fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 *trykke villt på knappene uten kontroll* Eventuelt faktisk lære deg moves og bli god tull og tøv , random vill trykking er det som funker best på sånne spill hvem husker 40 tastekomandoer som er på 2-1000 trykk eks: -> ->/\ \/ A B A A A A B B B B B <- B H A E D F G S S E S S A -> A <- /\ X /\ = super duper instant power mongo kill Hahah! det er jo alltid best å bare trykke på no. Kan få til mange gode triks selv om det liksom blir tilfeldig :!: gøy er det å! Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 hvem husker 40 tastekomandoer som er på 2-1000 trykk eks: -> ->/\ \/ A B A A A A B B B B B <- B H A E D F G S S E S S A -> A <- /\ X /\ = super duper instant power mongo kill Den som vil bli god i Tekken, muligens? Nå er jeg overtrøtt. På tide å legge seg. Nattamorgen alle sammen pø eier alle med min random super fort trykke metode Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Hvem vil bli god i Tekken? Nevnarion vil sikkert det Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 fritidsprobmegiræva du er rimelig ny her ??? så liksom at du "bare" hadde 25 inlegg og alle var her i OT-Baren vel velkomen skal du være , og hvist du har lite og gjøre kan du titte på spam prosjekte midt , link i siggi Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Hvem vil bli god i Tekken? Nevnarion vil sikkert det Feil. Jeg ER god i Tekken Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 fritidsprobmegiræva du er rimelig ny her ??? så liksom at du "bare" hadde 25 inlegg og alle var her i OT-Baren vel velkomen skal du være , og hvist du har lite og gjøre kan du titte på spam prosjekte midt , link i siggi ble medlem igår elr overigår... syntes det er gøy dette her, jeg Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 doa pwner tekken Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 doa pwner tekken Endlig en som har forstått det ! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Hmm.. Hvor ble det av den ekle stankelbein-tingen mon tro? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 fritidsprobmegiræva du er rimelig ny her ??? så liksom at du "bare" hadde 25 inlegg og alle var her i OT-Baren vel velkomen skal du være , og hvist du har lite og gjøre kan du titte på spam prosjekte midt , link i siggi ble medlem igår elr overigår... syntes det er gøy dette her, jeg I går sa du at det var skummelt Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Tror du meg ikke? lo av den 1337 skifta di da 4m d4 u3er l337 !"|| one one osv osv Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 var jammen mange her på denne tiden av døynet ,, vi har for lite og gjøre Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 fritidsprobmegiræva du er rimelig ny her ??? så liksom at du "bare" hadde 25 inlegg og alle var her i OT-Baren vel velkomen skal du være , og hvist du har lite og gjøre kan du titte på spam prosjekte midt , link i siggi ble medlem igår elr overigår... syntes det er gøy dette her, jeg I går sa du at det var skummelt haha ja, i begynnelsen skjønnte jeg ikke en verdens ting! fikk heldigvis litt hjelp av glisevask da...menmen..skikkelig smart av han å legge ut bilde med adressa mi på å greier lettere å skjønne ting nå da:D Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 ^^ Hehe du hadde da den i profilen Lenke til kommentar
superjenta Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Jeg fikk det til fritidsprobmegiræve! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) var jammen mange her på denne tiden av døynet ,, vi har for lite og gjøre Skriver jeg ikke pent 1337 da? 3Ll3r Er j3g b4r3 üb3r k00l????!?!?!?!!11 EDIT: Superjenta, er du jente? Endret 3. juli 2005 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 :O er det en jente til jeg skimter der oppe? Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 ^^ Hehe du hadde da den i profilen jaja, men uansett...døgna den natten..har helt prob med å sove nå la meg kl 12 eller halv 1..og så våkna jeg nå...uff Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 tv shop er stygt sove... Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 That is the way, u go girl Det er ferie. Da skal man snu døyne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg