Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Savner dama.. =/ Skal til Oslo imorra og hu drar til Danmark søndag morgen å blir det i litt over to uker.. Fikk ikke sagt ordentlig ha det til henne, for den jævla bussen kom så satans raskt! =S *sukk* cam på msn da Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Vet magubrothers.. Men jeg har en såpass godt utvikla hjerne at selv etter 2 døgn (3. døgn nå) med døgnings greier jeg alikevel å sortere ut alt av tråder og poster! =D Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 svamp: Fôr meg med en homsepille så kan jeg sikkert joine deg.. Fôr meg med en også, så får jeg i hvertfall litt kos. Stayy awayyy from mee Sier gutter som heller vil ha harde-saker.no enn hw.no. harde-saker.no er hardware.no bare oversatt din tulling.. "get a grip liksom ass.." Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 svamp: Fôr meg med en homsepille så kan jeg sikkert joine deg.. Fôr meg med en også, så får jeg i hvertfall litt kos. Stayy awayyy from mee Sier gutter som heller vil ha harde-saker.no enn hw.no. btw, hva stemte du? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Savner dama.. =/ Skal til Oslo imorra og hu drar til Danmark søndag morgen å blir det i litt over to uker.. Fikk ikke sagt ordentlig ha det til henne, for den jævla bussen kom så satans raskt! =S *sukk* cam på msn da http://www.softwarecasa.com/pprod/212401dd.htm Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Høy Høy! Jeg glemte å fortelle... Jeg var hos doktoren i går, noe alergisk reaksjon jeg har fått (utslett) Men konklusjonen til legen var at jeg var alergisk mot mine egene alergipiller :!: Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Savner dama.. =/ Skal til Oslo imorra og hu drar til Danmark søndag morgen å blir det i litt over to uker.. Fikk ikke sagt ordentlig ha det til henne, for den jævla bussen kom så satans raskt! =S *sukk* cam på msn da http://www.softwarecasa.com/pprod/212401dd.htm høh? :S Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 harde-saker.no er hardware.no bare oversatt din tulling.. "get a grip liksom ass.." Stemte hardware btw. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Savner dama.. =/ Skal til Oslo imorra og hu drar til Danmark søndag morgen å blir det i litt over to uker.. Fikk ikke sagt ordentlig ha det til henne, for den jævla bussen kom så satans raskt! =S *sukk* cam på msn da http://www.softwarecasa.com/pprod/212401dd.htm høh? :S Kan filme hva som skjer på skjermen. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 magubrothers: Hardware oversatt er faktisk maskinvare Måtte bare si det, NÅ skal det i alle fall soves. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 harde-saker.no er hardware.no bare oversatt din tulling.. "get a grip liksom ass.." Stemte hardware btw. Din foræder.. Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 magubrothers: Hardware oversatt er faktisk maskinvare Måtte bare si det, NÅ skal det i alle fall soves. Så du mener jeg juger? nei, du, vettuhva.. den må du lenger ut på landet med Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Camme? Tja, om jeg hadde funnet en av mine 6 webcammer så? Bokstavelig talt: Harde saker, nostalgisk: Maskinvare.. =S Lenke til kommentar
r Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Harde-saker.no? Hahaha! Beste jeg har hørt hittill i natt! Kjeder meg litt her. Har en 53 år gammel mor som har sittet foran TVen og sett på Svisj i et par timer nå. Hun har til og med sendt inn meldinger som f.eks. "Kan kvinner over 50 fremdeles være sexy?". Må si jeg er litt småkvalm her... Hvertfall når hun nå nettopp banket på døren min og sa: "Får inn en del grisemeldinger her..." Jeg: "Bare ikke del dem med meg, så går det greit!" Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Cumme? Tja, om jeg hadde funnet en av mine 6 webkamerater så? Fixed. (Sorry for min dårlige humor i natt.) Endret 2. juli 2005 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal vi oversette alle engelske dataord til norsk? Counter-Strike: Source = Motangrep: Kilde Software = Myke-saker Og listen kan bli veeeldig lang. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Skal vi oversette alle engelske dataord til norsk? Microsoft=liten og myk Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Harde-saker.no? Hahaha! Beste jeg har hørt hittill i natt! Kjeder meg litt her. Har en 53 år gammel mor som har sittet foran TVen og sett på Svisj i et par timer nå. Hun har til og med sendt inn meldinger som f.eks. "Kan kvinner over 50 fremdeles være sexy?". Må si jeg er litt småkvalm her... Hvertfall når hun nå nettopp banket på døren min og sa: "Får inn en del grisemeldinger her..." Jeg: "Bare ikke del dem med meg, så går det greit!" Genial mor du har! Lenke til kommentar
r Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Microsoft Windows XP = Liten, myk vindu-opplevelse! (Sånn nesten) Ø.B: Nja, litt for småkinky for my liking. Men som mor, så datter! Endret 2. juli 2005 av r Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hmm.. Unreal Tournament 2004: Uekte Turnering 2004.. Doom = Undergang.. Grand Theft Auto = Storartet Tyveri Auto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg