Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det virker som du heller ville vært bare i SO4 og ikke på LAN, eller hva?

Er bare det at jeg kun kjenner en her, også viste det seg at jeg måtte skaffe en annen war craft for å spille mot noen av de andre. Det gadd jeg jo ikke.. Også var det ikke så gøy å spille GTA. Og nå har jeg nesten ikke plass til å dra over mer heller..

Ëneste jeg har hatt å gjøre er å vandre rundt og drive på med ting som So4.. Og det er jo ikke gøy å vandre rundt mange gutter som er helt opphengt i en data, det kan jeg jo gjøre hjemme.. :p

 

Hadde ihvertfall vært hygglig om alle kom på Sapphire da.. Du også svamp! :love:

Lenke til kommentar

Ugh, flaut å bla igjennom gamle PM'er og tråder fra meg selv. Bomba med smileys og utropstegn. :wee: Forumet har vært lærerikt dette året da, lært meg litt om hvordan man bør og ikke bør formulere seg og litt om smileys og utropstegn...

 

Bruker fremdeles en haug med smileys med prøver å begrense meg litt. ;)

Lenke til kommentar
svamp: Du spørte meg om hvilket fjell jeg var på? Det heter Fotasperr(noe slikt) og ligger i Steinskvanndalen. Og det ligger attmed Fuglafjell som er Kvams høyeste fjell. Der var jeg i fjor høst.

Jeg fant dem!

 

Fotasperrnuten - 1194 m, så høye fjell tror jeg ikke det er i kommunen min.

Men om vi tar fylkesgrenser skal jeg nok finne høyere :wee:

 

Så også der jeg gikk på ski i vinter, og ditt andre hjem :p

 

 

Edit; fritidsprobdegiræva, hva har du gjort med Glisevask?

Er han bare trøtt etter nattas utskeielser, kanskje? 3,6% av alle poster de siste 24 timer er en bra prestasjon det :wee:

Endret av svamp
Lenke til kommentar
BTW: Hva tror folket om denne http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=default volvo'n?

Nydelig! :thumbup:

 

Virkelig en bra bil!

 

Skrudd mye på volvo, spesielt 240/245 og de er en drøm og skrue på.

 

240 er god og kjøre, og de fleste går rimelig bra..!

 

 

Dessuten er denne småstyla og ser ut til å ha blitt godt stelt, og behandla bra.

 

Tror ikke du vil angre på den nei! :)

 

EDIT:

 

Lyst til å få en ENDA gromere bil?

 

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.p...emplate=default

 

740 TIC! :love:

Endret av ketchez
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...