Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da greier du det sikkert igjen.

Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Norge har jo så lyse og fine netter.

Synd jeg vrikka ankelen i går. Hoppe litt over en meter høyt og lande feil med foten er ikke smart..

EDIT: Med sykkel. Og synd at jeg har vrikka ankelen så skulle jeg ha sykla. Men har litt

Zopiclone alparma(Be aware av skrivefeil) her :) Sovemedesin alså.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Men kunne du ikke funnet på noe annet i steden? Gå en tur eller noe i den duren? Norge har jo så lyse og fine netter.

Synd jeg vrikka ankelen i går. Hoppe litt over en meter høyt og lande feil med foten er ikke smart..

EDIT: Med sykkel. Og synd at jeg har vrikka ankelen så skulle jeg ha sykla. Men har litt

Zopiclone Alpharma

:wee:

Lenke til kommentar

Zopiclone Alpharma

:wee:

Zopiclone Alpharma

:)

Egentli jævlig heldig som fikk tak i noe :p

EDIT2: Da gikk jeg og dopa meg på sovemedesin :p

Natta.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Pussig. Jeg har av en eller annen grunn alltid logget meg på forumet via gamer.no, Nå har jeg tatt det via hw.no, og det var jo straks mye bedre. Fin-fin meny på siden og all ting. Hurra!

Skin kan du jo velge i kontrollpanelet, uavhengig av hvor du logger deg på.

Må si det er digg å være hjemme etter å ha levd i campingmodus på Roskilde, forresten.

Lenke til kommentar
Pussig. Jeg har av en eller annen grunn alltid logget meg på forumet via gamer.no, Nå har jeg tatt det via hw.no, og det var jo straks mye bedre. Fin-fin meny på siden og all ting. Hurra!

Skin kan du jo velge i kontrollpanelet, uavhengig av hvor du logger deg på.

Må si det er digg å være hjemme etter å ha levd i campingmodus på Roskilde, forresten.

Jupp. Nå føler jeg meg lur! :blush:

Lenke til kommentar
TSP adder alle bortsett fra meg! :cry:

You are not alone ...

American History X var bra! Begynte nesten å gråte  :blush:

Ja, det er en virkelig bra film. Jeg så den for første gang under konfirmasjonsforberedelsene, og igjen i dag. En av de sterkeste filmene jeg har sett tror jeg.

Jeg så den også under konfirmasjonsforbredelsene

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...