Flens Vrangnæs Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Da greier du det sikkert igjen. Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Norge har jo så lyse og fine netter. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Da greier du det sikkert igjen. Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Norge har jo så lyse og fine netter. Synd jeg vrikka ankelen i går. Hoppe litt over en meter høyt og lande feil med foten er ikke smart.. EDIT: Med sykkel. Og synd at jeg har vrikka ankelen så skulle jeg ha sykla. Men har litt Zopiclone alparma(Be aware av skrivefeil) her Sovemedesin alså. Endret 4. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Sovemedesin vil og ha... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Neitakk, men skal straks kjøre opp til dama så da blir du kvitt meg Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Merkerlig, det begynner å bli gradvis lysere ute nå . *gå å legge seg* Forresten er Ueland optimistisk og har gitt "nattaz" 12 timer til å roe seg på . Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Nå er det 24 timer siden jeg sluttet å drikke, og jeg er fremdeles fyllesjuk. Jeg føler meg elendig, men hopper til køys. God natt, folkens! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Sovemedesin vil og ha... Den jeg bruker er reseptbelagt EID! :!: Bare hør med det lokale dealerne(Legene) om de har noe sovemedesin. Endret 4. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 er jo helt umulig og sove nå, så jævla lyst ute Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Da greier du det sikkert igjen. Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Norge har jo så lyse og fine netter. Synd jeg vrikka ankelen i går. Hoppe litt over en meter høyt og lande feil med foten er ikke smart.. EDIT: Med sykkel. Og synd at jeg har vrikka ankelen så skulle jeg ha sykla. Men har litt Zopiclone alparma(Be aware av skrivefeil) her Sovemedesin alså. Zopiclone Alpharma Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Da greier du det sikkert igjen. Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Norge har jo så lyse og fine netter. Synd jeg vrikka ankelen i går. Hoppe litt over en meter høyt og lande feil med foten er ikke smart.. EDIT: Med sykkel. Og synd at jeg har vrikka ankelen så skulle jeg ha sykla. Men har litt Zopiclone alparma(Be aware av skrivefeil) her Sovemedesin alså. Zopiclone Alpharma Zopiclone Alpharma Egentli jævlig heldig som fikk tak i noe EDIT2: Da gikk jeg og dopa meg på sovemedesin Natta. Endret 4. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) TSP adder alle bortsett fra meg! Du er da på kontaklista mi du . Det er derimot ikke jeg. Legge seg nå, ja. Endret 4. juli 2005 av SupremeX Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 TSP adder alle bortsett fra meg! Du er da på kontaklista mi du . Det er derimot ikke jeg. Legge seg nå, ja. jeg er da heller ikke i TSP sin kontaktliste. ikke som jeg veit i såfall :think: Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) Alle sover 40 min. siden siste post .. Edit: var på forge side Endret 4. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Alle sover 40 min. siden siste post .. Edit: var på forge side Dude... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Trøtt? Jeg? Næh .. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jatta, jatta konge sang og video. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 YES!!!! Deep Impact har krasjet! Da er det bare å vente, snart vet vi kanskje mer om hvor i all verden vi kommer fra. Sjekk også skrivefeilen på forsiden av aftenposten.no. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Pussig. Jeg har av en eller annen grunn alltid logget meg på forumet via gamer.no, Nå har jeg tatt det via hw.no, og det var jo straks mye bedre. Fin-fin meny på siden og all ting. Hurra! Skin kan du jo velge i kontrollpanelet, uavhengig av hvor du logger deg på. Må si det er digg å være hjemme etter å ha levd i campingmodus på Roskilde, forresten. Lenke til kommentar
Flens Vrangnæs Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Pussig. Jeg har av en eller annen grunn alltid logget meg på forumet via gamer.no, Nå har jeg tatt det via hw.no, og det var jo straks mye bedre. Fin-fin meny på siden og all ting. Hurra! Skin kan du jo velge i kontrollpanelet, uavhengig av hvor du logger deg på. Må si det er digg å være hjemme etter å ha levd i campingmodus på Roskilde, forresten. Jupp. Nå føler jeg meg lur! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 TSP adder alle bortsett fra meg! You are not alone ... American History X var bra! Begynte nesten å gråte Ja, det er en virkelig bra film. Jeg så den for første gang under konfirmasjonsforberedelsene, og igjen i dag. En av de sterkeste filmene jeg har sett tror jeg. Jeg så den også under konfirmasjonsforbredelsene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg