Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Altså, MrLeftfield er mer bi enn meg. HALLOOOEEE?!?  :roll:

Dessuten er det greit at noen får inn litt homosexualitet på et forum hvor de fleste skyr mannlig kroppskontakt.  :w00t::shrug:

Joda, dere klarer jo å holde en viss klasse, men jeg tenker mest på de yngre som driver med deet samme. Det er litt rart å tenke på at jeg også har vært ung en gang.

MrLeftfield og Volcov er kompiser i virkeligheten da. De andre er vel bare mer "tilgjort"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Del smerten: Det er vel bare for moro, jeg forstår ikke helt hvorfor du ikke liker de eksemplene du nevner. Det går an å ha og ytre sine egne meninger selv om en av og til gjør sånt.

 

---

Beklager at jeg drar fram gamle poster, men er jo så mye quote-verdig her.

 

Kyr i hagen, robB? :!:

 

Hadde kyr på parkeringsplassen på VGS en gang, de løp vilt forbi vinduene utenfor klasserommet.

 

Edit:

Tok meg tid til å skrive ned juleevangeliet etter lydfil!

Morsomt, men det virker litt meningsløst! :wee:

Hvorfor?

 

2. edit: Ferdig å lese.

Plutselig ble det så stille her?

Endret av svamp
Lenke til kommentar

Jeg hater gammle skjermkort, kansje det ikke har drivere

 

*prøve og laste ned 10år gamle drivere*

 

EDIT: Hater gamle dell skjermkort og windows update som ikke har drivere til 10år gammle PCI skjermkort (Noe vi alle viste innerst inne)

Endret av MagE
Lenke til kommentar
jeg holder meg unna å kommentere noe som helst

*Kommentere at du kommer til å kommentere noe snart*

*kommentere at du har kommenter at han kommer til å kommentere noe snart

*kommentere at du har ko.....nei, faen.

 

Nå skal jeg sjekke busstider, så bærer det avsted til en kompis i Sandefjord!

Lenke til kommentar

God tur, bakemesterharepus!

--

Billetter til War of the Worlds er bestilt nettopp. I kveld kl 19 :)

--

En morgen jeg gikk ut av huset, stod det en hest på plenen og spiste av blomstene til mamma. Jeg snudde på flekken og gikk inn igjen. Like etter kom beleilig nok en kamerat som hadde hesteerfaring. Han tok hesten og bandt den til et tre. Den rakk å gjødsle litt før eieren kom og hentet den.

 

Edit: Tror jeg går ned og bader i elva, ble så trøtt plutselig. Har ikke lyst til å ha glippeøyne under filmen. Noen sekunder i 8-10 grader bør vel hjelpe på litt :wee:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...