Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strategery: Jammen da er det jo logisk, da. :)

Jeg gleder meg til å gå på kino, om jeg gleder meg til filmen stort mer enn til andre filmer vet jeg ikke, har ikke hørt noe om den, bare at Steffy var positivt innstilt på forhånd.

Lenke til kommentar
Så den klokka 21:00 den 29.06, MAO på norgespremieren, var ikke noe serlig god synest jeg, men en helt grei film. Det var alle feilene som trakk den ned. Kkommer ikke på de i farten, men det var mangen.

Vil du si at den var verdt å bruke tiden, og pengene sine på?

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av at folk ikke klarer å skille seg ut fra mengden, jeg kan ta f.eks ''klanene'' deres i betraktning.

''jeg digger tsp og @kd'', så har vi jo fredrikrb og stefan, med bi-tullet sitt. Volcov og mrleftfield har oså noe lignende, nå glemte jeg nesten å nevne at ''alle'' vil quote kvinnene her på forumet.

F.eks:

Jeg klarer ikke å sove
senga mi er varm :green:

Og slik fortsetter det, dag ut, og dag inn.

Og hvis noen er misfornøyde med noe, klarer ingen å skrive et seriøst innlegg, og du har kaos herjende i en eller annen tråd fordi:

Den filmen sugde
^1
^2
osv.

Men jeg vet at meningen min ikke teller på dette forum. så gjør det dere vil.

Edit: før dette blir en stor krangel som ender med advarsler og ferie, forlater jeg dere i noen timer.

Noen dager er det best å holde kjeft :no:

Ta deg en bolle gutt!

Herr Brun

Lenke til kommentar
Så den klokka 21:00 den 29.06, MAO på norgespremieren, var ikke noe serlig god synest jeg, men en helt grei film. Det var alle feilene som trakk den ned. Kkommer ikke på de i farten, men det var mangen.

Vil du si at den var verdt å bruke tiden, og pengene sine på?

Siden kinobiletten ble spandert og jeg ikke hadde noe bedre og gjøre den kvelden vil jeg si: Definetivt

Om man betaler selv: ja, Om man liker slike filmer : ja

Den var utolig intens også. Klorte meg fast :p

Lenke til kommentar
Tonio, det virker som at du elsker harry potter, derfor linker jeg til dette spillet.

Have a nice day!

Jeg elsker Harry Potter-bøkene. :) Karakteren Harry Potter liker jeg ikke.

Nå har jeg og venninna mi drassa (=Kjørt bil hundre meter) ned dataen hennes, så vi linker sammen, skal spille WC3 etterpå. :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...