Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Noen av oss i 50-åra har ikke lenger sex med kona, Vi nyter synet av unge jenter med bar navle og rund rompe. Men har dere unge jenter lyst på oss?? menneh finne seg noe mat vel. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Ø.B; Visste ikke du hadde sånne fetisjer Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 CS server'n ble tom.. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Ø.B; Visste ikke du hadde sånne fetisjer We are not blind! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) *gjesp* Akon m/ Lonely på øret.. Oslo i morra, om noen skal til sentrum? Jeg og en kamerat skal å se etter ting til en casemod og naturligvis i alt av butikker som har elektroniske produkter for disken.. Innom 3dfxcool si sjappe! =D Noen som vet når den stenger? Noen som også vet om det finnes en butikk for hobbyting og en butikk for modeller? Warhammer f.eks.? Eller no sånt møkk? Planer om å bygge UT04-mod.. Så da vet dere åssen stil vi tenker på! Også bilstylingbutikk og butikker med Clasern/Biltema-stil? Endret 1. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 *gjesp* Akon m/ Lonely på øret Hvordan kan du like slik ødeleggelse av en god gammel slager? Men fra ende til annen. Jeg skal kjøre helt fra Hamar til Ås og tilbake i morra jeg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Noen som også vet om det finnes en butikk for hobbyting og en butikk for modeller? Warhammer f.eks.? Eller no sånt møkk? Nerdebutikk på Carl Johan (2x) og på Oslo S. Jeg har aldri drevet med Warhammers btw. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Ø.B; Visste ikke du hadde sånne fetisjer Nå tror sikkert halve forumet at det er meg og da vettu.. Har bare lest noen av postene hans. Det får holde, si fra hvis dere kommer over noen skikkelige brutale saker Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (..)Biltema-stil? AnAnAs fra forumet jobber jo på biltema i Oslo Men hvor er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Noen som også vet om det finnes en butikk for hobbyting og en butikk for modeller? Warhammer f.eks.? Eller no sånt møkk? Planer om å bygge UT04-mod.. Så da vet dere åssen stil vi tenker på! Outland i østbanehallen anbefales. Hyggelige folk som jobber der. Endret 1. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Takk Bundy. Din registrering er sendt. Forumets Admin har valgt å kreve bekreftelse på at e-post adressen du skrev inn er gyldig. Dette kan ta opp til ti minutter, men skjer normalt umiddelbart. Du vil straks kunne poste i vårt forum! Morsomt. Dette skal jeg poste drit i og fake underlivs problemer. Dæven, du er morsom. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (..)Biltema-stil? AnAnAs fra forumet jobber jo på biltema i Oslo Men hvor er jeg ikke helt sikker på. Er det ikke bare en Biltema foretning i Oslo da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (..)Biltema-stil? AnAnAs fra forumet jobber jo på biltema i Oslo Men hvor er jeg ikke helt sikker på. hmm, tror jeg trenger flere ehh.. umm.. Strips! Sånne til kabler Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Vil helst ha sentralt! Har selv fått jobb på Biltema.. Blir morsomt det! Hvor er Østbanehallen? Og hvilke nerdebutikker snakker du om? Kart, navn? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Erotikknettforumet er ikke bra for sjelen. hei jeg er en jente som liker veldig godt og tisse på meg med klær på klær truse strømpebukser stilongs olabukser og regntøy.og da gjerne flere lag på lag.og da bruker jeg også en pute som jeg gnir godt i mellom bena mine .for å få god kontakt med di tissevåte buksene og jeg liker også og lese historier om jenter som tisser på seg. Ikke spør hvordan jeg fant tråden ... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 ZLatzman: *host* Den sjokoladebiten satt seg visst fast i halsen! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Vil helst ha sentralt! Har selv fått jobb på Biltema.. Blir morsomt det! Hvor er Østbanehallen? Og hvilke nerdebutikker snakker du om? Kart, navn? Østbanehallen er helt nederst i Karl Johan, motsatt ende av slottet. Når du kommer inn så ligger Outland oppe til venstre. Østbanehallen er forøvrig en del av jernbanestasjonen. Det er mulig Avalon har mer innen warhammer, men jeg er ikke helt sikker på hvor Avalon har flyttet. edit: justeringer Endret 1. juli 2005 av ZLatzman Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Okey.. Takktakk, vet hvor det er nå gitt.. Må skrive ned litt nå her! BTW.. Noen wannabe sexologer her som kan svare på et par spørsmål? Mista jomfrudommen min og den "heldige" er veldig sånn på sikkerheten og prevansjon.. Hva er det beste man kan gjøre, også i etterkant for å forhindre at dte skjer noe? og om uhellet skulle vært ute, hva kan man gjøre uten at foreldre får vite noe? Bare tenker sånn for sikkerhetsskyld.. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Hmm .. da var mamma tilbake fra ferie fra sverige. Tipp hvem som hadde med seg 10kg smågodt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg