lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Heller at de var for pinglete.. gsn: Forstår ironien og poenget.. Alle er ikke onde, hadde en god kamerat som var tyrker jeg.. Modern er fortsatt ganske god venn med mora og søstra mi vokste opp med storebroren til kameraten min.. Edit: Tyrkere da, men går jo som oftes under samme kappe! Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Derfor burde alle med Norsk opprinnelse få lov til å gå med våpen til selvforsvar. Jaok, sarkasme. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Bæ.. Fikk lyst til å bli ringt opp av en på forumet jeg nå!! Bare å ringe meg på.... Nei, send meg en PM om du er gal! Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Sikker på at det ikke skjer så ofte? Merk deg dette neste gang du ser på nyhetene / leser avisen. Ofte ser man "Gjernings mennene var av utenlandsk opprinnelse" da tenker man fort "uff utlendings pakk" o.l. MEN hvis det var normenn som stod bak det, blir jo det selfølgelig ikke lagt merke til på sammen måten. Noen som forstår hva jeg mener her? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvorfor akkurat diskutere utlendinger og holdninger til dem? Jeg trenger å leeeee! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hvorfor akkurat diskutere utlendinger og holdninger til dem? Jeg trenger å leeeee! Sjekk denne. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Syntes ikke det var så morro lengre når det ble litt mange rasistiske utsagn her. (vet det var ment som spøk, men det er ikke et tema man bør kødde for mye med) Men jeg dropper det gjerne jeg BRING ON THE FUNNY STUFF! Sykt bra Tomat-Ulf Endret 2. juli 2005 av gsn Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 ja gsn. Men det er vell fordi de har hatt/har en vane til og gjøre slike ting da... Og fordi vi ikke liker flesteparten av de (kjenner jo noen greie da ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Jeg ville ha humor, og plutselig ville alle ha det.. Dronning Glisevask eller hva?? =D Videoen fucka FFn min.. Spille'n av i IE da! Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bestekompisen min er thai. Akkurat. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bestekompisen min er thai. Bestekompisen min er Skotsk.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den videoen gjorde meg bare sint. Faen at folk kan finne på sånt tull. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Legg deg å sov, videoen rocka.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Så kjedelig det skulle være da... Eneste jeg kjenner her spiller WC3 med to andre hele tiden, grr. Så det eneste jeg gjør er å høre på "Se der går en zebra". Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Bestekompisen min er thai. Bestekompisen min er Skotsk.. Beste kompisen min er norsk Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Den er digg men "Rosa" ruler ti ganger mer!! =D Også norsk og greier?? Nå har Maja the Rockbabe registrert seg på forumet.. Kan bli morsomt når hu kommer til tråden! Dere merker at det er henne på det grelle nicket.. Ler av henne på MSN fordi hu ikke finner frem til tråden!! :!: Endret 2. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Nå har Maja the Rockbabe registrert seg på forumet.. Kan bli morsomt når hu kommer til tråden!Dere merker at det er henne på det grelle nicket.. Ler av henne på MSN fordi hu ikke finner frem til tråden!! :!: Kjenner du henne eller no? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Gjør nok det.. Hei fritidsprobmegiræva! Lenke til kommentar
fritidsprobmegiræva Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 er jeg her nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg