Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg benytter en sjelden gang varianten med å plassere kroppen høyt i forhold til hodet. Heiser kroppen oppover veggen fra sengen og har onanert til jeg har sprutet meg selv i ansiktet.

Jeg nyter noen ganger å smake på min egen sæd rett etter jeg har kommet.

Her i huset liker vi begge å få sæd på kroppen, og å se den andre med litt sæd på kroppen.

 

For meg er det veldig opphissende å se sæden sprute når jeg får orgasme.

 

Jeg slikker mer enn gjerne kona etter at jeg har fått orgasme.

 

Dette innlegget er redigert av Ø.B: May 29 2005, 14:08

 

Faen jeg tror seriøst jeg må få han der til å skifte navn. Liker ikke helt å ha en navnebror på et erotisk forum..

Lenke til kommentar
Jeg benytter en sjelden gang varianten med å plassere kroppen høyt i forhold til hodet. Heiser kroppen oppover veggen fra sengen og har onanert til jeg har sprutet meg selv i ansiktet.

Jeg nyter noen ganger å smake på min egen sæd rett etter jeg har kommet.

Her i huset liker vi begge å få sæd på kroppen, og å se den andre med litt sæd på kroppen.

 

For meg er det veldig opphissende å se sæden sprute når jeg får orgasme.

 

Jeg slikker mer enn gjerne kona etter at jeg har fått orgasme.

 

Dette innlegget er redigert av Ø.B: May 29 2005, 14:08

 

Faen jeg tror seriøst jeg må få han der til å skifte navn. Liker ikke helt å ha en navnebror på et erotisk forum..

Hahahaha. :p

Lenke til kommentar

HAHAHAHA!

En av mine favorittdrømmer er å ha sex i samme rom som eller utendørs på en strand sammen med et annet par.

Fantasien innebærer ikke partnerbytte etc. men kun det å nyte et annet par som har det godt sammen.

Aller helst er drømmen å bli oppdaget av et par som lar seg inspirere til å elske noen få meter unna.

 

Den andre varianten går for seg sammen med et vennepar. Da er vi for. eks. på hyttetur. Damene tar kontrollen over hver sin mann og det utvikler seg relativt hett uten at vi har sex med andre enn vår egen partner.

 

Trolig vil det fortsette som ren fantasi, da kona ikke kan tenke seg å utøve denne fatasien.

 

Så sant ikke alternativ 1 skulle intreffe ved en tilfeldighet.

 

Det er lov å drømme! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Takk Bundy. Din registrering er sendt.

 

Forumets Admin har valgt å kreve bekreftelse på at e-post adressen du skrev inn er gyldig. Dette kan ta opp til ti minutter, men skjer normalt umiddelbart. Du vil straks kunne poste i vårt forum!

 

 

Morsomt. Dette skal jeg poste drit i og fake underlivs problemer.

 

 

:tease:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...