ehs5 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Det er på grunn av at du skrev isnt. ikke isn't (Ikke den riktige måten.)See Jeg fulgte din link, jeg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det er på grunn av at du skrev isnt. ikke isn't (Ikke den riktige måten.)See Jeg fulgte din link, jeg. joda. Vi liker google.. EHS5: http://espen.istheshit.net/ Takk for linken. Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Er da bare å lese Bundys link for å få den. Endret 3. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Gooooooooooooooooooogle...... (with out any special meening) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) er MSN-adressen hennes... Er da bare å lese Bundys link for å få den. Smart liten jente Jeg sa det var hun jeg eide i DDE greia. Og linken lå i loggen der hun gav meg den først. Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Første a skriver: [Miyu] sier: hello, ur from norwegian dc? EDIT: - Teddy - sier: How many peeeps have added you to their MSn list the last 15 minutes? [Miyu] sier: and how about u? [Miyu] sier: now? [Miyu] sier: another one, so.. 8 or 9!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ------ Ikke det at engelsken min er den beste. Endret 3. juli 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Første a skriver: [Miyu] sier: hello, ur from norwegian dc? Akkurat det samme her. :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Kevin http://tubgirl.istheshit.net/ says: Damn, i think i gave some people you're msn. I had a log on the internet when i sayed dde was metal Kevin http://tubgirl.istheshit.net/ says: And your msn adress i did not see [Miyu] says: ;________; [Miyu] says: i know [Miyu] says: i have 7 people oon my msn Ownage.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Det som hadde vært rimelig fett nå var om dette var en av vennene til Bundy og at de to bare skulle erte oss. Edit: Første hun skrev til meg: [Miyu] sier: hi [Miyu] sier: ur a girl!!!! Endret 3. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Heisann dere folk har gjort idag da? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Heisann dere folk har gjort idag da? Spamma polske damer. Dette tar av! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Har et lite inntrykk av at alle har GTA:SA? EDIT: kjeder meg. legg meg til på msn. (se i profil) Endret 3. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 ..morro Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 dette er relativt meningsløst, som om noen brydde seg om mitt syn på saken... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Har et lite inntrykk av at alle har GTA:SA? EDIT: kjeder meg. legg meg til på msn. (se i profil) Jeg har det.. Men spiller det ikke.. Se i profilen min også, fiine profilen. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Har et lite inntrykk av at alle har GTA:SA? EDIT: kjeder meg. legg meg til på msn. (se i profil) Jeg har det.. Men spiller det ikke.. Se i profilen min også, fiine profilen. Kan du cracke spillet og sende deg til meg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 [Miyu] har avslått invitasjonen til å starte sender webkamera. [Miyu] sier: buhehee, i didn't install camera Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 [Miyu] har avslått invitasjonen til å starte sender webkamera. [Miyu] sier: buhehee, i didn't install camera Be om å få ett bilde , legg det ut Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Wee, gruppechat Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Magnus sier: hi [Miyu] sier: who are uuuuu [Miyu] sier: ?!?!? [Miyu] sier: another from -teddy- team?! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg