Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En liten og glad kanin løper i skogen, da den får øye på en sjiraff som sitter og ruller en joint.

 

Kaninen ser på henne og sier :

 

''Sjiraff, min venn. Tenk over hva du gjør mot deg selv! Bli med meg og løp i skogen, så skal du se at du vil føle deg mye bedre!''.

 

Sjiraffen ser på han, ser på jointen, kaster den og blir med og løper sammen med kaninen.

 

Så kommer de over en elefant som konsumerer kokain. Kaninen sier igjen :

 

''Elefant, min venn, hvorfor gjør du dette? Tenk over hva du gjør mot deg selv! Kom og løp sammen med oss igjennom den flotte skogen, du skal se at du vil føle deg så bra!''.

 

Elefanten ser på de, ser på barberbladet, speilet og alt det andre, kaster sakene og begynner å løpe sammen med kaninen og sjiraffen.

 

De tre dyrene kommer så over en løve som er klar til å sette et skudd.

 

''Løve, min venn, hvorfor gjør du dette? Tenk over hva du gjør mot deg selv! Kom og bli med oss i en skog full av sol, og du vil føle deg så bra!''

 

Løven ser på han, legger ned nåla, og denger løs på kaninen.

 

Sjiraffen og elefanten blir sjokkerte. Tilslutt klarer de å ta seg sammen og skyver løven fra kaninen.

 

''Løve,'' reprimaderer de, ''hvorfor gjorde du det? Han ville bare være vennlig, og hjelpe oss alle!''

 

Løven svarer, ''Den lille dritten drar med meg ut i skogen, for å løpe rundtomkring som en idiot i flere timer, hver gang han er på ecstasy!''

 

 

 

:lol:

Lenke til kommentar

Huff! Var hos ei venninne av meg i går for å drikke litt (endel) rødvin. Har ikke sett hun på lenge, så jeg tenkte det var på tide å ta en tur. Når jeg kommer inn døren hilser ei jente på meg jeg ikke kjente igjen. Hmmm, sikkert ei vennine. Neida, det var lillesøsteren, og fy flate så fin hun har blitt da. Ble helt satt ut jeg. Hun satt å glante å smilte til meg hele kvelden. Møkk at det er en aldersforskjell som ikke ligner grisen ellers skulle jeg gjort ...hmmm... skitne ting med henne. :whistle:

Lenke til kommentar
Huff! Var hos ei venninne av meg i går for å drikke litt (endel) rødvin. Har ikke sett hun på lenge, så jeg tenkte det var på tide å ta en tur. Når jeg kommer inn døren hilser ei jente på meg jeg ikke kjente igjen. Hmmm, sikkert ei vennine. Neida, det var lillesøsteren, og fy flate så fin hun har blitt da. Ble helt satt ut jeg. Hun satt å glante å smilte til meg hele kvelden. Møkk at det er en aldersforskjell som ikke ligner grisen ellers skulle jeg gjort ...hmmm... skitne ting med henne. :whistle:

Din gris!

 

:love:

 

Hvor gammel var hun da? Og hvor gammel er du? :p

Lenke til kommentar
Huff! Var hos ei venninne av meg i går for å drikke litt (endel) rødvin. Har ikke sett hun på lenge, så jeg tenkte det var på tide å ta en tur. Når jeg kommer inn døren hilser ei jente på meg jeg ikke kjente igjen. Hmmm, sikkert ei vennine. Neida, det var lillesøsteren, og fy flate så fin hun har blitt da. Ble helt satt ut jeg. Hun satt å glante å smilte til meg hele kvelden. Møkk at det er en aldersforskjell som ikke ligner grisen ellers skulle jeg gjort ...hmmm... skitne ting med henne. :whistle:

oh behave :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...