:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Fordi du var den første osloboeren jeg kom på i dag.Ikke, som du kanskje trodde, fordi du har de beste lederegenskapene (jfr. din holdning i pusetråden) Men nå må jeg stikke. Baj baj. Endret 2. juli 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Det virker som du heller ville vært bare i SO4 og ikke på LAN, eller hva? Er bare det at jeg kun kjenner en her, også viste det seg at jeg måtte skaffe en annen war craft for å spille mot noen av de andre. Det gadd jeg jo ikke.. Også var det ikke så gøy å spille GTA. Og nå har jeg nesten ikke plass til å dra over mer heller.. Ëneste jeg har hatt å gjøre er å vandre rundt og drive på med ting som So4.. Og det er jo ikke gøy å vandre rundt mange gutter som er helt opphengt i en data, det kan jeg jo gjøre hjemme.. Hadde ihvertfall vært hygglig om alle kom på Sapphire da.. Du også svamp! Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Signaturen din: Veledighet? Jeg er litt usikker på om jeg vil støtte det Jeg skulle jo spise frokost *Gå* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Øøøø...ja EDIT: dette er en av disse dagene jeg er forvirret... Endret 2. juli 2005 av haddis Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ugh, flaut å bla igjennom gamle PM'er og tråder fra meg selv. Bomba med smileys og utropstegn. Forumet har vært lærerikt dette året da, lært meg litt om hvordan man bør og ikke bør formulere seg og litt om smileys og utropstegn... Bruker fremdeles en haug med smileys med prøver å begrense meg litt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Fant en gammel tråd hvor jeg og psilocybe krangler :!: Hmm...en liten hvit løgn gjør ikke no Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ja, jeg lurer litt på hvordan du kunne være 20 der, og 19 to år senere Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ja, tar det med en latter idag... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Tror TSP har litt problemer med å få lest igjennom alt jeg! :!: Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hallo.. står til her idag da? Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) "I thought I'd lost you my brother I'm so glad you came My regards to the ones that I love I miss them Tell them I love them I miss them" Katatonia - Omerta -Jar Endret 2. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) svamp: Du spørte meg om hvilket fjell jeg var på? Det heter Fotasperr(noe slikt) og ligger i Steinskvanndalen. Og det ligger attmed Fuglafjell som er Kvams høyeste fjell. Der var jeg i fjor høst. Jeg fant dem! Fotasperrnuten - 1194 m, så høye fjell tror jeg ikke det er i kommunen min. Men om vi tar fylkesgrenser skal jeg nok finne høyere Så også der jeg gikk på ski i vinter, og ditt andre hjem Edit; fritidsprobdegiræva, hva har du gjort med Glisevask? Er han bare trøtt etter nattas utskeielser, kanskje? 3,6% av alle poster de siste 24 timer er en bra prestasjon det Endret 2. juli 2005 av svamp Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Glisevask er på Olsotur han menmen..stikker nå jeg da! Buh Bye Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 BTW: Hva tror folket om denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=default volvo'n? Nydelig! Hytta still... Hjemme i morgen da, heldigvis. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Morn alle sammen. Av en eller annen grunn sover jeg lenger når jeg legger meg tidlig enn når jeg legger meg seint, det er litt upraktisk. Har det forresten vært noen oslosamlinger fra OT, eller er det bare bergensere og trøndere som er såpass sosiale? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Den versjon av are you lonesome tonight der Presley får latteranfall er jaggu meg genial! http://spiritoftruth.freeservers.com/web3/...nightelvis.html Endret 2. juli 2005 av Ø.B. Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Peter gabriel er genial Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) BTW: Hva tror folket om denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=default volvo'n? Nydelig! Virkelig en bra bil! Skrudd mye på volvo, spesielt 240/245 og de er en drøm og skrue på. 240 er god og kjøre, og de fleste går rimelig bra..! Dessuten er denne småstyla og ser ut til å ha blitt godt stelt, og behandla bra. Tror ikke du vil angre på den nei! EDIT: Lyst til å få en ENDA gromere bil? http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=default 740 TIC! Endret 2. juli 2005 av ketchez Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Hva er så utroooli tøft med gamle firkanta stygge volvoer? de nye er da mye finere, og de som ikke er helt nye... men de gamle er stygge. Edih: Audi er jo best då!! Endret 2. juli 2005 av Litejk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg