Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi.

 

Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... :p

Lenke til kommentar
For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi.

 

Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... :p

Husk å ta med laptoppen. Sett deg så de ser deg og surf i vei.

Lenke til kommentar
For de interesserte eller nysgjerrige så skal det spilles inn en serie på Mork Videregående skole på Eidsvoll fra og med i morgen og det varer en måned... "Internatet" som skal sendes på TVNorge til høsten. 10 jenter og 10 gutter på 17 år som skal leve på et internat fra 1950-tallet uten moderne teknologi.

 

Hadde vært litt fett å dratt bort dit og sett hva som hadde skjedd, kanskje man kommer med på TV, tihi... :p

Husk å ta med laptoppen. Sett deg så de ser deg og surf i vei.

Jeg skal ta med laptopen, mobilen og mp3 spilleren og bare henge på utsiden der heeele tiden. Tror det blir mange misunnelige sjeler etterhvert ;)

Lenke til kommentar

Non-stop og cola er bra for magen. (rimte...nesten?)

 

--

robB: Ja, jeg er i alle fall fornøyd med min. Selv om jeg sikler litt etter M75 også.

Hvilken Firmware-versjon har du? (*#06#) Jeg har FW04, dvs den nest tidligste, har aldri orket å oppdatere :wee:

Lenke til kommentar
Non-stop og cola er bra for magen. (rimte...nesten?)

 

--

robB: Ja, jeg er i alle fall fornøyd med min. Selv om jeg sikler litt etter M75 også.

Hvilken Firmware-versjon har du? (*#06#) Jeg har FW04, dvs den nest tidligste, har aldri orket å oppdatere :wee:

Hm, vet ikke hvilken Frimware-versjon jeg har.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...