Strategery Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Tror jeg skal busse lalla. Vi ses i morgen folx. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Skrivefeil med vilje, han sa det på kødd engang. Derfor sa jeg trærne. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Nå skal jeg pusse tennene. GL HF! Hvorfor legger "alle" seg? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Jeg legger meg ikke enda. Har det jo kjempefestlig med "Sopp opps posp"-tråden. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Tonio: Jeg pussa til blods Gjesp. np: Pink Floyd - Comfortably numb Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Tonio: Jeg pussa til blods Dakal! Får skylde ned med litt pepsi max og potetgull da! Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 pepsi max? usj husj fusj og shush!! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Uff å Uff...enda en av disse dagene jeg ikke får sove... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 pepsi max? usj husj fusj og shush!! Er det ikke bra at vi har forskjellig smak? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 pepsi max? usj husj fusj og shush!! Er det ikke bra at vi har forskjellig smak? eifel 65 - blue :!: Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Metallica - Hit The Lights :!: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Pepsi max er nam! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Pepsi max er nam! Du også. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Pepsi max er nam! Du også. Å herregud. Syke,syke mennesker. nattinatt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 STeeeeenhg!!!!!!!"§§ http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=439966&st=60 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Å herregud.Syke,syke mennesker. nattinatt Du er alltid så snill du, du og denna litagoen. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 TSP adder alle bortsett fra meg! Du er da på kontaklista mi du . Svamp var slem med meg på Msn i stad når han hadde adda meg, han kalte seg ikke svamp, men navnet sitt. Så jeg spurte: Hvem der? Bare to ord? Makan til frekkhet . Etterpå ville han gi meg noen smuler av noe kake han hadde spist for å være snill, lenge leve svamp! Og nå på slutten ble han beleiret . Han: *Langt gjesp* Han: Ser ut som jeg blir først i dag også Meg: Dont go to sleep! Han: I can't help it Meg: You must defend yourself Han: The right brain half is taken, I don't think the left fortification can hold much longer! Meg: I shall ride to your aid, quicly as I can, I shall do so the siege cannot take place! ...or something *etter litt annet snakk* Han:....jeg legger meg i alle fall Meg: We will not make it, we arent there before in a couple of hours Han: until then he are besieged Meg: That'll be too late anyway.. Save yourselves. Good night. Dett var dett Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 (endret) :love Du også. Fint du elsker meg EDIT: Nå tror jeg folka i denne tråden ligger tynnt ann, ueland is not happy Endret 4. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 Svamp var slem med meg på Msn i stad når han hadde adda meg, han kalte seg ikke svamp, men navnet sitt. Så jeg spurte: Hvem der? Bare to ord? Har du meg? Hmmm. Nei, det har vi ikke sett... Jeg vil også ha svamp, så jeg regner med at jeg får deg når du leser dette! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 4. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2005 STeeeeenhg!!!!!!!"§§ http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=439966&st=60 Fint å ha Ueland lett tilgjengelig på Msn.... Den er stengt hvert øyeblikk! Skulle bli en fornøyelse sa han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg