robB Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, da var man hjemme igjen, på denne fantastiske dagen, FJERDE JULI!! Hurra!!! Ble lagt inn på hospitalet på lørdag kveld... Kjæresten hadde kommet ned, og vi tok en liten tur på stranden, før vi gikk inn på en sti inn i et kratt. Og hva skjer da? Jo, en stor slange dumper ned fra et tre, og setter tennene i armen min... Stine ringer pappa, som får sendt en ambulanse med en gang, og på hospitalet sendte de meg til drømmeland med en gang... De holdt meg der til klokken ett søndag... Har bare et lite bitemerke der nå, men europeiske må nok punge ut med et firesifret USD-beløp... Var faktisk utrolig koselig å våkne opp i en sykehusseng og kjæresten i hånden... Ellers har jeg hatt en fin tur; Florida om et par uker! Hvor har du vært? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Oh no's, stam kunden til kaffebaren til pappa; kaffebørsen er død http://pub.tv2.no/nettavisen/kultur/kunst/article417938.ece Han var en sykt rar men kul mann(/dame ) Endret 4. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Det hørtes... festlig ut. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hvor har du vært? Nassau, Bahamas Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 All you counter-strike nerds out there: http://forum.hardware.no/index.php?act=ST&f=101&t=440187 Nå har jeg vasket det store akvariet, for'no dritt Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Oi, creepy, JoachimR. Hvilken slange var det? Edit; ta bilde av bittet da Morsom fyr han der, føssi, så dokumentaren om ham i fjor Endret 4. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Veldig lite bitt faktisk. Satte akkurat et plaster innsatt med et sånt stoff som skal få det til å vokse bedre og raskere sammen, så blir ikke noe bilde... vel har jeg seks i naturfag, men "sydlanske" slanger er ikke mitt spesiale... Og langt mindre Stines... Og enda mindre når jeg stivner til og skriker. Vi aner ikke hva slags slange det var, men det stod mellom to typer, sa de på sykehuset. Begge smågiftige, men uansett ikke mer enn noe som kunne gi lammelser. Går på noen piller nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Maten er nede, og jeg er ikke mett. Gratulerer med dagen bakemesterharepus, kanskje du titter innom fra England? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to the United States of America, Happy Birthday to you! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Nei nå skjer det igjen, det er ikke prating, jaja, hva skal folket i morgen da? jeg skal faen meg ingenting! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 GRRR! FU creative. Ti virkedager sa de det ville ta før jeg fikk tilbake min ZEN micro. Nå har det gått 14 virkedager, så jeg ringte. "Beklager, men sort ZEN micro er desverre ikke på lager. Den ventes inn 10.7." Og det er først etter den 10.7 mine 10 virkedager begynner! Sååå lenge å vente da Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 me want zen micro. no money Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Nei nå skjer det igjen, det er ikke prating, jaja, hva skal folket i morgen da? jeg skal faen meg ingenting! Det er ferie, hvorfor gjøre noe! Herr Brun Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Veldig lite bitt faktisk. Satte akkurat et plaster innsatt med et sånt stoff som skal få det til å vokse bedre og raskere sammen, så blir ikke noe bilde... vel har jeg seks i naturfag, men "sydlanske" slanger er ikke mitt spesiale... Og langt mindre Stines... Og enda mindre når jeg stivner til og skriker. Vi aner ikke hva slags slange det var, men det stod mellom to typer, sa de på sykehuset. Begge smågiftige, men uansett ikke mer enn noe som kunne gi lammelser. Går på noen piller nå. Hihi. Tipper du hylte som en jente! :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Knise-Lise, Darkness| ---- Hæppi bursdag til USA og bakemesterharepus! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Bernt sier:skal du være med å jogge en tur? Endret 4. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hmm, det ryktes om at Gråtass har 10 års jubileum snart . *Stolt av å bo i Vestfold* Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Bernt sier:skal du være med å jogge en tur? Hvem er bernt? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Spiller det noen rolle? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Weehee, dualscreen er tøft. Har aldri tenkt på at jeg kan brukte den nedstøvede skjermen min til dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg