MrLeftfield Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tonio, det virker som at du elsker harry potter, derfor linker jeg til dette spillet.Have a nice day! derfor var det så nødvendig å trolle? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hhahaa.. Så morsomt spill Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Tonio, det virker som at du elsker harry potter, derfor linker jeg til dette spillet.Have a nice day! derfor var det så nødvendig å trolle? mer eller mindre. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det spillet var "veldig" morsomt... Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg gjør det for å plage. Og ja, jeg bryr meg ikke. Endret 3. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Det der må være et av de mest tragiske spillene jeg har sett Herr Brun Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Jeg er så lei av at folk ikke klarer å skille seg ut fra mengden, jeg kan ta f.eks ''klanene'' deres i betraktning. ''jeg digger tsp og @kd'', så har vi jo fredrikrb og stefan, med bi-tullet sitt. Volcov og mrleftfield har oså noe lignende, nå glemte jeg nesten å nevne at ''alle'' vil quote kvinnene her på forumet. F.eks: Jeg klarer ikke å sovesenga mi er varm Og slik fortsetter det, dag ut, og dag inn. Og hvis noen er misfornøyde med noe, klarer ingen å skrive et seriøst innlegg, og du har kaos herjende i en eller annen tråd fordi: Den filmen sugde^1^2osv. Men jeg vet at meningen min ikke teller på dette forum. så gjør det dere vil. Edit: før dette blir en stor krangel som ender med advarsler og ferie, forlater jeg dere i noen timer. Endret 3. juli 2005 av Share the pain Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg gjør det for å plage. Og ja, jeg bryr meg ikke. rapportert *kle på seg og stikke ut i sola* Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Endelig kommet hjem igjen. Var og kjørte med en kompis i osterøy siden han skal delta i Rally Bergen neste helg og vi tenkte vi skulle skjekke veiene og bli litt mer kjent. På Osterøy ble jeg født! Og bodde der i 5 år. Skal det være rally der? -- Bare 30 sider etter nå. Har også lest hele denne, var ganske morsomt Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 noen som er sjalu? Nei, langt der i fra. det er bare det at det er kjedelig å lese flere sider med samme meningsløs ''flørting'', eller hva jeg nå skal kalle det. Men så er jo siste ordet for spam og meningsløs dritt også, da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Men så er jo siste ordet for spam og meningsløs dritt også, da. Noe du benytter deg flittig av. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Men så er jo siste ordet for spam og meningsløs dritt også, da. Noe du benytter deg flittig av. Egentlig, så hadde jeg tenkt til å skrive noe stygt nå, men jeg skal heve meg over deg, og dine påstander. Du vil passe som moderator, en dag blir du sikkert det også, og da håper jeg at du slår hardt ned på poster som dine egne. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan noen slette siste posten min på nettverk? Jeg postet i vei, og plutselig var jeg gått over 1337 Lenke til kommentar
hylo Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kan noen slette siste posten min på nettverk? Jeg postet i vei, og plutselig var jeg gått over 1337 Haha. Nå har du gått over streken, Darkness. (eller, du har gått over postcounten, iallefall ) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg er så lei av at folk ikke klarer å skille seg ut fra mengden, jeg kan ta f.eks ''klanene'' deres i betraktning.''jeg digger tsp og @kd'', så har vi jo fredrikrb og stefan, med bi-tullet sitt. Volcov og mrleftfield har oså noe lignende, nå glemte jeg nesten å nevne at ''alle'' vil quote kvinnene her på forumet. Altså, MrLeftfield er mer bi enn meg. HALLOOOEEE?!? Dessuten er det greit at noen får inn litt homosexualitet på et forum hvor de fleste skyr mannlig kroppskontakt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg burde holde meg unna dataer og bare finne meg en bok elns. Tror heller du burde bruke noe annet en Windows Explorer til å bruke på internet jeg. Windows Explorer er vel ikke en browser, akkurat.. Internet Explorer derimot.. miiik! Jeg som blinkgset litt Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Share the pain er smart, han tok ordet ut av kjeften på meg.. Dere burde skamme dere alle sammen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Windows Explorer er vel ikke en browser, akkurat.. Internet Explorer derimot.. Nå er vel Windows Explorer strengt tatt en browser.. men kanskje ikke en internettbrowser ;P *pirke* Endret 3. juli 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Altså, MrLeftfield er mer bi enn meg. HALLOOOEEE?!? Dessuten er det greit at noen får inn litt homosexualitet på et forum hvor de fleste skyr mannlig kroppskontakt. Joda, dere klarer jo å holde en viss klasse, men jeg tenker mest på de yngre som driver med deet samme. Det er litt rart å tenke på at jeg også har vært ung en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg