Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner han karen som har laget den tråden der :D

bare lurer, ser han litt voksen ut for alderen eller ser han ut som en femtenåring også? :wee:

Han ser ut som en 16-17 åring.

Har ikke sett han så mye, kjenner han bare online :p

Men har sett flere bilder av han (ikke tenk koffert :ermm: ), syntes han ser ut som en 16-17 åring som sagt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner han karen som har laget den tråden der :D

bare lurer, ser han litt voksen ut for alderen eller ser han ut som en femtenåring også? :wee:

Han ser ut som en 16-17 åring.

Har ikke sett han så mye, kjenner han bare online :p

Men har sett flere bilder av han (ikke tenk koffert :ermm: ), syntes han ser ut som en 16-17 åring som sagt.

Fra Drøbak?

Lenke til kommentar
Jeg fant ut noe forstyrrende i stad:

Visste du at en spiseskje sæd inneholder like mye næring som 2 biff, 10 egg, 2 appelsiner og 3 glass melk?

:yucky:

så visst man er strandet på en flåte midt uti atlanteren så kan man overleve noen uker på og ta seg en runk i ny og ne? :)

Lenke til kommentar

vet at sæd er rikt på både proteiner og c-vitaminer, men at det skal være like mye som i 10 egg eller 2 appelsiner tviler jeg veldig på... men det er i allefall ikke usunt... Jenter får et sterkere immunforsvar ved å ha regelmessig sex...

Lenke til kommentar
Jeg fant ut noe forstyrrende i stad:

Visste du at en spiseskje sæd inneholder like mye næring som 2 biff, 10 egg, 2 appelsiner og 3 glass melk?

:yucky:

så visst man er strandet på en flåte midt uti atlanteren så kan man overleve noen uker på og ta seg en runk i ny og ne? :)

Betryggende vitenskap.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...