lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Trenger vel egentlig ikke en forklaring paa den.. Faen da.. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Trenger vel egentlig ikke en forklaring paa den.. Faen da.. [trøøttt-modus]Hva holdt dere på med da? :!:[/trøøttt-modus] Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Trenger vel egentlig ikke en forklaring paa den.. Faen da.. [trøøttt-modus]Hva holdt dere på med da? :!:[/trøøttt-modus] vet du det ikke, så er du for liten til å vite sånt Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 At du brenner en cpu? :!: Ja, vi la den i bensin, og tente på. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Nettopp.. Jeg sier bare: Ingen kommentar! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 At du brenner en cpu? :!: Ja, vi la den i bensin, og tente på. Hmm, wow Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 At du brenner en cpu? :!: Ja, vi la den i bensin, og tente på. en kamerat av meg kjøpte en plastikpose(ja en plastikpose noen hadde fylt med bensin og stikke i fra regninga) i fylla.. så greide han å tryne så all bensinen rant ut.. så tenkte han, kan ikke la de 20 spenna gå til helvete så han tente opp lightern sin:P og sånn så hans otto ut uten øyenbryn.. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Trenger vel egentlig ikke en forklaring paa den.. Faen da.. [trøøttt-modus]Hva holdt dere på med da? :!:[/trøøttt-modus] vet du det ikke, så er du for liten til å vite sånt For liten til aa vite at de f.eks hugget ved sammen? Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 At du brenner en cpu? :!: Ja, vi la den i bensin, og tente på. Hmm, wow Men det morsomste var når vi ga den støt på 230w. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 230 watt? Jeg er imponert :!: Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Det holder nå, gutter. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 230 watt? Jeg er imponert :!: mener v. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Grille pølse med strøm er også gøy:P Men det gidder jeg ikke å fortelle om nå, men det kom litt røyk Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 230 watt? Jeg er imponert :!: mener v. Ikke bra! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Haha! Hadde tatt seg ut.. Uansett prøvde jeg å gi en LED 230 Volt! =D Morsomt.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Grille pølse med strøm er også gøy:P Men det gidder jeg ikke å fortelle om nå, men det kom litt røyk Ekte nerder vet hvordan man lager pølse med pcen. Du tar en molex kontakt og svart og rød i hver sin ende? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Da var dagens gode gjerninger gjort! (Hvis det da er å spille Stronghold 2 og surfe forum... ) Tror ikke jeg har godt av at mamma er borte. Men klarer meg nok. Har forresten lagt til tre nye kontakter her fra forumet på Msn. Bundy, Strategery og -Teddy- er mine nye snakkekamerater . *host* Svamp, msn, hva er din? *hark* Endret 3. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Uansett prøvde jeg å gi en LED 230 Volt! =D Morsomt.. "poff" ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Mye kulere å stikke ting i stikkontakten, og kjøre 230V gjennom kroppen. Jepp, en oppfordring! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg