Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"American History X" og "Requiem for a dream" burde vært obligatoriske filmer for ungdomsskolen.

Mye å lære av de filmene.

Definitivt, det var nok derfor vi så "American History X" under konfirmasjonsforberedelsene. Jeg har ikke sett "Requiem for a dream", men jeg får vurdere å leie / kjøpe den.

Lenke til kommentar

Da jeg jobbet som lærer viste jeg begge filmene til 10. klassen min.

I begynnelsen av "Requiem for a dream" fremstilles det som om drugs er drittkult og helt ufarlig. Jeg hørte flere av elevene hviske sammen om at "Fy faen, ser jo fett ut da. Sikkert digg å prøve en gang".

Men så kom slutten av filmen, og en av "hviskerne" måtte forlate klasserommet for å kaste opp. Plutselig var ikke drugs like kult.

Husker de snakket om den filmen i flere måneder etterpå.

Lenke til kommentar
Da har jeg kommet hjem, borte i hele dag.. Antar det ikke er noe viktig jeg har gått glipp av i denne tråden? Det skulle ha tatt seg ut..

Det har du! Bundy har gitt oss msnadressen til en pen polsk jente som skal flytte til Norge om to år. Det ble massesamtaler og shit på msn, og på et tidspunkt klikket hun helt :p Var faktisk ganske morsomt. Dessuten er hun veldig hyggelig!

Herr Brun

Lenke til kommentar
Det har du! Bundy har gitt oss msnadressen til en pen polsk jente som skal flytte til Norge om to år. Det ble massesamtaler og shit på msn, og på et tidspunkt klikket hun helt :p Var faktisk ganske morsomt. Dessuten er hun veldig hyggelig!

Herr Brun

Jamen da har det faktisk skjedd noe da. Flotters. Jaja nå vurderer jeg litt mat. hmm

brødskiver,burger,pølser,pizza, eller nudler? :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...