Ø.B. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Ø.B: Nja, litt for småkinky for my liking. Men som mor, så datter! På telefonen til muttern tikker det inn grisevister fra disse venninnene hennes hele tida Huff. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Er vel som ale andre de også.. Tilogmed bestemor (på 55 elns) får grisemeldinger av søstrene og veninnene da.. Lenke til kommentar
r Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 På telefonen til muttern tikker det inn grisevister fra disse venninnene hennes hele tida Huff. Skjønner problemet ditt. Det samme skjer her. En gang leste hun opp en hun fikk tilsendt, mens hele familien var tilstede. Husker den fremdeles, var noe lignende som: Ola (til kameratene): "Kari er veldig flink til å tilfredstille meg! Med hendene, altså." Truls: "Å, hvorfor det?" Ola: "Hun har parkinson!" Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) mamma mottar masse grisevitser... den siste gikk slik en dverg satt i badstua , da en stort svart neger kom inn og presenterte seg med navnet turner brown. dvergen svimte av og da han våknet spurte han negeren hva han het igjen. negeren svarte klart og tydelig: turner brown. dvergen pustet lettet ut og sa: takk gud, jeg trodde du sa, turn around. mamma lo så hu nesten pissa på seg edit:tyrkleif Endret 2. juli 2005 av Hanne:) Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 en dverg satt i badstua , da en stort svart neger kom inn og presanterte seg med navnet turner brown. dvergen svimte av og da han våknet spurte han negeren hva han het igjen. negeren svarte klart og tydelig: turner brown. dvergen pustet lettet ut og sa: takk gud, jeg trodde du sa, turn around. Jeg begynte å le etter de ti første ordene. Er litt trøtt da... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Åfytte.. Den var jo ikke lite grov da! Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Muttern har vel hatt høytlesning med ca alle slike vitser som har kommet til dags dato såh.. Men alle mødre er vel slike.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Tenk deg da.. en dverg som sikkert er like høy som neger'n sin "tiss" er lang.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Slik nordlendingslekta mi er.. Er så grovt at jeg iløpet av en kveld hører minst 50 banneord, bare fra vitser via sms! =S Lenke til kommentar
r Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hehe, uff, stakkars dere! Har heldigvis bare hørt den ene der, og den var ikke så altfor ille. Men den Hanne kom med var jo morsom, da! Mammuten: Håhåhå! Sant det! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 mamma rulla rundt på gulvet av denne: ola var til legen. legen ga ola en stikkpille og ba ola om å ta den sisite når han kom hjem. da han kom hjem ba han kona om å hjelpe han. kona la ene hånda på skuldra og skøyv stikkpillen inn med den andre. plutselig satte ola i et skrik. "hva er det?" utbrøt kona"gjorde det vondt?" neida, svarte ola, men jeg kom akkurat på at legen hadde begge hendene på skuldrene mine Lenke til kommentar
r Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hahaha! Enda bedre! *rulle på gulvet* Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den skjønte ikke jeg? Hva puttet han oppi bak da? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den skjønte ikke jeg? Da skjønner ikke jeg hvorfor du er redd for å få unge med dama di.. *le enda høyere* Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Den skjønte ikke jeg? Hvoran kan du ikke skjønne den? den var jo faktisk nesten genial.. uansett, legga seg vel.. nattinatt alle natteravner! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Mmmm.. Ahhh.. Skjønner! Men synes alikevel vitsen var litt tør.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg