:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jaja, nå skal jeg gå og pule.Snakkes... Hils! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Haha.. gsn: Er jo dendrofil, så gud veit åssen.. =S ZLatzman: Humor er godt å ha! =D En god latter forlenger jo livet og forbedrer abs'ene.. Så nå er jeg altså en mann? Hmm.. Føler meg ikke akkurat no mer mann en før da.. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hils mor da.. Hm, hva heter den sangen Shake thatt ass, bitches let me se what you do Tror det er no slikt.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) gsn: Er jo dendrofil, så gud veit åssen.. =S :S http://ung.tyrving.idrett.no/ Team dendrofil.? Endret 1. juli 2005 av mini me Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hils mor da.. Hm, hva heter den sangen Shake thatt ass, bitches let me se what you do Tror det er no slikt.. Two Live Crew - Shake That Ass Bitch.mp3 [2:50] Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 På et annet forum påstod de "Booty Bass - Shake that Ass" kilde http://www.purelyrics.com/forum/index.php?thread=400 Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Two Live Crew - Shake That Ass Bitch Den var det..Fet bass btw.. Hmm, skjer det no da? 01.40 utpå natta.. Endret 1. juli 2005 av Mammuten Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Hmm, skjer det no da? 01.40 utpå natta.. Lurte på det samme. Tenkte på CS, men tror ikke jeg gidder det nå. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Two Live Crew - Shake That Ass Bitch Den var det..Fet bass btw.. Hmm, skjer det no da? 01.40 utpå natta.. Hmm? Når sa du? Vet ikke om det skjer så mye om 17 minutter nei. Planlegger ikke langt inn i fremtiden sånn på kvelden. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er klokka så mye?? Skal ta bussen halv 12 og toget ti på 12 til Oslo imorra, så detta er virkelig ikke smart.. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg drev på og dro over noen filer, så bare avslutta alt seg! Hadet GTA og alle filmene... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nå har jeg sett Live aid-utdrag, endelig har jeg sett hva det var for noe. Før har jeg bare visst at det var en veldedighetskonsert. Han Queen-fyren var en kladd altså Minner meg om Kjartan, figuren til Kristian Valen. Og Sting sang falskt. TSP: Ta det som en kompliment Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Er klokka så mye?? Skal ta bussen halv 12 og toget ti på 12 til Oslo imorra, så detta er virkelig ikke smart.. Skal opp klokka ti og jobbe. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg drev på og dro over noen filer, så bare avslutta alt seg! Hadet GTA og alle filmene... Finnes jo programmer for å få det tilbake Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Nå har jeg sett Live aid-utdrag, endelig har jeg sett hva det var for noe. Før har jeg bare visst at det var en veldedighetskonsert. Han Queen-fyren var en kladd altså Minner meg om Kjartan, figuren til Kristian Valen. Og Sting sang falskt. TSP: Ta det som en kompliment Fikk du med deg Pink Floyd? De har gått sammen igjen til denne konserten. edit: altså har Roger Waters kommet tilbake. Endret 1. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Fyf*en for en h*lvettes forbanna dr*tt irriterende dr*tt varme. ^^ -Jar Endret 1. juli 2005 av Jarek Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Nei Begynte å se klokka 00.14, fikk med meg snurten av de stygge klærne til Madonna. Hva sang Pink floyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg