H4ngm4N Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 www.natta.com Nå går jeg og legger meg.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Kåt? Hmmm.. Er selv ganske keen på sex nå! Uffameg.. Dog, dama kommer jo kl. 12 imorra! Ikke sååå alt for lenge til! Ikke hopp rett på henne da. Gir litt feil intrykk liksom. La det gå 10 min i alle fall Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Your source for natta. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 dessuten er jeg keen på en dame etter å ha sett hu EN GANG (ble litt "slått ned" av utsendet hennes og det fine smilet ), men hu bor faen meg i H A M A R, og jeg har ikke cash til tog tur/retur. Life suxx, man Vil liksom være litt mer sammen med hu og finne ut litt mer om henne Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Skal ut med no folk aller først, mest sannsynlig da.. Men var faktisk hu som begynte det! Sex er fader meg vanedannende, selv for en 14åring! =S Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Liker ei jente i klassen, hvordan skal jeg gå fram? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Bundy, hva faen heter det monsteret i avataren din? må ha flere bilder Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Liker ei jente i klassen, hvordan skal jeg gå fram? altså...."all i wanna do is DO IT" sååååeeh....mitt råd er bare "do it". Uansett hvor "teit" det kan virke. Bare snakk med hu, finn på noe, dra på fest/kino/ut/grillfest sammen. Just DO IT! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Nei, det er Nike sitt slagord! Lite fengende, sangene til McCartney i dag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 To valg! Enten gåru rett på å spør henne ut, eller så tar du det rolig å blir litt kjent med henne.. Prøv å flørt litt å se om du får respons! Lurt å gjøre for du eventuelt ber henne ut.. Slår nesten aldri feil! Kan jo hende hu liker deg om hu bare får litt tid til å bli kjent med deg.. Var sånn med meg og dama! Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt armbånd som de har? hvem? Live8. Anyway, alle Må melde registrere seg på live8live.com Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Er det bare meg eller skifter svamp til en litt annen avatar av og til? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Nå har jeg sett Live aid-utdrag, endelig har jeg sett hva det var for noe. Før har jeg bare visst at det var en veldedighetskonsert. Han Queen-fyren var en kladd altså Minner meg om Kjartan, figuren til Kristian Valen. Og Sting sang falskt. TSP: Ta det som en kompliment Forresten svamp, har du begynt å lese alt i Siste Ordet? Hva er forresten det Live8live som går nå? Er et eller annet veldedighet men vet ikke noe mer... Fint at de har det hvertfall . By the way er bare 30 sider etter dere andre i SO 4 nå @mini me: Han har klart å gjøre så den skifter en gang i minuttet eller noe sånt. Endret 2. juli 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Satt faktisk ved siden av hun i klasserommet en gang, nesten helt umulig å konsentrere seg når hun sitter der. :/ Vi hadde en liten vannkrig en gang, morsomt faktisk. Mye tull i klasserommet med hun jenta der, vet ikke om det er noe kjemi da. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 @mini me: Han har klart å gjøre så den skifter en gang i minuttet eller noe sånt. Så sykt genialt da ! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Derfor du må flørte å sjekke om du får respons! Edit: Enkelt å fikse med et PHP-script da.. Vurderer å lage noe sånt selv! Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Edit: Enkelt å fikse med et PHP-script da.. Vurderer å lage noe sånt selv! Som om jeg kan PHP :!: Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) TSP: Har lest alt siden min første post i SO3, jeg Ligger for tiden ca 100 sider etter, pga ferieturen midt i juni. Live8live er på en måte den nye versjonen av "Live Aid"-konserten fra 1985. Nesten rett med avataren, den skifter ikke til visse tidspunkt, men dere ser et tilfeldig valgt av to mulige. Ingen ser nødvendigvis det samme samtidig. Edit; mini me og Glisevask: Søk litt i PHP-forumet, scriptet jeg bruker tror jeg det var lokaltog som lagde Endret 2. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 www.pixel2life.com Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Takk for tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg