Strategery Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg og skal se War of the Worlds i dag, kl 18.00 i Bergen. SKulle akkurat til å si det! Jeg skal også se den Gleder meg som en unge Du er en unge Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Så den klokka 21:00 den 29.06, MAO på norgespremieren, var ikke noe serlig god synest jeg, men en helt grei film. Det var alle feilene som trakk den ned. Kkommer ikke på de i farten, men det var mangen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Strategery: Jammen da er det jo logisk, da. Jeg gleder meg til å gå på kino, om jeg gleder meg til filmen stort mer enn til andre filmer vet jeg ikke, har ikke hørt noe om den, bare at Steffy var positivt innstilt på forhånd. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Så den klokka 21:00 den 29.06, MAO på norgespremieren, var ikke noe serlig god synest jeg, men en helt grei film. Det var alle feilene som trakk den ned. Kkommer ikke på de i farten, men det var mangen. Vil du si at den var verdt å bruke tiden, og pengene sine på? Lenke til kommentar
robB Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Da reiser jeg, tar en time og kjøre til Bergen. Bye. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Vel, da stikker jeg på jobb. Skal jobbe til midnatt...the fun... Jeg skal opp klokken 0500 i morgen tidlig, og er ikke hjemme før klokken 20-2100. Takker NSB for de herlige sommertidene. Fint og slutte klokken 1700, så vente på tog i to timer. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg er så lei av at folk ikke klarer å skille seg ut fra mengden, jeg kan ta f.eks ''klanene'' deres i betraktning.''jeg digger tsp og @kd'', så har vi jo fredrikrb og stefan, med bi-tullet sitt. Volcov og mrleftfield har oså noe lignende, nå glemte jeg nesten å nevne at ''alle'' vil quote kvinnene her på forumet. F.eks: Jeg klarer ikke å sovesenga mi er varm Og slik fortsetter det, dag ut, og dag inn. Og hvis noen er misfornøyde med noe, klarer ingen å skrive et seriøst innlegg, og du har kaos herjende i en eller annen tråd fordi: Den filmen sugde^1^2osv. Men jeg vet at meningen min ikke teller på dette forum. så gjør det dere vil. Edit: før dette blir en stor krangel som ender med advarsler og ferie, forlater jeg dere i noen timer. Noen dager er det best å holde kjeft Ta deg en bolle gutt! Herr Brun Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Kan ikke folk her på forumet, hadde sine favorittbrukere hvis de vil? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Det ligger vel noe i det... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Share The Pain: okey. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Så den klokka 21:00 den 29.06, MAO på norgespremieren, var ikke noe serlig god synest jeg, men en helt grei film. Det var alle feilene som trakk den ned. Kkommer ikke på de i farten, men det var mangen. Vil du si at den var verdt å bruke tiden, og pengene sine på? Siden kinobiletten ble spandert og jeg ikke hadde noe bedre og gjøre den kvelden vil jeg si: Definetivt Om man betaler selv: ja, Om man liker slike filmer : ja Den var utolig intens også. Klorte meg fast Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Det ligger vel noe i det... Dette vet du mye om ja. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Kjeder meg Alle vennene mine er avsted og jeg vil på kino Lenke til kommentar
Loke-- Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 lol jeg spiller bf2 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jaja.. Skjer rundt i norge? Her er det grått og trist ute, men ikke så fryktelig kaldt.. Håper dere har det fint! Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 lol jeg spiller bf2 LOL!111!!1!!!!! Gidder jeg å arrangere LAN i kjellern? Må bære ned pulten og så blir vi bare max 3 stk Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Tror jeg har halvsovet i hele dag. jeg vil ikke på jobb i morra Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Tror jeg har halvsovet i hele dag. jeg vil ikke på jobb i morra Call in sic. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Ta deg en 3dagers da vel? Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Tonio, det virker som at du elsker harry potter, derfor linker jeg til dette spillet.Have a nice day! Jeg elsker Harry Potter-bøkene. Karakteren Harry Potter liker jeg ikke. Nå har jeg og venninna mi drassa (=Kjørt bil hundre meter) ned dataen hennes, så vi linker sammen, skal spille WC3 etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg