Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fant ut noe forstyrrende i stad:

Visste du at en spiseskje sæd inneholder like mye næring som 2 biff, 10 egg, 2 appelsiner og 3 glass melk?

:yucky:

så visst man er strandet på en flåte midt uti atlanteren så kan man overleve noen uker på og ta seg en runk i ny og ne? :)

Så hvis jeg bøyer meg ned, og spermer i kjeften på meg selv..

Kan jeg kalle meg selv sunn?

Lenke til kommentar
Er ikke det support?

regelrytterhore..

her er man liksom på et forum for data interesserte men så engang man nevner noe data lignende så er det support. :realmad:

jeg bare spurte fordi jeg lurte, har jo allerede kjøpt den uansett så har ikke tenkt og spamme ut hele tråden her resten av kvelden..

Lenke til kommentar
Er ikke det support?

regelrytterhore..

her er man liksom på et forum for data interesserte men så engang man nevner noe data lignende så er det support. :realmad:

jeg bare spurte fordi jeg lurte, har jo allerede kjøpt den uansett så har ikke tenkt og spamme ut hele tråden her resten av kvelden..

Er ikke det whining?

:tease:

Lenke til kommentar
Grrr! Akuratt sett filmen på TVNorge i mangel av bedre ting å gjøre. The Perfect Storm... Søren ta, kjekkasen daua!

Så siste delen av filmen, jævla mongo at de skulle daue. Ødela hele greia. Spiste meg kvalm på mousse imens da, så litt opptur var det, dog.

Lenke til kommentar

Nå er jeg seriøst lei av telenors "begrenset internett"-ordning. hadde spyware på en maskin, og fikk beskjed om at jeg fikk begrenset iternettilagng (dvs. så godt som alle porter sperret). Jeg koblet denne maskinen av nett og sendte svar for fem dager siden. Men tror du vi har fått ordnet nettet igjen? Nei, vi har ikke det! Og det til tross for at de har sendt en mail hvor de bekreftet at de fikset nettet igjen. *irritert*

Herr Brun

Lenke til kommentar
Nå er jeg seriøst lei av telenors "begrenset internett"-ordning. hadde spyware på en maskin, og fikk beskjed om at jeg fikk begrenset iternettilagng (dvs. så godt som alle porter sperret). Jeg koblet denne maskinen av nett og sendte svar for fem dager siden. Men tror du vi har fått ordnet nettet igjen? Nei, vi har ikke det! Og det til tross for at de har sendt en mail hvor de bekreftet at de fikset nettet igjen. *irritert*

Herr Brun

he? :huh:

får du begrenset internett visst du har spyware på maskinen? skjønnte ingenting av det du skrev der..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...