lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 ZLatzman: "Hilser fra ZLatzman på HWforumet.. " .. Done! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Noen som vet hvor man får kjøpt armbånd som de har? hvem? Live8-folka sikkert. Mötley Crue hadde noen. Det er sånne hvite gummiarmbånd som ser helt jævlige ut. (no offence) edit: Hyggelig gjort Glisevask. Hvordan snakket du deg frem til de store bokstavene Endret 2. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt armbånd som de har? hvem? Hunden eller? Hund med armbånd? :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 En dypshtygg hund med armbånd? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Dobbelpost.. Ned å lage mat forresten! Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Da stikker jeg til køys. EDIT: skulle ønske det var en jente i sengen dog. Endret 2. juli 2005 av Strategery Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Tror jeg stikker å legger meg nå G'Natt!! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Nei, du skal spille BF2. EDIT: den var til Strategery Endret 2. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Tina her! Jarand Time 2 Wonder sier: hvem?? =S Tina her! Jarand Time 2 Wonder sier: hvem er det ? Hmmm... Hva skal jeg si? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt armbånd som de har? hvem? Hunden eller? Hund med armbånd? :!: Du finner jo hunder med klær på .. så hvorfor ikke Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hvitt bånd: http://www.live8live.com/whattodo/index.shtml Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Nei, du skal spille BF2. Hehe. Jeg får ta det igjen i morgen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Ha en hyggelig natt. Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 jeg er kåt -_- Det er utrolig kjedelig å bli kåt uten å ha dame -_- The End. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) jeg er kåt -_- Det er utrolig kjedelig å bli kåt uten å ha dame -_- The End. Det er lørdag! Kom deg på byen og rask med deg et eller annet. EDIT: Hmmm, det er faktisk ikke lørdag, men søndag. Natt til, that is. Endret 2. juli 2005 av Lord Swag Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 jeg er kåt -_- Det er utrolig kjedelig å bli kåt uten å ha dame -_- The End. I second that. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 jeg er kåt -_- Det er utrolig kjedelig å bli kåt uten å ha dame -_- The End. www.Google.no <- Have fun Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Kåt? Hmmm.. Er selv ganske keen på sex nå! Uffameg.. Dog, dama kommer jo kl. 12 imorra! Ikke sååå alt for lenge til! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) MrLeftfield: På fredag traff eg ei så sa hu va bra Hu sa hu hadde alt så eg ville ha Eg snudde meg vekk når ho prøvde å klø meg på dadden For hu hadde jo låge med per og pål og askeladden Nei fysj og fei andre fon drei Eg trur eg seie hadet før ho seie hei Der e møje så tyde på at eg seie nei Så såg eg et kvinnfolk så eg blei kåde på Og då tenkte eg at nå sko hu faen meg få Så krøyp me te sengs og bynte å dilla og dalla Så fekk eg et sjokk, for damå hadde jo balla Å nei fysj og fei andre fon drei Eg trur eg seie hadet før han seie hei Der e møje så tyde på at eg seie nei Endret 2. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg