Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Google ruler.. Jeg heter kevin tilfornavn Oh my satan, Rockmannn tiligiere Rockmann er tilbake :O Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Oj, fikk akkurat vite at ei vennine av meg, bestevennen til dama har havnet på sykehus. Hun havnet i front kolisjon med bil... hun liger i koma og i pustemaskin. Håper hun overlever 50/50% sjanse Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Oj, fikk akkurat vite at ei vennine av meg, bestevennen til dama har havnet på sykehus. Hun havnet i front kolisjon med bil... hun liger i koma og i pustemaskin. Håper hun overlever 50/50% sjanse offa. håper det går bra med henne!! Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Oj, fikk akkurat vite at ei vennine av meg, bestevennen til dama har havnet på sykehus. Hun havnet i front kolisjon med bil... hun liger i koma og i pustemaskin. Håper hun overlever 50/50% sjanse Håper det går bra, kjipt når slik skjer. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 MrLeftfield og Volcov er kompiser i virkeligheten da. De andre er vel bare mer "tilgjort" De er det jeg mener. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg tror stedet jeg bor på er forbannet... Nok en dødsulykke. Link Det er ikke mer enn et halvt år siden den forrige ulykka, og også denne gangen kjente jeg omkomne godt. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Så den klokka 21:00 den 29.06, MAO på norgespremieren, var ikke noe serlig god synest jeg, men en helt grei film. Det var alle feilene som trakk den ned. Kkommer ikke på de i farten, men det var mangen. Vil du si at den var verdt å bruke tiden, og pengene sine på? Siden kinobiletten ble spandert og jeg ikke hadde noe bedre og gjøre den kvelden vil jeg si: Definetivt Om man betaler selv: ja, Om man liker slike filmer : ja Den var utolig intens også. Klorte meg fast Da SER jeg den til uka. EDIT: Skrivefeil. Endret 3. juli 2005 av Rune_F Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg tror stedet jeg bor på er forbannet... Nok en dødsulykke.Link Det er ikke mer enn et halvt år siden den forrige ulykka, og også denne gangen kjente jeg omkomne godt. Ring blad i ett nøtteskal (det står bare hva som har hendt, ca. hvor det var, og det var det) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Har nettop eid en fra poland på dc++. Han tror DDE er et deathmetal band. Infact, most of "pensjonister" like it! "They go all wild and swap pills on pills night" Trodde ingen kunne gå på den der etter suksess på nettet Link til log Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Står det no om det i avisen? Kanskje det står mer der? Gidder ikke å gå ned og se etter selv.. Edit: Spør de som har ringblad selv. Endret 3. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Står det no om det i avisen? Kanskje det står mer der? Gidder ikke å gå ned og se etter selv.. Edit: Spør de som har ringblad selv. Vi har RB, men ser aldri i den, det står aldri noe interessangt der Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Blaah, spurte ikke om hvem som så i den! Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Vi har RB, men ser aldri i den, det står aldri noe interessangt der Med andre ord: gidder ikke å se selv Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Trist å høre, haddis og T-Solberg. Håper veninnen din klarer seg, haddis. Fingre og tær krysset. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Har nettopp kommi hjem i fra Tvedestrand. bada litt, og av det jeg har telt har jeg 50 myggestikk >_< Nettopp sett på Monty Pyton - Meaning of life, og Bleach episode 38. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) En kompis av meg ble påkjørt på fredag, og døde av skadene i går. Mye ulykker for tida http://www.adressa.no/nyheter/article520621.ece Endret 3. juli 2005 av Loeve Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Oj, fikk akkurat vite at ei vennine av meg, bestevennen til dama har havnet på sykehus. Hun havnet i front kolisjon med bil... hun liger i koma og i pustemaskin. Håper hun overlever 50/50% sjanse Stakkars! -- Da var man hjemme fra hytta da! *Spille San Andreas* Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Må få henne på webcam Hun er fra Poland Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 En kompis av meg ble påkjørt på fredag, og døde av skadene i går. Mye ulykker for tida http://www.adressa.no/nyheter/article520621.ece Kondolerer. Sant det du sier, det var voldsomt så mye det var nå for tiden. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Har nettopp kommi hjem i fra Tvedestrand. bada litt, og av det jeg har telt har jeg 50 myggestikk >_< jeg har nettopp kommet hjem fra leir og jeg tror jeg telte at jeg hadde 12 myggstikk bare... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg