Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Men, litt kul situasjon om man ser bort i fra din veninne. Ville nok gjort det samme som deg. Du er 10 år eldre og får SMS av ei søt jente på snart 17. Noe riktig må du da ha gjort. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Joda, tar det helt klart som et kompliment jeg. Svært hyggelig, faktisk. Håper hun sender noen bilder på MMS. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Men, litt kul situasjon om man ser bort i fra din veninne. Ville nok gjort det samme som deg. Du er 10 år eldre og får SMS av ei søt jente på snart 17. Noe riktig må du da ha gjort. Kanskje hun liker gamlinger da. :!: Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Slettes ikke umulig. Å være "gamling" har kanskje sine fordeler til tider. Hehe Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Høhø! Kanskje noen 6-åringer sender meg sms? De har jo mobil tidligere og tidligere nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Høhø! Kanskje noen 6-åringer sender meg sms? De har jo mobil tidligere og tidligere nå. Vask hjernen din skitne skitne "mann". Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Yay! Ny mobil! Siemens M65. Den har jeg også Kjøpte den i juni i fjor, da betalte jeg ca 1699. Jeg betalte 999kr for den, men det har jo gått ett år, så den har blitt billigere seff. Det er en bra mobil. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Høhø! Kanskje noen 6-åringer sender meg sms? De har jo mobil tidligere og tidligere nå. Du har forandret "imaget" ditt? "Fødselsdag: 5. August 1995" og MaxMekker avatar? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Høhø! Kanskje noen 6-åringer sender meg sms? De har jo mobil tidligere og tidligere nå. Haha! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hatt fødselsdag på den datoen lenge, jeg. :-P Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi. Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi. Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... Husk å ta med laptoppen. Sett deg så de ser deg og surf i vei. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hatt fødselsdag på den datoen lenge, jeg. :-P Noen måneder? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi. Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... Husk å ta med laptoppen. Sett deg så de ser deg og surf i vei. Jeg skal ta med laptopen, mobilen og mp3 spilleren og bare henge på utsiden der heeele tiden. Tror det blir mange misunnelige sjeler etterhvert Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Non-stop og cola er bra for magen. (rimte...nesten?) -- robB: Ja, jeg er i alle fall fornøyd med min. Selv om jeg sikler litt etter M75 også. Hvilken Firmware-versjon har du? (*#06#) Jeg har FW04, dvs den nest tidligste, har aldri orket å oppdatere Lenke til kommentar
Fluffe Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hva er premien hvis man vinner "Infernatet" Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Non-stop og cola er bra for magen. (rimte...nesten?) -- robB: Ja, jeg er i alle fall fornøyd med min. Selv om jeg sikler litt etter M75 også. Hvilken Firmware-versjon har du? (*#06#) Jeg har FW04, dvs den nest tidligste, har aldri orket å oppdatere Hm, vet ikke hvilken Frimware-versjon jeg har. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 robB, da trykker du *#06# (som han sa). Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 *Se ned på dere med mobiler fra urtiden.* Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 *kikke ned på småbarna* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg