Zlatzman Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Og, tja, hvordan står det til rundt i norge? Det er nesten klar himmel, og været er helt brukbart. Har akkurat spist jordbær og vaniljeis, det er godt det! Sitter å vurderer hva jeg skal ta meg til, det er litt slitsomt å tenke. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Akkurat hjemme, faen meg 20 grader ute ennå her.. kjøpte en heftig is med innebygd sprettball! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Er 20 grader her og, men det er faen meg overskyet, har vert knall i 3 dager nå, med bading å alt, og jeg har blirr så inni HEL**** solbrent! Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Endelig ble det slutt på cs/server snakket, når jeg leste gjennom de 3 siste sidene var jeg klar til å foreslå en egen CS SO men det har visst blitt ordnet allerede Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 javel da!men er det ikke koslig å se hvor glade vi blir da? får du aldri belønning? Joda, er da det. Vel, hun har ikke økonomi til det og når jeg har..why not.. Er gave nok at hun er min Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg benytter en sjelden gang varianten med å plassere kroppen høyt i forhold til hodet. Heiser kroppen oppover veggen fra sengen og har onanert til jeg har sprutet meg selv i ansiktet. Jeg nyter noen ganger å smake på min egen sæd rett etter jeg har kommet. Her i huset liker vi begge å få sæd på kroppen, og å se den andre med litt sæd på kroppen. For meg er det veldig opphissende å se sæden sprute når jeg får orgasme. Jeg slikker mer enn gjerne kona etter at jeg har fått orgasme. Dette innlegget er redigert av Ø.B: May 29 2005, 14:08 Faen jeg tror seriøst jeg må få han der til å skifte navn. Liker ikke helt å ha en navnebror på et erotisk forum.. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Link til det aktuelle forum plz k thx Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Mehehehehe. Gris! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Link på PM? I got google! And i don't know how to use it Lenke til kommentar
hylo Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Jeg benytter en sjelden gang varianten med å plassere kroppen høyt i forhold til hodet. Heiser kroppen oppover veggen fra sengen og har onanert til jeg har sprutet meg selv i ansiktet. Jeg nyter noen ganger å smake på min egen sæd rett etter jeg har kommet. Her i huset liker vi begge å få sæd på kroppen, og å se den andre med litt sæd på kroppen. For meg er det veldig opphissende å se sæden sprute når jeg får orgasme. Jeg slikker mer enn gjerne kona etter at jeg har fått orgasme. Dette innlegget er redigert av Ø.B: May 29 2005, 14:08 Faen jeg tror seriøst jeg må få han der til å skifte navn. Liker ikke helt å ha en navnebror på et erotisk forum.. Hahahaha. Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Whohoo, skal på tusenfryd i morgen Har ikke vert der på 2 år Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Haha, for en gris!! sprute seg sjølv i tryne, å smake på sin egen sæd, nei fysj! :!: Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Haha, for en gris!! sprute seg sjølv i tryne, å smake på sin egen sæd, nei fysj! :!: Ganske opphissende faktisk. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Link til det aktuelle forum plz k thx http://forum.erotikknett.no Les på eget ansvar. Psycho kar Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Mangen er eklere en andre, jeg er ikke slik hvertfall, enkelte gjør bare ekle ting, som å: Spise snørr, suge på hår, nappe hår og så suge på det ( ei jente i klassen gjør det) osv Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 HAHAHAHA! En av mine favorittdrømmer er å ha sex i samme rom som eller utendørs på en strand sammen med et annet par.Fantasien innebærer ikke partnerbytte etc. men kun det å nyte et annet par som har det godt sammen. Aller helst er drømmen å bli oppdaget av et par som lar seg inspirere til å elske noen få meter unna. Den andre varianten går for seg sammen med et vennepar. Da er vi for. eks. på hyttetur. Damene tar kontrollen over hver sin mann og det utvikler seg relativt hett uten at vi har sex med andre enn vår egen partner. Trolig vil det fortsette som ren fantasi, da kona ikke kan tenke seg å utøve denne fatasien. Så sant ikke alternativ 1 skulle intreffe ved en tilfeldighet. Det er lov å drømme! :rolleyes: Lenke til kommentar
tbend Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Snakk om å kjede seg! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Hva skal folket i morgen da? I morgen defineres her som etter du har sovet, eller vært oppe i tilstrekkelig mange timer til at det har vært lyst ute lenge. I morra skal jeg på fotballkamp med bestisen og se KIF (kirkenes). Er der nå.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Takk Bundy. Din registrering er sendt. Forumets Admin har valgt å kreve bekreftelse på at e-post adressen du skrev inn er gyldig. Dette kan ta opp til ti minutter, men skjer normalt umiddelbart. Du vil straks kunne poste i vårt forum! Morsomt. Dette skal jeg poste drit i og fake underlivs problemer. Endret 1. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Det forumet er sikkert morro å kødde seg i :!: , men, stress, gidder ikke hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg