lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Liker ikke filmen.. =/ Blir for tøff! Sett den en gang, har ingen intensjoner om å se den igjen i nærmest framtid.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) "American History X" og "Requiem for a dream" burde vært obligatoriske filmer for ungdomsskolen. Mye å lære av de filmene. Endret 3. juli 2005 av T-Solberg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 "American History X" og "Requiem for a dream" burde vært obligatoriske filmer for ungdomsskolen.Mye å lære av de filmene. Definitivt, det var nok derfor vi så "American History X" under konfirmasjonsforberedelsene. Jeg har ikke sett "Requiem for a dream", men jeg får vurdere å leie / kjøpe den. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 American History X ER obligatorisk for vår ungdomsskole, men jeg var på ferie når vi så den Requiem for a dream har jeg ikke sett, men jeg vil se den. Håper den går på TV snart... Herr Brun Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Så det ikke under konfen (borgelig) og har ikke sett den iløpet av 2 år på ungdomskolen! Tror ikke den er obligatorisk her gitt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 American History X Dvs, ikke historien, men filmen. ^^ Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Requiem for a dream er jo litt sterk til tider da, som 8.-klassing hadde jeg nok ikke likt å se den. Så den på GK allmenn, vi. I noen norsktimer. Jeg har lyst til å se den en gang til.. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da jeg jobbet som lærer viste jeg begge filmene til 10. klassen min. I begynnelsen av "Requiem for a dream" fremstilles det som om drugs er drittkult og helt ufarlig. Jeg hørte flere av elevene hviske sammen om at "Fy faen, ser jo fett ut da. Sikkert digg å prøve en gang". Men så kom slutten av filmen, og en av "hviskerne" måtte forlate klasserommet for å kaste opp. Plutselig var ikke drugs like kult. Husker de snakket om den filmen i flere måneder etterpå. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva handler den egentlig om? Har bare hørt navnet liksom og at det er en spesiell film. Herr Brun Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Slett. Skulle ikke skrive i dette forumet Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Nei, damn. Jeg glemte American History X. =( Endret 3. juli 2005 av Cheezcake Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hva handler den egentlig om? Har bare hørt navnet liksom og at det er en spesiell film. Herr Brun Sjekk her Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 T-Solberg: Takk Syns det ble litt lite liv her nå. Jeg kjeder meg... Noen underhold meg! Herr Brun Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da har jeg kommet hjem, borte i hele dag.. Antar det ikke er noe viktig jeg har gått glipp av i denne tråden? Det skulle ha tatt seg ut.. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Antar det ikke er noe viktig jeg har gått glipp av i denne tråden? Det skulle ha tatt seg ut.. Hah, nå skal du høre................. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Da har jeg kommet hjem, borte i hele dag.. Antar det ikke er noe viktig jeg har gått glipp av i denne tråden? Det skulle ha tatt seg ut.. Det har du! Bundy har gitt oss msnadressen til en pen polsk jente som skal flytte til Norge om to år. Det ble massesamtaler og shit på msn, og på et tidspunkt klikket hun helt Var faktisk ganske morsomt. Dessuten er hun veldig hyggelig! Herr Brun Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det har du! Bundy har gitt oss msnadressen til en pen polsk jente som skal flytte til Norge om to år. Det ble massesamtaler og shit på msn, og på et tidspunkt klikket hun helt Var faktisk ganske morsomt. Dessuten er hun veldig hyggelig! Herr Brun Jamen da har det faktisk skjedd noe da. Flotters. Jaja nå vurderer jeg litt mat. hmm brødskiver,burger,pølser,pizza, eller nudler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg