bortevekk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Bært bært! den var søt Det er faktisk en link :!: jeg mente seff bilen. er ikke sååå dum som jeg ser ut som Endret 2. juli 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Bært bært! den var søt Det er faktisk en link :!: Hva i all verden mener du? Tror Hanne mente at bilen var søt... Nei, vent.. Husker ikke? EDIT: Ah bilen jah.. Endret 2. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 @ Lord Swag: been there, done that (ikke de skitne greiene da ). Hvor stor er aldersforskjellen? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bært bært! den var søt Takk.. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Din gris! Hvor gammel var hun da? Og hvor gammel er du? Føler meg som en gris også. Hehe. Hun blir 17 i sommer og jeg er 26. Markant forskjell med andre ord. Hadde neppe blitt populært med tanke på venninnen min. Hjalp ikke noe særlig at hun stod i bikini (sånn minimal sak) foran meg når jeg våknet i morges. Faen. Pleier jo ikke å like småjenter jeg, men dette var saker. Hehe. Møkk. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Yay! Ny mobil! Siemens M65. 399,- hos spaceworld? :!: Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Yay! Ny mobil! Siemens M65. Congrats Lenke til kommentar
robB Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Yay! Ny mobil! Siemens M65. 399,- hos spaceworld? :!: Nei? Den er ikke så billig den + at dei ikke seller den på Spaceworld. Kjøpte den på Lyd og bilde hvor jeg bor. edit: bakemesterharepus: Tenkte meg at du vaset litt der. Endret 2. juli 2005 av robB Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Yay! Ny mobil! Siemens M65. 399,- hos spaceworld? :!: Nei? Den er ikke så billig den + at dei ikke seller den på Spaceworld. Kjøpte den på Lyd og bilde hvor jeg bor. ops så en annonse derfra idag, trodde det var den.. Link Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 flaggermus på latinsk=vagina automobila ja, har tørr humor...*gå å legge seg* Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 A. Mac Gyver... Eg er innpå klokka 20:55 sier: Men korleis får eg passord på den då TG! - sier: Stille inn på routeren A. Mac Gyver... Eg er innpå klokka 20:55 sier: eg finner ingen knappar på routeren TG! - sier: 192.168.1.1 ? TG! - sier: 192.168.0.1 ? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 OMG! Kompisen kom på 3plass i debutant klassen i rallybergen løpet. Han hadde sagt til meg at hvis han vant første plass så skulle han spørre damen om hun ville gifte seg med han men det gjorde han likevel! Eg fikk tårer i øynene så glad eg ble. Dette gjorde han foran alle som deltok og da de delte ut pokaler og når de gikk fram for å motta pokal og premie gikk han ned i knet og ba hun om å gifte seg med han. Nå passer eg på lady som er tispen deres og santoz er helt krakilsk glad siden de 2 er beste kompiser! Poster bildet av de 2 på kjæledyrs tråden. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 I kveld skal jeg ha meg en etterlengtet fyllekule. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 jaj! mamma har sagt ja til å være kausjonist (staves slik?) til et billån...men da bare inntil 80000,- Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 OMG! Kompisen kom på 3plass i debutant klassen i rallybergen løpet. Han hadde sagt til meg at hvis han vant første plass så skulle han spørre damen om hun ville gifte seg med han men det gjorde han likevel! Eg fikk tårer i øynene så glad eg ble. Dette gjorde han foran alle som deltok og da de delte ut pokaler og når de gikk fram for å motta pokal og premie gikk han ned i knet og ba hun om å gifte seg med han. Nå passer eg på lady som er tispen deres og santoz er helt krakilsk glad siden de 2 er beste kompiser! Poster bildet av de 2 på kjæledyrs tråden. koslig Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Yay! Tråden skulle jo ikke stenges? Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Yay! Yay, du leste ikke hele greia \o/ Endret 2. juli 2005 av kaiern Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Yay! Tråden skulle jo ikke stenges? Hmmm.. My bad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg