Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
På telefonen til muttern tikker det inn grisevister fra disse venninnene hennes hele tida :roll:

Huff.

Skjønner problemet ditt. Det samme skjer her. En gang leste hun opp en hun fikk tilsendt, mens hele familien var tilstede. Husker den fremdeles, var noe lignende som:

 

Ola (til kameratene): "Kari er veldig flink til å tilfredstille meg! Med hendene, altså."

Truls: "Å, hvorfor det?"

Ola: "Hun har parkinson!"

Lenke til kommentar

mamma mottar masse grisevitser... den siste gikk slik

 

 

en dverg satt i badstua , da en stort svart neger kom inn og presenterte seg med navnet turner brown. dvergen svimte av og da han våknet spurte han negeren hva han het igjen. negeren svarte klart og tydelig: turner brown. dvergen pustet lettet ut og sa: takk gud, jeg trodde du sa, turn around.

 

mamma lo så hu nesten pissa på seg :hmm:

 

edit:tyrkleif

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar
en dverg satt i badstua , da en stort svart neger kom inn og presanterte seg med navnet turner brown. dvergen svimte av og da han våknet spurte han negeren hva han het igjen. negeren svarte klart og tydelig: turner brown. dvergen pustet lettet ut og sa: takk gud, jeg trodde du sa, turn around.

Jeg begynte å le etter de ti første ordene. Er litt trøtt da... :p

Lenke til kommentar

mamma rulla rundt på gulvet av denne:

 

ola var til legen. legen ga ola en stikkpille og ba ola om å ta den sisite når han kom hjem.

da han kom hjem ba han kona om å hjelpe han. kona la ene hånda på skuldra og skøyv stikkpillen inn med den andre. plutselig satte ola i et skrik. "hva er det?" utbrøt kona"gjorde det vondt?" neida, svarte ola, men jeg kom akkurat på at legen hadde begge hendene på skuldrene mine :cry:

 

:hrm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...