EskildO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal klokka stille tilbake eller? klokken her er en time etter min.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Vurdere å legge meg... Endret 2. juli 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Du er det ja..! Skal klokka tilbake? Huh? Sommertid..? Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 dette er serr skummelt!!! øhm øhm øhm.... ææh.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 klokke.. who cares, det er sommer. Skal ikke tenke på klokka da, what so ever. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) dette er serr skummelt!!! øhm øhm øhm.... ææh.. skummelt? Endret 2. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Skummelt? Joda.. Les rettningslinjene før du skriver a Maja!! satyr-wongraven: Si det til dama nårru kommer 3 timer for sent? =S mini me: Hu er mentalt forstyrret stakkars! =/ Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Uansett hva dette paranormale fenomenet er, så er det irriterende. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva slags paranormale fenomen snakker du om? Tror forresten skjermen min spiller på siste vers, for den flimrer uten at mobilen er i aksjon! Noen logisk forklaring? Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Står skjermen oppå/nært noe magnetisk/noe som fører mye elektrisitet? Oioi, lukter litt support her.... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Lukter også svidd skjerm! Skal bytte skjerm jeg.. Back in 3 mins!! =S Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nei, men min kan finne på og gjøre det samme Fenomenet var at klokken min er en time før alle andre sin(på pc'en). Nå er den 04:04, mens på HW er den 03:?? Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 mini me: Hu er mentalt forstyrret stakkars! =/ ok.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hva slags paranormale fenomen snakker du om? Tror forresten skjermen min spiller på siste vers, for den flimrer uten at mobilen er i aksjon! Noen logisk forklaring? Min og foresten Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Så rask var jeg til å bytte om skjerm!! Tungt å bære 19" CRT fra gulvet til pulten.. Hu har et syndrom kalt fritids.. Mentally retarded i tillegg! INGEN god kombinasjon.. =S Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hu har et syndrom kalt fritids.. Mentally retarded i tillegg! INGEN god kombinasjon.. =S Huff... Kan ikke Fedon fikse det også? Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Så rask var jeg til å bytte om skjerm!! Tungt å bære 19" CRT fra gulvet til pulten.. Hu har et syndrom kalt fritids.. Mentally retarded i tillegg! INGEN god kombinasjon.. =S Hømm...hvis jeg har fritids..hva har du da hvis du sitter her å skriver masse bullshit kl fire om natta? sorry meg, men jeg skjønner ikke en drit av dette datadritet.. *kremt kremt* men det med at jeg er mentally retarded..tror ikke jeg kan motsi det Endret 2. juli 2005 av fritidsprobmegiræva Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hør på hu a! Jo, Fedon kan fikse alt han!! =D Min gud.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Så rask var jeg til å bytte om skjerm!! Tungt å bære 19" CRT fra gulvet til pulten.. Hu har et syndrom kalt fritids.. Mentally retarded i tillegg! INGEN god kombinasjon.. =S Hømm...hvis jeg har fritids..hva har du da hvis du sitter her å skriver masse bullshit kl fire om natta? sorry meg, men jeg skjønner ikke en drit av dette datadritet.. OMG. LOL. Hu|\| 3r i|<|<3 1337. LOL. Men hun har er poeng at dette er fritids. Men det er jo så kos! Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skyt Fedon, en ting jeg lurer på. Er han av Norsk opprinnelse? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg