phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 *Handle datadeler* Dumme 64k-internett. ikke verdens beste timing med tanke på helligdager. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Lurer på hva som skjedde med glisevask og dama jeg Endret 14. mai 2005 av mini me Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Lurer på hva som skjedde med glisevask og dama jeg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Jeg fant ut noe forstyrrende i stad: Visste du at en spiseskje sæd inneholder like mye næring som 2 biff, 10 egg, 2 appelsiner og 3 glass melk? så visst man er strandet på en flåte midt uti atlanteren så kan man overleve noen uker på og ta seg en runk i ny og ne? Så hvis jeg bøyer meg ned, og spermer i kjeften på meg selv.. Kan jeg kalle meg selv sunn? Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 *Handle datadeler* Dumme 64k-internett. ikke verdens beste timing med tanke på helligdager. Jeg kan vente jeg Seagate Barracuda 7200.7 200GB SATA Kortleser Phono -> Minijack adapter 1226,- Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 bestillte meg en sånn en nå. Noen som vet om den funker bra med tanke på støy og temp egentlig? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Er ikke det support? Endret 14. mai 2005 av Bundy Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 phax: Det står ihvertfall mye bra i de anmeldelsene. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er ikke det support? regelrytterhore.. her er man liksom på et forum for data interesserte men så engang man nevner noe data lignende så er det support. jeg bare spurte fordi jeg lurte, har jo allerede kjøpt den uansett så har ikke tenkt og spamme ut hele tråden her resten av kvelden.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Faen ta, nå som jeg var tilbake så klikker seff MSN! Grrr! Akuratt sett filmen på TVNorge i mangel av bedre ting å gjøre. The Perfect Storm... Søren ta, kjekkasen daua! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er ikke det support? regelrytterhore.. her er man liksom på et forum for data interesserte men så engang man nevner noe data lignende så er det support. jeg bare spurte fordi jeg lurte, har jo allerede kjøpt den uansett så har ikke tenkt og spamme ut hele tråden her resten av kvelden.. Er ikke det whining? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Søren ta, kjekkasen daua! Daua ikke alle? Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Grrr! Akuratt sett filmen på TVNorge i mangel av bedre ting å gjøre. The Perfect Storm... Søren ta, kjekkasen daua! Perfekt storm, men ingen perfekt film. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er ikke det whining? Er ikke det spam? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Er ikke det whining? Er ikke det spam? Er ikke det umm..hmm... Søren klype! I got OWNED Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 (endret) Nå skal jeg legge meg.. God natt edit: sorry, måtte bare.. Er overtrøtt Endret 14. mai 2005 av Stish Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Grrr! Akuratt sett filmen på TVNorge i mangel av bedre ting å gjøre. The Perfect Storm... Søren ta, kjekkasen daua! Så siste delen av filmen, jævla mongo at de skulle daue. Ødela hele greia. Spiste meg kvalm på mousse imens da, så litt opptur var det, dog. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå er jeg seriøst lei av telenors "begrenset internett"-ordning. hadde spyware på en maskin, og fikk beskjed om at jeg fikk begrenset iternettilagng (dvs. så godt som alle porter sperret). Jeg koblet denne maskinen av nett og sendte svar for fem dager siden. Men tror du vi har fått ordnet nettet igjen? Nei, vi har ikke det! Og det til tross for at de har sendt en mail hvor de bekreftet at de fikset nettet igjen. *irritert* Herr Brun Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2005 Del Skrevet 14. mai 2005 Nå er jeg seriøst lei av telenors "begrenset internett"-ordning. hadde spyware på en maskin, og fikk beskjed om at jeg fikk begrenset iternettilagng (dvs. så godt som alle porter sperret). Jeg koblet denne maskinen av nett og sendte svar for fem dager siden. Men tror du vi har fått ordnet nettet igjen? Nei, vi har ikke det! Og det til tross for at de har sendt en mail hvor de bekreftet at de fikset nettet igjen. *irritert* Herr Brun he? får du begrenset internett visst du har spyware på maskinen? skjønnte ingenting av det du skrev der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg