Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Din gris!

 

:love:

 

Hvor gammel var hun da? Og hvor gammel er du? :p

Føler meg som en gris også. Hehe. Hun blir 17 i sommer og jeg er 26. Markant forskjell med andre ord. Hadde neppe blitt populært med tanke på venninnen min. Hjalp ikke noe særlig at hun stod i bikini (sånn minimal sak) foran meg når jeg våknet i morges. Faen. Pleier jo ikke å like småjenter jeg, men dette var saker. Hehe. Møkk.

Lenke til kommentar
Yay! Ny mobil! Siemens M65.  :D

399,- hos spaceworld? :!:

Nei? :ermm:

Den er ikke så billig den + at dei ikke seller den på Spaceworld.

Kjøpte den på Lyd og bilde hvor jeg bor.

 

edit: bakemesterharepus: Tenkte meg at du vaset litt der. :p

Endret av robB
Lenke til kommentar

OMG! Kompisen kom på 3plass i debutant klassen i rallybergen løpet. Han hadde sagt til meg at hvis han vant første plass så skulle han spørre damen om hun ville gifte seg med han men det gjorde han likevel! :cry: Eg fikk tårer i øynene så glad eg ble. Dette gjorde han foran alle som deltok og da de delte ut pokaler og når de gikk fram for å motta pokal og premie gikk han ned i knet og ba hun om å gifte seg med han.

 

Nå passer eg på lady som er tispen deres og santoz er helt krakilsk glad siden de 2 er beste kompiser! :D

 

Poster bildet av de 2 på kjæledyrs tråden. :love:

Lenke til kommentar
OMG! Kompisen kom på 3plass i debutant klassen i rallybergen løpet. Han hadde sagt til meg at hvis han vant første plass så skulle han spørre damen om hun ville gifte seg med han men det gjorde han likevel! :cry: Eg fikk tårer i øynene så glad eg ble. Dette gjorde han foran alle som deltok og da de delte ut pokaler og når de gikk fram for å motta pokal og premie gikk han ned i knet og ba hun om å gifte seg med han.

 

Nå passer eg på lady som er tispen deres og santoz er helt krakilsk glad siden de 2 er beste kompiser! :D

 

Poster bildet av de 2 på kjæledyrs tråden. :love:

koslig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...