkedager, så jeg ringte. "Beklager, men sort ZEN micro er desverre ikke på lager. Den ventes inn 10.7." Og det er først etter den 10.7 mine 10 virkedager begynner! Sååå lenge å vente da :(

Lenke til kommentar
Veldig lite bitt faktisk. Satte akkurat et plaster innsatt med et sånt stoff som skal få det til å vokse bedre og raskere sammen, så blir ikke noe bilde...

vel har jeg seks i naturfag, men "sydlanske" slanger er ikke mitt spesiale... Og langt mindre Stines... Og enda mindre når jeg stivner til og skriker. Vi aner ikke hva slags slange det var, men det stod mellom to typer, sa de på sykehuset. Begge smågiftige, men uansett ikke mer enn noe som kunne gi lammelser. Går på noen piller nå.

Hihi. Tipper du hylte som en jente! :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...