Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tilbake fra War of the Worlds. Sånn passe. Hadde ventet at det skulle komme en time til med film etter "møtet" på slutten, jeg da...

Og så har jeg kjørt rundt i en halvtime, og prøvd familiebilen til mora til kameraten min. Første gang jeg kjører bil bare for å kjøre bil :wee:

Jeg ville ikke ha skrevet mailadresser direkte her, slik som noen gjorde med Bundy sin og den polske 53-årige bonden sin.

Spamcrawlere får tak i den :)

Lenke til kommentar
Hvordan gjøre en stor fil liten, veldig liten?

Komprimering. En veeeeeeldig effektiv (men ikke helt lossless) metode er å åpne filen i notepad.exe, så merke et STORT område tekst/tegn (ca. 98 %), trykke på delete, og så lagre endringene. (Backup anbefales.)

:thumbup: God idè.

Lenke til kommentar

Jeg og en kammerat kjedet oss litt i dag, så vi bestemte oss for å finne på noe. Så vi fant en gammel pentium mmx-cpu vi bestemte oss for å finne på noe med. Det første vi ville teste ut var å se hvordan den taklet strøm. Da skrudde vi av kontakta på en kjøtelednig, og satte begge polene ned på cpu,en. Det sa "PANG" og det gnistra "litt". Det andre forsøket var overoppheting. Da la vi cpu,en i en liten skål vi fylte med bensin, og tente på. Men så kom fattern hjem, så vi kom ikke så langt. Jeg tokk med hele skålen (brennende) ned til bekke, å slukket den uten at han la merke til noe. Til slutt testet vi fall fra høye høyder. Da kastet vi den noen meter opp, og ned på bakken, men del lannet i et kratt, og fant den ikke igjen.

Skal legge ut film av det i morgen :p

Lenke til kommentar
Jeg og en kammerat kjedet oss litt i dag, så vi bestemte oss for å finne på noe. Så vi fant en gammel pentium mmx-cpu vi bestemte oss for å finne på noe med. Det første vi ville teste ut var å se hvordan den taklet strøm. Da skrudde vi av kontakta på en kjøtelednig, og satte begge polene ned på cpu,en. Det sa "PANG" og det gnistra "litt". Det andre forsøket var overoppheting. Da la vi cpu,en i en liten skål vi fylte med bensin, og tente på. Men så kom fattern hjem, så vi kom ikke så langt. Jeg tokk med hele skålen (brennende) ned til bekke, å slukket den uten at han la merke til noe. Til slutt testet vi fall fra høye høyder. Da kastet vi den noen meter opp, og ned på bakken, men del lannet i et kratt, og fant den ikke igjen.

Skal legge ut film av det i morgen :p

At du brenner en cpu? :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...