sofarot Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 http://www.ei-de.net/hw/avatar/avatar.jpg Åpne den, og trykk oppdater ett par ganger..! Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er det egentlig bilde av i avataren til Svamp? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) hva heter det monsteret i avataren til Bundy? edit: greide faktisk å leife Endret 2. juli 2005 av MrLeftfield Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Eltax DV-280 Sølv AluminiumDVD, CD, VCD, SVCD, HDCD, MP3, JPEG (Før: 475:-) Nå: 440:- For ett FANTASTISK tilbud! Jaja, er vell natta! *teletubbieklem* Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 hva heter det monsteret i avataren til Bundy? edit: greide faktisk å leife http://en.wikipedia.org/wiki/Domokun Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hvorfor akkurat diskutere utlendinger og holdninger til dem? Jeg trenger å leeeee! Sjekk denne. Keeg er et sossete utrykk for "kul". For eksempel:" Se, Preben har fått seg en ny dolche gabanen veske. Han er jammen keeg!" Du mener vel JoachimR? Ikke Preben... Tomat Ulf er slem T-Solberg er snill (....mot meg ) Ikke diss navnet mitt! edit: 24 sider etter... Endret 2. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Live8live er på en måte den nye versjonen av "Live Aid"-konserten fra 1985. Det er jo noen vesentlige forskjeller, feks at Live Aid bare skulle dra in penger til veldelige formål, Live8live er en oppfordring til visse politikere om å fjerne diverse gjelder til u-land, samt å gjøre tollings reglene MYE mer rettferdige en hva de er i dag. Edit: Litt skrivefeil. Endret 2. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Lurer på å legge meg snart Spilte Domo-kun flæsjspillet som var på wikipedia. Men det tok jo aldri slutt. Nei, takke meg til slengedama Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) Tror TSP har litt problemer med å få lest igjennom alt jeg! :!: Jeg?! Hvordan kan du tro noe sånt . Ok da, var 70 sider på etterskudd i morges har lest en del her.... By the way er bare 14 sider etter nå... @ svamp: Hvordan kan du i det hele tatt tenke på å legge deg før meg? Endret 3. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Hva er det egentlig bilde av i avataren til Svamp? Det røde er vel HAL 9000! Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 lage mat! =D Gjøre noen lignende .. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 *Legge seg* Ha en fin natt. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 *Logge seg av* Ha en fin natt. Kanskje jeg også skal det snart... Sov til 3 i går... Forsåv meg nesten til bursdagen jeg var i Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 (endret) hva heter det monsteret i avataren til Bundy? edit: greide faktisk å leife http://en.wikipedia.org/wiki/Domokun Som jeg skulle linka til det selv. (Visste det ikke engang selv) Blackslash ; Jeg sov til halv åtte Endret 3. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
svamp Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 @ svamp: Hvordan kan du i det hele tatt tenke på å legge deg før meg? Vi kan jo late som du er eldst? Da er det litt mer logisk at jeg legger meg først. Forresten, 90 sider igjen, side 585-ca 675. Morsomt absurde poster der jeg er nå: satan.... Hyl. I neeeed cigarettes.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 http://www.ei-de.net/hw/avatar/avatar.jpg Åpne den, og trykk oppdater ett par ganger..! kan jo være perl også da. sikkert bare en .htaccess fil som redirecter den jpg urlen til et skript. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som spiller halo2 live nå? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2005 Noen som spiller halo2 live nå? Sannsynligvis er det nok det ja. Sorry, natthumor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg