Dahl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 3 dager her. sovietpig: Er det vanlig å få kostnadene dekkeat av garantien hvis du legger en mobiltelfon inntill dekket til en bil og kjører gjentatte ganger over den? I think you know the answer. Med andre ord, jeg tror ikke at man får det dekket av garantien nei... Har du imidlertid forsikring, så er det en annen sak. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Vi reiser i morgen - lurer på hvorfor min mor eller far fiksa det tidligere.. Men uansett - måtte betale 1500 for 2 pass, "nødpass" og det funker bare for turen til Portugal i morgen. Når vi kommer tilbake må vi igjen betale 1500 for "ekte" pass. Jeje. -Jar Den norsk stat liker å drive for å håve inn så mye penger som bare mulig. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) 3 dager her. sovietpig: Er det vanlig å få kostnadene dekkeat av garantien hvis du legger en mobiltelfon inntill dekket til en bil og kjører gjentatte ganger over den? I think you know the answer. Med andre ord, jeg tror ikke at man får det dekket av garantien nei... Har du imidlertid forsikring, så er det en annen sak. tja >Er det synelige skader på spilleren? Nå er dette strengt tatt ikke noe>som dekkes av garantien. Men send meg dine detaljer så skal jeg se hva >vi kan gjøre. Endret 4. juli 2005 av sovietpig Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 @kd og sovietpig: Kommer vel kanskje litt an på servicen der du har kjøpt spilleren.. Jeg hadde slengt fra meg minidiscen på gulvet en gang, og så kom pappa og satte en stol på den, og satte seg på så den knakk. Fikk ny på garantien Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ueland sin stengepost i den første spammetråden var jo midt i blinken Den, sammen med el-asso sin "Fjernet link og trådstarter. Stenges.", er mine favoritter. Prøver du å ta æren helt alene . Nevner jo ikke at det var jeg som viste deg den i går . Jaja, har bevis her i SO 4 på at jeg nevnte/så den før deg. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 HVA I ALL VERDEN drev nattaz med i natt? Han laget to tråder, som jeg fikk stengt ved å kontakte Ueland fra min kontakliste . Var en side til jo... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Uff da, TSP, var ikke meningen å fornærme deg Nå nærmer det seg vel morgen for fredrikrb Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 TSP har visst stått opp med feil arm i dag. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Virker som om Ø.B savner brillene sine... Meg bak rattet uten briller, DET er trafikkfarlig det.. Øhmm er det grønt nå.. ja vi satser på det, de andre kjører. Men det ordna da seg, Jaggumeg effektiv dame bortpå der. Hun har reparert de før for å si det sånn Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 TSP har visst stått opp med feil arm i dag. What you mean? Thor Hushovd stivna, huff og huff . Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 [Miyu] sier:oh, ur here?? thank u and take care too i hope we will talk soon. Sa du noe om at hu kom til å blokke meg Bundy? God natt folkens. Grr. Det er alså sånn sjalusi er.. EDIT: ikke tro jeg ikke hører deg. Du våger ikke og være oppe! *pirke* [Miyu] ~not here *^0^* sier: ok, so take care ^^ I hope we will be able to talk later Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Virker som om Ø.B savner brillene sine... Meg bak rattet uten briller, DET er trafikkfarlig det.. Øhmm er det grønt nå.. ja vi satser på det, de andre kjører. Men det ordna da seg, Jaggumeg effektiv dame bortpå der. Hun har reparert de før for å si det sånn Bra du er tilbake like hel i alle fall. *Sette pizza i ovnen* (det er middag ja) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Robbie Mcqueen diska fordi han stanga Stuart O' Grady!? Han ville jo bare prøve å gi han en klem . I morgen er det lagtempo, huff det er kjedelig, mye bedre når e sykler invididuelt... Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 *Sette pizza i ovnen* (det er middag ja) Høyner med noen pølser... nei nå fikk jeg lyst til å bestille 5-10 tskjorter.. Må iallefall ha en red hot chili peppers.. Men har da hele dagen på meg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ueland sin stengepost i den første spammetråden var jo midt i blinken Den, sammen med el-asso sin "Fjernet link og trådstarter. Stenges.", er mine favoritter. Prøver du å ta æren helt alene . Nevner jo ikke at det var jeg som viste deg den i går . Jaja, har bevis her i SO 4 på at jeg nevnte/så den før deg. Oh my god, han prøver å ta æren fra deg. svamp, sto opp tidlig i dag, jeg, tenk! 1400! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ettersom alle virker svært interessert skal dere få se min geniale pizza Én Dr. Oetker Pizza Mozzarella: Ha på italienske pølser som jeg egentlig ikke vet hva heter: Stek: Skjer opp og krydre: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. juli 2005 Del Skrevet 4. juli 2005 Ja, da var man hjemme igjen, på denne fantastiske dagen, FJERDE JULI!! Hurra!!! Ble lagt inn på hospitalet på lørdag kveld... Kjæresten hadde kommet ned, og vi tok en liten tur på stranden, før vi gikk inn på en sti inn i et kratt. Og hva skjer da? Jo, en stor slange dumper ned fra et tre, og setter tennene i armen min... Stine ringer pappa, som får sendt en ambulanse med en gang, og på hospitalet sendte de meg til drømmeland med en gang... De holdt meg der til klokken ett søndag... Har bare et lite bitemerke der nå, men europeiske må nok punge ut med et firesifret USD-beløp... Var faktisk utrolig koselig å våkne opp i en sykehusseng og kjæresten i hånden... Ellers har jeg hatt en fin tur; Florida om et par uker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg