Zlatzman Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jamen da har det faktisk skjedd noe da. Flotters. Jaja nå vurderer jeg litt mat. hmmbrødskiver,burger,pølser,pizza, eller nudler? Nudler, det er øhh ... spennende og ... uhm ... sunt Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Nudler er best nam! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 *Sove* Før du har lagt deg? -- Ø.B.: Du gikk jo glipp av den sida om gratis årsforbruk av esso-mat Fredrik slettet den med photoshop. (Hva? Absurd?) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg får nesten ta kvelden nå jeg. Må kjøre pappa klokka 09:00 i morgen, så da er det best å være utvilt. Nei, 09:00 er ikke veldig tidlig. Ja, jeg pleier å sove da. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Nudler er best nam! Tror faktisk jeg er en av de som faktisk synes det er jævlig godt Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Gå for nudler.! Det fikk nesten jeg lyst på nå og.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Msn nede hos noen andre? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Kokte nudler er STYGT! Stekte nudler er godt da... Av hans valg ville jeg valgt pølse eller pizza (Pizza i det humøret jeg er i nå). Herr Brun Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 MSN har klikka, får ikke til å logge på. :hmrf: Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Nudler er best nam! Kyllingnudler! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 MSN funker for meg. Enkelte logger litt av og på. Kjedelig å legge seg når man må re opp sengen først. Ja til selvtrekkende sengetøy. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Yum-yum nudler.. Ikke oppvarma i kokkjele.. Knask knask! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) MSN funker for meg. Enkelte logger litt av og på. Kjedelig å legge seg når man må re opp sengen først. Ja til selvtrekkende sengetøy. Så la ver å legg deg da Endret 3. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: Jada Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: [Tracy Chapman] - Fast Car.mp3 [4:57] Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: jada Følgende melding kan ikke leveres til alle mottakere: faens fucked up msn Fredrik sier: Microsoft rules! ___________________ I'm coming for you, Bill! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Mye tull med MS. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Var nede i noen minutter ja, men så funket det. Der kom forresten du på også, så da regner jeg med du ikke har problemer lengre Herr Brun Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Min funker helt fint.. MSN altså..! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Min var vel litt klikk for noen dager siden, men nå funker den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Neinei.. Lager litt mat å går å legger meg jeg! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Neinei.. Lager litt mat å går å legger meg jeg! God natt. Edit: Sto opp klokka 21.00 så er jeg trøtt nå Endret 3. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg