danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Danielsn, gå og legg deg!!!Jeg ser vel at du leser denne posten ennå. Skulle ikke du på jobb kanskje? Edit: Han hørte gitt Jeg hadde gått og legt meg for lengst! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Danielsn, gå og legg deg!!!Jeg ser vel at du leser denne posten ennå. Skulle ikke du på jobb kanskje? Edit: Han hørte gitt Jeg hadde gått og legt meg for lengst! Er du naboen til Trond? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 God morgen folkens Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Morn ja. Sovet godt? Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 njaa, dreit meg skikkelig ut med kjæresten i går....ikke veldig fin kveld Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 njaa, dreit meg skikkelig ut med kjæresten i går....ikke veldig fin kveld Ja gjerne fortell ... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Lenge siden jeg har sett american history X. Er en nydelig (tragisk) slutt på filmen, satt med god klump i halsen første gang jeg så den, dog så den da jeg satt på jobb i går men fikk ikke helt samme følelsen da man ikke hadde lyd og egentlig var opptatt med å jobbe Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Da var allergisprøyta tatt.. Woohoo? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Betalte du mye for den sprøyta? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) frikort.. EDIT: Den koster vel noe da, men pappa tar seg av det Endret 4. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 http://www.hardware.no/artikkel/17280 Hardware.no kjøpt helt opp av orkla nå... Og Blib har trukket seg som moderator Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 IIIIIK! Hvis de tukler med forumet - FORBANNE DEM! Lenke til kommentar
brd Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 IIIIIK! Hvis de tukler med forumet - FORBANNE DEM! Det gjør di ikkje Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Danielsn, gå og legg deg!!!Jeg ser vel at du leser denne posten ennå. Skulle ikke du på jobb kanskje? Edit: Han hørte gitt Jeg hadde gått og legt meg for lengst! Er du naboen til Trond? nei, tror ikke det Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Danielsn, gå og legg deg!!!Jeg ser vel at du leser denne posten ennå. Skulle ikke du på jobb kanskje? Edit: Han hørte gitt Jeg hadde gått og legt meg for lengst! Er du naboen til Trond? nei, tror ikke det må bare si at avataren din ser fearce ut... edit: innlegg 101 Endret 4. juli 2005 av Farnell Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Ueland sin stengepost i den første spammetråden var jo midt i blinken Den, sammen med el-asso sin "Fjernet link og trådstarter. Stenges.", er mine favoritter. Du er da på kontaklista mi du . Hun vil ha deg til å adde henne flere ganger, skjønner du vel Etterpå ville han gi meg noen smuler av noe kake han hadde spist for å være snill Du spurte etter maten, jeg kunne jo ikke gi deg kaka, hva skulle jeg spist selv? Bare de med instinkt for overlevelse klarer seg, det gjelder å passe på både prinsessekake og loff. Dessuten har du byttet om "meg" og "han" på de to siste linjene Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Du er da på kontaklista mi du . Hun vil ha deg til å adde henne flere ganger, skjønner du vel For det er det stor vits i. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Orkla? MER HW??? Fuck...... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 *klø meg på øynene* - *nyse* -*klø meg på øynene* - *nyse* Woohoo! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg klør over alt *klø klø klø* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg