Tonio Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Dust. Hvor er ?? Personhets! Like mye som du hadde mot meg. Du brukte heller ikke . Lenke til kommentar
gsn Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 tilogmed morra mi kunne vært IT-ansvarlig på skoler da.. Den beste og mest kunnskapsrike må vel være han på Bjørkelangen Videregående.. Han på ungdomsskolen min var "lam".. Han visste nesten ikke hvordan en installerte Windows tror jeg Er vell litt opp til skolen? eller er moren din svært datakyndig? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Det er vel sjeldent mer enn sikringen som går når man leker seg med den røde knappen. Tror det skjedde 2-3 ganger i løpet av mine 3 år på ungdomsskolen at noen i klassen tuklet med den. Hver gang måtte skolen ut med mye mer enn PC'ene var verdt for å betale den - men neida, de kunne ikke kjøpe en ny en i steden. Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Skrudde på et par. 3 pcer var plutselig blitt ødelagt på grunn av overspenning på nettet ifølge IT fyren Da er vi to Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Dust. Hvor er ?? Personhets! Like mye som du hadde mot meg. Du brukte heller ikke . Liker du tunga mi? Hæ? Her --> Forsyn deg. Buffë! EDIT: Mini Me: Var jeg som skrev det. Ikke ferr.. Endret 1. juli 2005 av Bundy Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Hjemme... Nå skal jeg bli eid i CS. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Ellers hadde jeg nok trykket på den Du mener skyvet? Ja, skyvd ja. Kom ikke på det ordet, :bløsj: Jeg hadde tenkt å grille maten min i dag. Så kom en kar på TVen og sier at blå dingser med merket JYT3K ettellerannet har en feil og kan skape eksplosjonsfare på grunn av lekkasje. Jeg vil grille! Grillen står ute, så jeg tar sjansen. Men ikke enda. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Husker og fra barneskolen, da noen stakk en blyant inn i vifta på en PC, så strømmen gikk. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 tilogmed morra mi kunne vært IT-ansvarlig på skoler da.. Den beste og mest kunnskapsrike må vel være han på Bjørkelangen Videregående.. Han på ungdomsskolen min var "lam".. Han visste nesten ikke hvordan en installerte Windows tror jeg Er vell litt opp til skolen? eller er moren din svært datakyndig? Stikk motsatt vel.. Hun lurte på hvordan hun kunne se på DVD da.. Ny bærbar igår.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Hjemme... Nå skal jeg bli eid i CS. Gi meg ip, så kan jeg få æren Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Ja, sleng opp IP.. støtter den ei-inga.. Altså, den delen om å BLI eid.. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Da var jeg hjemme.. Selv om ingen har savnet meg, jeg har savnet dere....og x'en Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Da var jeg hjemme.. Selv om ingen har savnet meg, jeg har savnet dere....og x'en Jeg vet omtrent hvordan du har det. Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Savna deg vi også, ketchez... (Hvor har du vært?) Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Savna deg vi også, ketchez... (Hvor har du vært?) Hytta vår, elene i den plassen i norge det er minst folk.... ..! Hvorfor, HVORFOR?.. .for å ikke snakke om HVORDAN, klarte jeg å mista den jenta? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Greit nok at du er deprimert, ketchez. Men det smitter over på oss andre når du hele tiden skal nevne det. Slutt. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Hva har folket bedrevet da? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 Fint vær.. Endelig, liksom.. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2005 (endret) Sette opp CS server sier dere? Ok.. 5sek JOIN! 85.165.240.253 Endret 1. juli 2005 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg