Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Er jeg slem? Jeg har da vel ikke gjort noe slemt jeg! Det er du som er kjedelig er det! Herr Brun Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Elyas! Long time no see Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 HVA I ALL VERDEN drev nattaz med i natt? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 *hate kyssesyken* Legen prøvde å gi meg Pinex Forte i stikkpille-form, men jeg nektet. Jeg sa at jeg ikke skulle ha noen piller opp i rumpa, samme hva dama prøvde å fortelle meg. Nå kan jeg sitte å skule på Pinex Forte-pillene mine i bruspulverform; jeg er fornøyd og redd på en gang. Fikk vite at dette er medikamenter på linje med normal brukernarkotika.. *hate kyssesyken* Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 HVA I ALL VERDEN drev nattaz med i natt? Lurte jeg på å. Men er ganske utrolig at en tråd som heter Sopp oops pops (?) kan få 6 sider på så kort tid. Ikke engeng denne tråden klarer det Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Det er flere tråder som har klart lignende, det skal jeg love deg! Husker ikke hvilke akkurat nå men... Herr Brun Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Er jeg slem? Jeg har da vel ikke gjort noe slemt jeg! Det er du som er kjedelig er det! Herr Brun du er slem Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Kjeften på deg da! Hva vet du om det? Jeg er verdens snilleste jeg! Herr Brun Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Virker som om Ø.B savner brillene sine... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Virker som om Ø.B savner brillene sine... Gjør ikke du det kanskje? Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Kjeften på deg da! Hva vet du om det? Jeg er verdens snilleste jeg! Herr Brun Jeg vet, du er jo stakkars lille herr bron Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hva mener man egentlig med support? siden det står: "Spam/Support=Ban" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) SUPPORT Gohan! BAN!!! *rapportert* Neida. Kort forklart er support spørsmål om ting som det finnes egne kategorier for, som for eksempel "Hvilket hovedkort bør jeg velge" eller "Er 100.000 mye for denne bilen". Endret 4. juli 2005 av @kd Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Hva mener man egentlig med support? siden det står: "Spam/Support=Ban" Min tolkning: Spørsmål man heller burde laget ny tråd om. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Ah. jamen daså *spise pizzaen sin* Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 dette er vel support: er det vanlig og få det dekket av garantien hvis man mista mp3 spillern ned trappa? så blir den ødelagt... det er support (kult hvis dere gidda og svare på det) Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Hvorfor i svarte tar det 2 uker å lage et "ekte" pass, men man kan få "nødpass" (som er helt make til et "ekte" pass bare at de stempler noe drit i det) og fungerer på akkurat samme måte, men bare for ên reise? Idiotisk. -Jar Endret 4. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 2 uker? når jeg fikk meg pass tok det toppen 5 dager. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Det er ferie nå, så politiet har forlenget tidsgarantien på pass på grunn av stor pågang. Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Vi reiser i morgen - lurer på hvorfor min mor eller far ikke fiksa det tidligere.. Men uansett - måtte betale 1500 for 2 pass, "nødpass" og det funker bare for turen til Portugal i morgen. Når vi kommer tilbake må vi igjen betale 1500 for "ekte" pass. Jeje. EDIT: @ ZLatzman: Ah, men da så. -Jar Endret 4. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg