lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Stronghold 2 rogner!! =D *Digge* Poff ja..? Tror nerder er litt sadister.. Stakkars pene elektronikk! Endret 3. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mye kulere å stikke ting i stikkontakten, og kjøre 230V gjennom kroppen. Jepp, en oppfordring! Jeg greide nesten og ta selvmord når jeg var liten. 2 spikere TSP: Rakker. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Men klarer meg nok. Har forresten lagt til tre nye kontakter her fra forumet på Msn.Bundy, Strategery og -Teddy- er mine nye snakkekamerater . Bare å legge til meg å: opteron246 @ g m a i l . com ikke mellomrom da, bare skrev det slik så det ikke skal være så lett å finne mailen min fra søkemotorer ol. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mye kulere å stikke ting i stikkontakten, og kjøre 230V gjennom kroppen. Jepp, en oppfordring! hehe, gått elektro.. veit åssen det der føles.. 230 volten er som en god karamell (det læreren vår sa) Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 TSP: Irriterer du deg ikke over lengdebegrensningen per melding på MSN? fredrikrb: Og de lar deg passe 2-åringen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Mye kulere å stikke ting i stikkontakten, og kjøre 230V gjennom kroppen. det har jeg allerede prøvd Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det er på grunn av at du skrev isnt. ikke isn't (Ikke den riktige måten.)See Jeg fulgte din link, jeg. joda. Vi liker google.. EHS5: http://espen.istheshit.net/ Takk for linken. Ingen årsak. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fikk 170 volt igjennom meg for 5-6 måneder sida, og den kjente jeg virkelig! =D Nesten litt godt.. Er jeg sadist kanskje? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 fredrikrb: Og de lar deg passe 2-åringen? Jepp! Skal passe hun til torsdag og. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Fikk 170 volt igjennom meg for 5-6 måneder sida, og den kjente jeg virkelig! =D Nesten litt godt.. Er jeg sadist kanskje? Mye diggere og pisse på en sånt hestestrømgjerde.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Been there, done that.. God bless bondelandet i nord! Hvordan går det med sæden da forresten? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) TSP: Irriterer du deg ikke over lengdebegrensningen per melding på MSN? Tja, det har vel hendt noen ganger Men skriver mye kortere linjer der enn på forumet, og sakligheten forsvinner en smule.... *host* Svamp, legg meg til...*hark* @ Glisevask: Spiller du Stronghold 2? edit: Smiley på feil sted til feil tid = brutalt drept. TSP Endret 3. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Been there, done that.. God bless bondelandet i nord! Hvordan går det med sæden da forresten? De var på tivoli. Nja, er ikke steril. Men så har jeg ikke tatt noen sæd test eller noe da Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Mye kulere å stikke ting i stikkontakten, og kjøre 230V gjennom kroppen. Jepp, en oppfordring! Nei takk gjorde det når jeg var 3. år Endret 3. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bundy: Eller feste en streng fra strømgjerdet og inn på metalldoringen på utedoen, og vente på at den noe store kokka kommer og setter seg. Det gjorde onkelen min en gang. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg spiler SH2 ja! =D Litt iallfall.. Brente av bestekameraten min! Ble jo helt hekta hos'n.. Ao svamp???.. Jeg surrer med navn idag.. Endret 3. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg spiler SH2 ja! =D Litt iallfall.. Brente av bestekameraten min! Ble jo helt hekta hos'n.. Ao Bundy???.. Han surra. Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bundy: Eller feste en streng fra strømgjerdet og inn på metalldoringen på utedoen, og vente på at den noe store kokka kommer og setter seg.Det gjorde onkelen min en gang. Dette må jeg teste hos kjeresten til muttern, (han bor på gård). Bare han får satt opp gjerde sitt. men nå tar jeg peg en liten pause fra dataen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 PAUSE fra PCen? Hva skal "nerd" er du da?? Eneste pausene jeg tar er for mat, dobesøk, soving og dama! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 PAUSE fra PCen? Hva skal "nerd" er du da?? Eneste pausene jeg tar er for mat, dobesøk, soving og dama! Haha, det hørtes ut som et par pauser, påsan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg