fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Dette var faktisk litt gøy jo Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Det blir enda mer gøy etter en Bawl eller to i maga'n, det kan jeg love deg.. Virka Tina sur over at jeg var sørpings når hu ringte eller? Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Edit: Pus og greier? Ikke mer sprit på deg ikveld.. 5? Hmm.. Okey, får håpe det da! Schmyger nsart til sengs, skal jo opp kl. 9! Det er ikke lov til å drikke her, da blir man kastet ut. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Glem nå det.. Bawls som ruler: http://www.xoxide.com/bawls2bottles.html Red Bull og Shark går til nøøøøød.. Edit: Pus og greier? Ikke mer sprit på deg ikveld.. 5? Hmm.. Okey, får håpe det da! Schmyger nsart til sengs, skal jo opp kl. 9! Bawls FTW Finner ingen steder som selger de rundt her Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) @Tonio: Hvor er du? Endret 2. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hømm...kan tenke meg det, jah:) Hakke hørt Tina snakke om det faktisk, men hvis hu hadde vært sur og forbanna så er jeg 100% sikker på at hu hadde sagt det til meg...så jeg tror det går bra vettøh Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ja, nettopp! Hvor er du? LAN? Nettcafè? Bawls kjøpes der jeg linka om du er i USA eller på FrozenCPU.com!! Edit: Fiiiint.. Hu mobber meg hele tida nå fordi jeg sa "Elschkejr dej mejr ern szhola!!" i mobben.. Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 @Tonio: Hvor er du? EverLAN. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Er så klar for Quarten nå... skulle kunne spole noen dager.. http://everlan.info/2005/ ? Endret 2. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 @Tonio: Hvor er du? Hjemme? The Gap Band - [Grand Theft Auto: San Andreas OST] You Dropped A Bomb On Me [5:07] Tror egentlig jeg skal legge meg, har ikke noe å sitte oppe etter egentlig. Enda en dag sløst bort. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Ja, nettopp! Hvor er du? LAN? Nettcafè? Bawls kjøpes der jeg linka om du er i USA eller på FrozenCPU.com!! Edit: Fiiiint.. Hu mobber meg hele tida nå fordi jeg sa "Elschkejr dej mejr ern szhola!!" i mobben.. o.O Takker så meget! EDIT: Due to the cold temperatures of the winter months, customers have been experiencing exploding Bawls Endret 2. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 EverLAN? Tøft.. Link? Quart? Kulern på Elvefestivalen i Drammen om ikke alt for lenge jeg.. Jobber der 2 dager, får billetter og drar me folk på konsert den tredje!! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 http://everlan.info/2005/ ? Riktig det. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Anberfaler Bawls, men det er sterke saker!! Virka fett nok det LANet.. No bilde tatt nå der da? Edit: Du prøver vel på å bli EverBabe du Tonio? Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Virket svært bra det der, hadde det bare ikke vært dritlangt unna Heeelt til jeg så bordplassen.. 70x70cm? er ikke det vannvitig lite? bare musmatta mi og tastaturet mitt er jo over 80cm i bredden. Kan hende det bare er jeg som ikke har vært på LAN på en stund Endret 2. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hønefoss ser jeg? Ække så langt fra Drammen det jo! =D Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Eneste dumme er at det er så få her, er bare rundt 150 stykker. Og de som er her har ikke respekt for crew'et, de bare klager og roper og setter opp lyden når de prøver å gjøre no. Sinnsykt billig i kantina, i forhold til andre steder... Har ikke tatt noen bilder, har ikke noe annet enn webcam! Men det er jo noen andre som har tatt bilder..Kanskje det blir lagt ut. Edit: Everbabe er allerede kåret, og uansett er ikke det noe jeg ville blitt. Ville blitt sur om jeg ble det, nedverdigene. Hønefoss er rundt en time unna Drammen.. Så det er ikke langt unna nei. Endret 2. juli 2005 av Tonio Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Off.. =/ Det er kjipt! Slike folk skal bare kastes ut momentant spørru meg.. En siste advarsel kanskje.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 Hele lanet er (nesten) av slike folk, så om de skulle blitt kastet ut hadde det jo bare blitt crew'et og ti, elleve deltakere igjen. Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2005 nå var det ikke fullt så mojjo lengre...! kommer til å sovne hvis ikke det skjer no snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg