sofarot Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bare jeg som ikke finner prisen på laptopen på sia? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307399&view=default Gratis bærbar? Tror jeg kjøper den Creativen mp3 med 20gb harddisk jeg..idag, eller i mårra! Btw; Fattern er GENIALT! Det regner ku er jo bare best Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Mornings! Endret 3. juli 2005 av PyroCX Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Bah...hangover. Go' morgen, forresten. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Hahahah! Leser gjennom gamle Søppel poster :!: flodhest laga en tråd da han var full tror jeg. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 flodhest laga en tråd da han var full tror jeg. Shhh! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kjeften! Vi skal ikke ha noe link! *prøve å ro seg unna* Jeg er sulten, tar meg noe mat. Noen flere som er sulten her? hm? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Muhahaha! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=133798 Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Muhahaha! http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=133798 Er to år siden da.. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Haha! Snakk om fjortiss da. Men, men, nok om det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 *Latterkrampe* Skulle likt å visst prosenten når det ble skrevet.. So what om det ble skrevet for to år sida? Fortsatt morsomt! =D Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 HAHAHA! Likte spesielt den posten med bare masse smilies. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Likte hele tråden jeg.. Men men! Ut å prise litt.. Kameraten min maser! Hadet.. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 dessuten er jeg keen på en dame etter å ha sett hu EN GANG (ble litt "slått ned" av utsendet hennes og det fine smilet ), men hu bor faen meg i H A M A R, og jeg har ikke cash til tog tur/retur. Life suxx, man Vil liksom være litt mer sammen med hu og finne ut litt mer om henne hehe, bare av ren nysgjerrighet, hva heter a? kanskje jeg vet hvem det er........ bor du i Hamar? kan PM`e deg navn Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 dessuten er jeg keen på en dame etter å ha sett hu EN GANG (ble litt "slått ned" av utsendet hennes og det fine smilet ), men hu bor faen meg i H A M A R, og jeg har ikke cash til tog tur/retur. Life suxx, man Vil liksom være litt mer sammen med hu og finne ut litt mer om henne hehe, bare av ren nysgjerrighet, hva heter a? kanskje jeg vet hvem det er........ bor du i Hamar? kan PM`e deg navn Jøss, jeg er også keen på en jente i Hamar. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 dessuten er jeg keen på en dame etter å ha sett hu EN GANG (ble litt "slått ned" av utsendet hennes og det fine smilet ), men hu bor faen meg i H A M A R, og jeg har ikke cash til tog tur/retur. Life suxx, man Vil liksom være litt mer sammen med hu og finne ut litt mer om henne hehe, bare av ren nysgjerrighet, hva heter a? kanskje jeg vet hvem det er........ bor du i Hamar? kan PM`e deg navn Jøss, jeg er også keen på en jente i Hamar. rart ^^ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kanskje det er den samme jenta? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2005 Del Skrevet 3. juli 2005 Kanskje det er den samme jenta? Bestevenninna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg