Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så lei av at folk ikke klarer å skille seg ut fra mengden, jeg kan ta f.eks ''klanene'' deres i betraktning.

''jeg digger tsp og @kd'', så har vi jo fredrikrb og stefan, med bi-tullet sitt. Volcov og mrleftfield har oså noe lignende, nå glemte jeg nesten å nevne at ''alle'' vil quote kvinnene her på forumet.

F.eks:

Jeg klarer ikke å sove
senga mi er varm :green:

Og slik fortsetter det, dag ut, og dag inn.

Og hvis noen er misfornøyde med noe, klarer ingen å skrive et seriøst innlegg, og du har kaos herjende i en eller annen tråd fordi:

Den filmen sugde
^1
^2
osv.

Men jeg vet at meningen min ikke teller på dette forum. så gjør det dere vil.

Edit: før dette blir en stor krangel som ender med advarsler og ferie, forlater jeg dere i noen timer.

Endret av Share the pain
Lenke til kommentar
Endelig kommet hjem igjen. Var og kjørte med en kompis i osterøy siden han skal delta i Rally Bergen neste helg og vi tenkte vi skulle skjekke veiene og bli litt mer kjent.

På Osterøy ble jeg født! Og bodde der i 5 år.

:love:

Skal det være rally der?

--

Bare 30 sider etter nå.

Har også lest hele denne, var ganske morsomt :wee:

Lenke til kommentar
Men så er jo siste ordet for spam og meningsløs dritt også, da.

Noe du benytter deg flittig av.

Egentlig, så hadde jeg tenkt til å skrive noe stygt nå, men jeg skal heve meg over deg, og dine påstander. Du vil passe som moderator, en dag blir du sikkert det også, og da håper jeg at du slår hardt ned på poster som dine egne.

Lenke til kommentar
Jeg er så lei av at folk ikke klarer å skille seg ut fra mengden, jeg kan ta f.eks ''klanene'' deres i betraktning.

''jeg digger tsp og @kd'', så har vi jo fredrikrb og stefan, med bi-tullet sitt. Volcov og mrleftfield har oså noe lignende, nå glemte jeg nesten å nevne at ''alle'' vil quote kvinnene her på forumet.

Altså, MrLeftfield er mer bi enn meg. HALLOOOEEE?!? :roll:

Dessuten er det greit at noen får inn litt homosexualitet på et forum hvor de fleste skyr mannlig kroppskontakt. :w00t::shrug:

Lenke til kommentar
:hmm:

Jeg burde holde meg unna dataer og bare finne meg en bok elns.

Tror heller du burde bruke noe annet en Windows Explorer til å bruke på internet jeg.

Windows Explorer er vel ikke en browser, akkurat.. Internet Explorer derimot..

miiik!

Jeg som blinkgset litt :whistle:

Lenke til kommentar
Altså, MrLeftfield er mer bi enn meg. HALLOOOEEE?!? :roll:

Dessuten er det greit at noen får inn litt homosexualitet på et forum hvor de fleste skyr mannlig kroppskontakt. :w00t::shrug:

Joda, dere klarer jo å holde en viss klasse, men jeg tenker mest på de yngre som driver med deet samme. Det er litt rart å tenke på at jeg også har vært ung en gang.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...