Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er alltid kos å våkne opp av at snekkere hamrer på veggen rett ved siden av hodet ditt.

*gjemme meg for mammuten*

Sånn har jeg hatt det i en hel uke nå... Bare at de har hamra på taket, en dag våkna jeg av at de var på taket og hamra RETT over hodet mitt!

De har jobba fra 07:00 - 19:00 hver dag. De skifter taket, er ikke noe stress for oss, vi bare leier det, men var litt irriternde med bankelyder rundt omkring oppå der hele tiden.

By the way, mamma er nå dratt på ferie. Og det er bare meg og søster igjen! Blir en del data da :innocent: Må få komt meg ut.

Uantsett, ingen kommer vel til å lese dette innlegget virker som om folk har begynt å overse meg her i SO :( .

*fortsette å lese de 50 sidene jeg har igjen av SO 4 i øyeblikket*

Lenke til kommentar
leser jeg... :)

Takk :love: .

By the way:

sååeh..ja. Fikk heller ikke svar på den PMen jeg har sendt han, jeg er tydelighvis ikke verdt nok til å få svar. men ok, nok om det.

Og jeg har ikke fått svar på en PM jeg har sendt til TST, sendte han en purring to uker etterpå, om jeg kunne få svar på spørsmåla mine. Men da svarte han meg bare på hva e-posten hans var. Så sendte jeg han en mail med det jeg skulle sende.

Etterpå sendte jeg en ny PM om at det var sendt til hans e-post i en vennlig tone, før jeg spurte

de andre spørsmåla igjen. Nå har det gått en uke og har verken fått tilbakemelding på det jeg sendte eller svar på spørsmålet :hrm: .

Lenke til kommentar
Tror mesteparten av nabolaget ditt er våknet jeg :p

jaja, men en av naboene er ute, jeg sjekka han, og han haldt seg for ørene en liten gang, da tok vi på Grimfist :p

på ene bast testen kunne vi nesten ikke høre hverandre, veldig lav hz på bassen, får robot stemme og alt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...