Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

*gjesp* Akon m/ Lonely på øret.. Oslo i morra, om noen skal til sentrum? :p Jeg og en kamerat skal å se etter ting til en casemod og naturligvis i alt av butikker som har elektroniske produkter for disken.. Innom 3dfxcool si sjappe! =D Noen som vet når den stenger?

Noen som også vet om det finnes en butikk for hobbyting og en butikk for modeller? Warhammer f.eks.? Eller no sånt møkk? Planer om å bygge UT04-mod.. Så da vet dere åssen stil vi tenker på! :p Også bilstylingbutikk og butikker med Clasern/Biltema-stil?

Endret av Glisevask
Lenke til kommentar

Noen som også vet om det finnes en butikk for hobbyting og en butikk for modeller? Warhammer f.eks.? Eller no sånt møkk? Planer om å bygge UT04-mod.. Så da vet dere åssen stil vi tenker på! :p

Outland i østbanehallen anbefales. Hyggelige folk som jobber der.

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar
Takk Bundy. Din registrering er sendt.

Forumets Admin har valgt å kreve bekreftelse på at e-post adressen du skrev inn er gyldig. Dette kan ta opp til ti minutter, men skjer normalt umiddelbart. Du vil straks kunne poste i vårt forum!

Morsomt. Dette skal jeg poste drit i og fake underlivs problemer.

:tease:

Dæven, du er morsom.

Lenke til kommentar

Erotikknettforumet er ikke bra for sjelen.

hei jeg er en jente som liker veldig

godt og tisse på meg med klær på

klær truse strømpebukser stilongs

olabukser og regntøy.og da gjerne

flere lag på lag.og da bruker jeg også en pute som jeg gnir godt i mellom bena mine .for å få god kontakt med di tissevåte buksene

og jeg liker også og lese historier

om jenter som tisser på seg.

Ikke spør hvordan jeg fant tråden ... :p

Lenke til kommentar
Vil helst ha sentralt! Har selv fått jobb på Biltema.. :p Blir morsomt det! Hvor er Østbanehallen? Og hvilke nerdebutikker snakker du om? Kart, navn? :p

Østbanehallen er helt nederst i Karl Johan, motsatt ende av slottet. Når du kommer inn så ligger Outland oppe til venstre. Østbanehallen er forøvrig en del av jernbanestasjonen. Det er mulig Avalon har mer innen warhammer, men jeg er ikke helt sikker på hvor Avalon har flyttet.

edit: justeringer

Endret av ZLatzman
Lenke til kommentar

Okey.. :) Takktakk, vet hvor det er nå gitt.. Må skrive ned litt nå her! :p

BTW.. Noen wannabe sexologer her som kan svare på et par spørsmål?

Mista jomfrudommen min og den "heldige" er veldig sånn på sikkerheten og prevansjon.. Hva er det beste man kan gjøre, også i etterkant for å forhindre at dte skjer noe? og om uhellet skulle vært ute, hva kan man gjøre uten at foreldre får vite noe? Bare tenker sånn for sikkerhetsskyld..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...