Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Filen må bli enda mindre enn Winrar gjør den. Ingen som vet om et prg? Bundy, det driter jeg i Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Filen må bli enda mindre enn Winrar gjør den.Ingen som vet om et prg? Bundy, det driter jeg i jeg har prøvd et program som gjør dette. tror det het pkzip? Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 nææh...stikker nå jeg.. Buh Bye folx Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Bundy, det driter jeg i Siste Ordet 4, Spam/support=BAN Virkelig? Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Tilbake fra War of the Worlds. Sånn passe. Hadde ventet at det skulle komme en time til med film etter "møtet" på slutten, jeg da... Og så har jeg kjørt rundt i en halvtime, og prøvd familiebilen til mora til kameraten min. Første gang jeg kjører bil bare for å kjøre bil Jeg ville ikke ha skrevet mailadresser direkte her, slik som noen gjorde med Bundy sin og den polske 53-årige bonden sin. Spamcrawlere får tak i den Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Skal faktisk lage frokost jeg nå :!: Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Hvordan gjøre en stor fil liten, veldig liten? Komprimering. En veeeeeeldig effektiv (men ikke helt lossless) metode er å åpne filen i notepad.exe, så merke et STORT område tekst/tegn (ca. 98 %), trykke på delete, og så lagre endringene. (Backup anbefales.) God idè. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Spamcrawlere får tak i den hva er Spamcrawlere? (Sikkert et VIRKELIG dumt spørsmål) Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Skal faktisk lage frokost jeg nå :!: jeg eter lunch Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg ville ikke ha skrevet mailadresser direkte her, slik som noen gjorde med Bundy sin og den polske 53-årige bonden sin.Spamcrawlere får tak i den Tja, trenger mer spam(Nei, det var ikke en oppfordring) Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 [Miyu] sier: oh, ur here?? thank u and take care too i hope we will talk soon. Sa du noe om at hu kom til å blokke meg Bundy? God natt folkens. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) [Miyu] sier:oh, ur here?? thank u and take care too i hope we will talk soon. Sa du noe om at hu kom til å blokke meg Bundy? God natt folkens. Grr. Det er alså sånn sjalusi er.. EDIT: ikke tro jeg ikke hører deg. Du våger ikke og være oppe! Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Lenge siden jeg har vært i denne "posten" men siden mrleftfield(som er her og pilser) og volcov er her fortsatt så må jeg bare hilse til kewse guttene Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er det ditt gnikkebrett () på bildet da, Dr3as? MrL i sitt rette element? Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 hehe, as i always answer to hard q's.. no comment Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg og en kammerat kjedet oss litt i dag, så vi bestemte oss for å finne på noe. Så vi fant en gammel pentium mmx-cpu vi bestemte oss for å finne på noe med. Det første vi ville teste ut var å se hvordan den taklet strøm. Da skrudde vi av kontakta på en kjøtelednig, og satte begge polene ned på cpu,en. Det sa "PANG" og det gnistra "litt". Det andre forsøket var overoppheting. Da la vi cpu,en i en liten skål vi fylte med bensin, og tente på. Men så kom fattern hjem, så vi kom ikke så langt. Jeg tokk med hele skålen (brennende) ned til bekke, å slukket den uten at han la merke til noe. Til slutt testet vi fall fra høye høyder. Da kastet vi den noen meter opp, og ned på bakken, men del lannet i et kratt, og fant den ikke igjen. Skal legge ut film av det i morgen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Hehe, drittøft! Virkelig fritids da men.. Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Sånt tar på.. *savne* Men alt kan ikke vare *ny pils med mrleftfield* Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Er gørr sliten nå.. Vært me dama i hele dag! Trenger vel egentlig ikke en forklaring paa den.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg og en kammerat kjedet oss litt i dag, så vi bestemte oss for å finne på noe. Så vi fant en gammel pentium mmx-cpu vi bestemte oss for å finne på noe med. Det første vi ville teste ut var å se hvordan den taklet strøm. Da skrudde vi av kontakta på en kjøtelednig, og satte begge polene ned på cpu,en. Det sa "PANG" og det gnistra "litt". Det andre forsøket var overoppheting. Da la vi cpu,en i en liten skål vi fylte med bensin, og tente på. Men så kom fattern hjem, så vi kom ikke så langt. Jeg tokk med hele skålen (brennende) ned til bekke, å slukket den uten at han la merke til noe. Til slutt testet vi fall fra høye høyder. Da kastet vi den noen meter opp, og ned på bakken, men del lannet i et kratt, og fant den ikke igjen. Skal legge ut film av det i morgen At du brenner en cpu? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg