Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Hva er så utroooli tøft med gamle firkanta stygge volvoer? de nye er da mye finere, og de som ikke er helt nye... men de gamle er stygge.

778777-bilde3-volvo740tic_1.jpg

PEN bil! :love:

*kosepå*

Syns volvo er pent jeg, i motsetning til enkelte andre biler.

http://pics.autodb.no/492/492574-bilde1-19...personbil-1.jpg

Stygg ford! :no:

Volvo - Vi Orker Litt Vi Også

EDIT: 460 er også pen! http://home.no.net/trondaag/IMGP1056.JPG

samme med 850, helst med turbo! :D

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjønner at noen tar bilde av bilen på en plen, da gresset gir bilen et lavere utseende, men å parkere den i en åker, hva er det godt for?

skjule rust i dørkanaler og hjulbuer.

Godt poeng, og mangen syns det ser kult ut, men det ser latterlig ut synest jeg da... :roll: men som sakt, Audi og VW er jo bare best da... viss vi tenker på mer normale biler, men viss vi skal opp i dyre biler er jo Ferrari best da :love:

Lenke til kommentar
men som sakt, Audi og VW er jo bare best da...  viss vi tenker på mer normale biler, men viss vi skal opp i dyre biler er jo Ferrari best da  :love:

Å, som jeg elsker når folk sier sånt.

Hvorfor er det best? Har dere VW?

Jepp, vi har en Passat 93 mod ( noen som vil kjøpe? har fet potte bak :p) og vi skal kjøpe oss en Golf 1.9TDi snart....

Lenke til kommentar
Oh lordy lou, det svir. Solen paa stranden er intens, og jeg er svidd. Ikke bare solbrent, men rOd som en tomat og i konstant smerte-solbrent. Det er ikke en behagelig situasjon.

*savner Eline, Fredrik og TorbjOrn*

*blow*

Savner deg og, baby. ^^

Litejk, jaja, så klart. Men du påstår VW og Audi er best av de mer normale bilene, derfor lurer jeg på hvorfor det er best?

Hadde du derimot sagt "Jeg liker Audi og VW best", så hadde jeg ikke brydd meg. Men, jeg er fortsatt interessert i hvorfor du mener VW er best, sånn fordi jeg lurer og ikke vet om noen modeller som er spesielle biler. Golf har blitt fæl, Phaeton er dyr og Corrado liker jeg bare ikke. :p

Min mening, ikke fakta.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...